Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niin kovasti, en ole nähnyt tuhkimoani toviin.
Siitä taitaa olla tosi pitkä aika? Joko pian? Tuhkimosi odottaa ja ikävöi sinua
Et taida olla tuhkimoni, vaikka aikaa onkin hieman mennyt, valitettavasti vaadin enemmän tähän harhaan...
Entä jos olenkin. Kerro joku tunniste?
Kerro itse kadonneesta kengästäsi:) et kai sinä turhaa tuhkimo luule olevasi?
Talvicrocks numeroa 43 naisellinen.
Äläpä trolli sivusta sekoittele. Tämän alkuperäisen tuhkimon jalka on 37. Menepä monoinesi muualle
Jaaaaaa no voi helv... Olen saanut taas pahan tavan vilkuilla tänne ja mietinkin eilen ja tänään joitakin juttuja. Kävitköhän täällä viimevuoden aikana harharetkellä tiputtelemassa tunnisteita jotka jäi trollien suuhun elämään?
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoilla aikuisilla naisilla on hoikkaa alle 65 cm vyötäröuumaa tai pientä 37 koon Tuhkimon jalkaa. Saattaahan se toisia naisia hiukan harmittaa. Sen kanssa eletään.
Jos on muutenkin pienikokoinen niin ei mikään mahdottomuus 😉
Sivusta aikuinen pieni n
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoilla aikuisilla naisilla on hoikkaa alle 65 cm vyötäröuumaa tai pientä 37 koon Tuhkimon jalkaa. Saattaahan se toisia naisia hiukan harmittaa. Sen kanssa eletään.
Täällä. 🙋 Mun vyötärö on 62cm ja jalka 22,5cm.
Jollakin tekemisen puutetta, kun sekoittaa muiden viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli
Itsekin kaipaan erästä Heliä. Tosin aion nyt lopettaa senkin vähäisen viestittelyn, jota välillämme on toisinaan ollut (ns. tikusta asiaa), koska se ei johda mihinkään muuhun kuin uppoamiseeni syvemmälle itsepetoksen suohon. Ehkä hän ajan kuluessa unohtuu ja säteilynsä häikäisevyys lievenee. Sitä odotellessa.
t. kaikkeen väsynyt jannuOnko Heli varattu eikä mikään siksi johda mihinkään?
On.
Miksi sitten edes yrität? Luuletko että hän voisi vaihtaa?
Ja mitä sinä tiedät minun yrittämisestäni?
Mitä mä täällä teen jos ajattelet vaan Heliä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä, kuuma mimmi niin ymmärtäähän tuon mutta ei niitä silti välittäisi lukea.
Jahas ja tänään meillä: Kaipaamasi strategiset mitat?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä itsestään, jos luulee ihmisten kaikkien kommenttien kumpuavan kateudesta. Itsellä kun ei käy mielessäkään, kun en ole kateellinen ihminen.
t. kokoa 38
Alkaa palaa käpy kaikkeen ja kaikkiin,
Vierailija kirjoitti:
Etsin häntä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja tänään meillä: Kaipaamasi strategiset mitat?
Just sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä, kuuma mimmi niin ymmärtäähän tuon mutta ei niitä silti välittäisi lukea.
Miksi? Luetko kuitenkin mielelläsi muita kuin Heliä kaipaavien viestejä?
Oikeesti alan ymmärtää niitä ihmisiä jotka päätyy lööppeihin.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Oikeasti olet joku 160 cm epävarma nainen joka voimafantasioi solakasta kehosta. Painoa varmaan lähemmäs 70 kg. Angelina Jolienkin vyötärö on netin mukaan 68 cm ja on hoikka kuin mikä. Niin kuin minä. T. samat mitat omaava nainen enkä ole yhtään kade kenenkään mitoista tai kokoluokista minkään asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin häntä. Sivusta
Ei se täällä pyöri kun on kiireinen bisneksensä kanssa.
Se kuka joulukuuseen aattona kurkottaa, loppiaisena hyasinttiin kapsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin tänään:)
Mä oon nähny kaivatun viimeksi kesällä -21 ja sekin onnenkantamoisen seurauksena, että revippä siitä huumoria.