Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nähdä vaan pysyt poissa?
Koska kukaan nainen ei enää ikinä leiki tunteillani.
Eikä kukaan mies minun.
Maisema ja hetki kuin sadusta. Tuli mieleen toukokuinen päivä Mijaksessa, kun ajattelin sua ja sitä, että olisi ihanaa jakaa kanssasi. Vieläköhän. Lomailijan unelma. Ja radiosta samal Ikuinen vappu! Suhun 💘 5.5.21.
Vierailija kirjoitti:
Kolmet siniset silmät katsovat syyttävästi.
Onko muuten ne kilpikonnakuvioiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten ne kilpikonnakuvioiset?
Sitten on nelisilmäinen. Jos kissoista taas kyse niin venäjänsinisillä on kaksi silmää niin kuin kaikilla muillakin kissoilla, aivan niin kuin ihmisillä. Ellei ole "kolmatta" psyykkistä silmää. Tai jos on kyklooppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa rauhassa katsella. Mahtaa olla kolmisilmäisellä näkemistä. Onko saanut hoitoa vaivaansa? 😁
KolmeT silmäT, eli katsojia on kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa rauhassa katsella. Mahtaa olla kolmisilmäisellä näkemistä. Onko saanut hoitoa vaivaansa? 😁
KolmeT silmäT, eli katsojia on kolme.
Ei ole. Jos katsojia on todellakin kolme niin silloin pitää sanoa kolme kiiluvaa silmäparia katsoo syyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se on risuvaaleapikkuleuka täälläkin spämmäässä ruikutuksiaan. Että hauskaa uutta vuotta vaan.
Jumalan siunausta sinulle! Toivottavasti paranet katkeruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta se on risuvaaleapikkuleuka täälläkin spämmäässä ruikutuksiaan. Että hauskaa uutta vuotta vaan.
Jumalan siunausta sinulle! Toivottavasti paranet katkeruudesta.
Sus siunakkoon. Oletko lestadiolainen?
En tiedä miten tunnen mutta tiedän hänestä jotakin asioita mitä varmastikaan moni ei tiedä mutta en minä niitä tietoja aio käyttää häntä vastaan. Toivon vain, että hän voisi joskus olla sinut itsensä kanssa, sehän se tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Menikö toinen ketju lukkoon
Meni heti kun original OGe ilmestyi kertomaan, että on hänen ensimmäinen viesti tältä vuodelta ketjussa ja että muut hänen nimissä kirjoitetut E viestit ovat jonkun muun kirjoittamia. Helsinkiläinen kaveri kuulema vinkkasi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tunnen mutta tiedän hänestä jotakin asioita mitä varmastikaan moni ei tiedä mutta en minä niitä tietoja aio käyttää häntä vastaan. Toivon vain, että hän voisi joskus olla sinut itsensä kanssa, sehän se tärkeintä.
Ei kai lähtökohtaisesti tietoja yleensä käytetä toista vastaan? Itse pidän yleensä asiat omana tietonani, en kerro toisten asioita eteenpäin.
Voisitteko lopettaa sivusta vastaamisen, jos ette osaa merkitä olevanne sivusta? Keksikää omat aloituksenne älkääkä sotkeko toisten lankoja.
Ehkä jonakin päivänä ymmärrän.