Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erja Häkkinen 46 vuotta - pienten lasten äiti :(

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeks Erjalla liian hyvin ja sua ottaa pattiin? Voe, voe ;)

Vierailija
22/36 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpee niitä teinipissis-äitejään, jotka elää viidennessä uusioliitossaan ja itkee vaippoihin kadonnutta nuoruuttaan sitten keski-ikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylistävät minua maailman parhaaksi äidiksi. Itsekin tiedostan, että 20-vuotiaana en olisi moisen ylistyksen arvoinen ollut.

Vierailija
24/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

häpee niitä teinipissis-äitejään, jotka elää viidennessä uusioliitossaan ja itkee vaippoihin kadonnutta nuoruuttaan sitten keski-ikäisinä.

aamun piristys koko muukin ketju :D

Vierailija
25/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että äitini ei jaksanut enää kovin olla kiinnostunut elämästäni.

Itse tein myös vanhana lapset ja olen ollut todella väsynyt. Äidistäni ei ole ollut apua lasten hoidossa vaan äitini on ollut hoidettavana minulla lisätyönä.

Asiat ovat nyt menneet näin, sille ei voi mitään. Mutta jos olisin saanut valita, olisin erittäin mielelläni tehnyt lapset reilusti alle 30 vuotiana kuin nelikymppisenä.

Vierailija
26/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli palautetta tyttäreltä, 4 v. Että olen aikamoinen komentelija, muiden kerholaisten äidit eivät ole ollenkaan samanlaisia, niin on kerholaiset kertoneet. Sanoin, että vai niin, on meillä äideilläkin juttuja, joita me kuiskaillaan toisillemme. Niin kus nyt tässä.

En jaksa hoitaa lapsiani, niinpä nyt olen lähettänyt esikoisen hiihtolomailemaan mummalleen. Se jaksaa seitsenkymppisenä lastenlapsiaan paremmin kuin omiaan kolmikymppisenä. Paitsi oli päästänyt pojan naapuriin, jossa tekivät pahojaan (pulkkarata oli tehty navetan katolle), aivan kuten me aikoinaan naapurin pojan isän kanssa.

Lapset on lapsia, tuskin ovat niin varsin kiitollisia oli äiti vanha tai nuori.

Vierailija
27/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitokseen virikkeitä hankkimaan kun ollaan niin uupuneita kun viidennestä liitosta syntyi vauva. Väsyttää niin kovasti kun baarissa piti olla ja aamulla piti herätä viemään jessica-patrick päiväkotiin kymmeneksi tunniksi. Ja reimatecitkin on vielä hankkimatta ja ukko luuhaa vieraissa. Se viides nimittäin.

Vierailija
28/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin tottunut elämään itsekseni, lapset ovat usein " tiellä" .

Vierailija
29/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piposi on kireä, on se sitä todennäköisesti ollut nuorempanakin ;) Sitäpaitsi lapsellakin pitää olla rajat.

Löysyys tai tiukkuus on luonnekysymyksiä eivätkä johdu iästä.

Vierailija
30/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

44

Vierailija
31/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraava syntyi 31 v ja sitä seuraava 33 v, olin jo huomattavasti kypsempi ja kärsivällisempi. Suunnittelen iltatähteä 40:n tienoille =)

t: 38 v täyttävä vanhus

Vierailija
32/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää tosin heillä vasta 3v. ja 5v. vanha ja väsynyt oon, mutta mieleltäni nuorekas ja rento. erjaa ei kohtele elämä kovalla kädellä ja aikaa on levätäkkin, sillä lastenhoitaja löytyy aina tarvittaessa. erjahan on paljon nuorekkaamman näköinen kuin moni 30v. eikä edes näytä mitenkään huonokuntoiselta.

Vierailija
33/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

: (

Vierailija
34/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen jo yli 40 vee.

Ovatkohan lapseni sitten arvostelukyvyttömiä?

Vierailija
35/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyä nyt yksinkertaiselle äidille...voi voi.

Vierailija
36/36 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 18 vee lähiöruusu kirjoittelee mielipiteitään. Varmaan opetat omat lapsesikin kiusaamaan lapsia, joilla on sinun mielestäsi liian vanhat vanhemmat.