Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Olet rakas L 🧡 Lämmin halaus 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ikinä uskoisi silmiään jos näkisi mut just nyt. Istun hame päällä ja hiukset nutturalla kirjoittamassa vauvikselle.
Kieltämättä olisi yllätys! Mies on tähän asti pukeutunut miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ikinä uskoisi silmiään jos näkisi mut just nyt. Istun hame päällä ja hiukset nutturalla kirjoittamassa vauvikselle.
Kyllä mä rakas uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt olo on kaipailla nyt. Kyllä voin sanoa, et olisin nyt mieluusti monen muun housuissa mieluummin. Rankkaa taas.
Sama fiilis ollut tänään. Miehelle
Voi itku, miksi niin?
Todellisuus on vääjäämätön ja aika valuu tiimalasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Fantasioitko kaivatustasi?
kilttejä ja tuhmia fantasioita. kilteissä hän on huomaavainen ja ihana romanttinen herrasmies, tuhmissa hän ottaa mut kokoushuoneen pöydällä, hississä, vessassa, suihkussa tai työtuolissaan :P
Työhuoneen ovea vasten. . .
hot hot hot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä olisi yllätys! Mies on tähän asti pukeutunut miehekkäästi.
Miten miehet liittyy tähän? Oon tähän asti ollut nainen, mutta en kovin naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
kilttejä ja tuhmia fantasioita. kilteissä hän on huomaavainen ja ihana romanttinen herrasmies, tuhmissa hän ottaa mut kokoushuoneen pöydällä, hississä, vessassa, suihkussa tai työtuolissaan :P
Sama! Hän on hurmaava herrasmies sekä raju rakastaja samassa paketissa. 🤭 erisivu
Kyllä !
Kyllä minulle olisi punainen lippu, jos hän pitäisi enemmän ulkonäöstäni, kun luonteestani. Samoin, jos fantasiat olisi heti lihallisia. Loppusi kiinnostus siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tylsiä ja tavallisia asioita fantasioin, tosin sun kanssa tehtynä ne olisi koko elämä.
Tylsä ja tavallinenkin muuttuu joksikin maagista lähenteleväksi sen oikean seuralaisen kanssa. 😉
Vierailija kirjoitti:
100 sivua "Terveisiä kaivatulle henkilölle" hetkessä!
Tänään täällä on ollut yllättävän eroottiset terveiset - tähdet oikeassa asennossa ?
Erotiikka on ihanaa
kaivattu on ihana
Ihana M. Ikävä. T. ex tai exex... merkkijonot tai kosketukset kenenkään kanssa eivät poista rakkauttani. Olet täydellinen.
Nyyti.
En enää kuvittele, että näillä olisi mitään tekemistä oikean elämän kanssa, kun ei ole ollut tähänkään asti. Tästä lähtien suhtaudun sinuun kuten fiktiivisen henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kyllä, helliä kilttejä fantasioita.
Mulla sama. Olisin toivonut meidän olevan ystäviä.
-Rakkauella Kaippailen.
Ihana sinä. <3 -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään täällä on ollut yllättävän eroottiset terveiset - tähdet oikeassa asennossa ?
Se aika kuusta. 🤭 sivusta
Fiktiivistä henkilöä ei pysty tuijottamaan silmiin siten kun kerran tapahtui..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se aika kuusta. 🤭 sivusta
Mulla ei vielä mut jos olisi niin saattaisi lentää vielä levottomampi läppä!
Tulehan lähemmäs niin sulle fiktiiviset näytän
Fiktiivinen henkilö ei pysty koskettamaan siten kun kerran tapahtui...