Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanomiset kohdistuu yli 55-vuotiaisiin työntekijöihin ja miten hallitus nämä 60-vuotiaat työllistää koska ikäsyrjintä?

Vierailija
02.01.2025 |

Työkokeilu ja palkkatuki ?? Sitten joku firma alkaa valmentaa työtyömiä ja tarjoavat hömppäjömppäkursseja.

Just 2 lähes 60-vuotiasta sai potkut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi yhä 55-vuotiaiden päästä jo eläkeputkeen ja antaa tilaa nuoremmillle.

Oliko nyt niin, että nämä nuoremmat  nostaa Suomen nousuun?

Nythän rekrytoinnit kohdistuu esihenkilöä huonompaan aineksen.186

Vierailija
22/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi yhä 55-vuotiaiden päästä jo eläkeputkeen ja antaa tilaa nuoremmillle.

Minä olen pian 60v ja työtön. Siirtyisin tästä ihan suosiolla eläkkeelle, joka tietenkin lasketaan aiemmin ansaitun pohjalta kumuloituvasti. Mieluummin se kuin tämä turha hakeminen ja kaikinpuolinen turhautuminen kun ei minnekään kuitenkaan työllisty. Jos tällä maalla ja yurityksillä on varaa jättää hyödyntämättä vuosikymmenten työkokemus ja osaaminen kahdesta korkeakoulututkinnosta puhumattakaan niin olkoon niin. Ehkä ne kielitaidottomat ja kouluttamattomat *piip* on sitten siinä määrin parempi satsaus yrityksille että niitä kannattaa tänne rahdata. Eläkkeellä ei työkkäri kiusaisi kyselemällä tyhmiä olemattomista työllisyysnäkymistä ja vaatimalla hakemusten tekemistä joka kuukausi. Eläkkeellä voisin opiskella mitä haluan, kokeilla kevytyrittäjyyttä tai tiedä vaikka kelpaisin jonnekin töihin muutaman tunnin viikossa. 

Nuorempi sukupolvi sen tietenkin maksaisi eli oletteko valmiita siihen että alin tuloveroprosentti pomppaa jonnekin 35% tasolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsen vasta 67-vuotiaana eläkkeelle. En halua mihinkään ..tun putkeen vaan haluun tehdä duunia. Se antaa sisältöä elämään. Ja oon koht 55v.

Vierailija
24/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähti yyteissä lähinnä ammattivalittajat ja saikuttajat, sekä muutama lusmu. Kukaan ei kyllä ollut +55v.

Meillä taisi onnistua hyvin, oikeen hyvä puhdistus tuli.

Vierailija
25/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ikäporukalla on paljon osaamista ja tietotaitoa, jota suomalaisten yritysten kannattaisi hyödyntää. Mutta isoin ongelma Suomessahan on nykyisin rahan puute. Kun ei ole varaa palkata työntekijöitä, niin jätetään työt tekemättä tai laitetaan yksi työntekijä tekemään kahden työt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan