Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vielä lähes kaksi kuukautta kunnes korkeakoulujen ennakkotehtävät julkaistaan. Muuta odotettavaa ei tällä hetkellä olekaan.
Kaipaatko itse sun ensi-ihastusta siis? Jos kaikki muu on heti jotain sarjaihastumista 🤦🏻
(Sivusta) minä olen joskus miettinyt että voi juma kun en kaapannut sitä ensi-ihastusta. Kävi vuoden samaa luokkaa ala-asteella, ja minä 6v:nä rakastuin todella pahasti. Pieni arka poika mutta maailma hiljeni ympäriltä kun näki hänen silmiin. Tyyppi onkin nykyään ulkomailla pankkiirina ja me kaikki muut jotain nobodeja.
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘
M <3
Vierailija kirjoitti:
Sinead O'Connorin Nothing compares to you ilmentää eniten tunteitani koskien rakkaan mieheni kuolemaa. Niin ikävä A.
Uskomattoman sanat. Filosofiset.
Lauantaina 🍷🍷naukut kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘
T 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule muita.
Aina tulee, vaikka kuinka nyt tuntuisi tuolta. Elämä on pitkä ja ihmisiä paljon.
Vaikka sinä olisit sarjaihastuja, minä en.
Haha, oonko mäkin, kun n. 10 vuodessa ollut 2 ihastusta? 😄 (sivust)
Hei, kaipaan miestä joka oli prismalla samaan aikaan, noin sadan metrin päässä minusta. Kaukana. Hän ei nähnyt minua. Olen nähnyt hänet vain kerran. Kaipaan häntä. Näin hänet vain takaapäin. Ja hänellä oli huppu päässä. Kaipa hän mies oli. Voi olla tietysti joku vanha mummukin. Oletko se sinä ? Yritän tavoittaa tätä kautta. Vuosia olen kaivannut. Noin 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Elämä menee nopeasti ohi.
Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule muita.
Aina tulee, vaikka kuinka nyt tuntuisi tuolta. Elämä on pitkä ja ihmisiä paljon.
Kyllä. Kaksikin on jo sarja. Sivusta
Oletko sinä minun kaksoisolento?😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule muita.
Kyllä. Kaksikin on jo sarja. Sivusta
Mitä sitä nyt tälle kevätkenkäisyydelle sitten tekis. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä minun kaksoisolento?😘
Kuka oot
Ihastuksen vaihtuminen ei ole niin vakavaa. Sarjaseurustelijasta pysyn kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan. Äällä alkavaa.
Tässä olis Ääliö, kelpaako?
Sinead O'Connorin Nothing compares to you ilmentää eniten tunteitani koskien rakkaan mieheni kuolemaa. Niin ikävä A.