Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matto eteiseen!

27.02.2007 |

Mikä matto eteiseen. Kerrostalo viimeinen kerros kyseessä, joten hirveesti kuraa ei kulkeudu sisään. Olen sisal mattoja katsellut mutta hinnat aivan järkyttävät (200-300 euroa). Kokoa saisi olla 120*230cm.

Kriteerit: helppohoitoinen, suht luonnonvärinen, kestävä, suht edullinen. Lattiamateriaali eteisessä on laminaatti.

Minkälaisen maton sinä hankkisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ainakin ollut sellasia aiempina vuosina. Tuli tässä mieleen, että sisalmatossa pitää olla tausta muuta materiaalia jos et halua että se naarmuttaa laminaatin pilalle...

Vierailija
2/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös katsonut noita sisal mattoja mutta ei ole meille sopivaa kokoa. Muutkaan matot eivät sovi meille. Juuri niitä Sisal-mattoja joita olen katsellut niin niillä on kumimainen pohja, eli pysyy paikoillaan eikä päästä hiekat läpi.

Lisää vinkkejä saa laittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on Egeby, sisalmatto jossa lateksipohja, löytyy erivärisin kanttauksin.

Ihan precis tuota kokoa ei ole mutta kaksi kokoa jotka ovat suht lähellä toivomaasi. On ollut oikein hyvä matto ja koska hinta ei ole kova, raaskii sen aina aika ajoin vaihtaakin ;-).

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean sisal-mattojen kooosta 133*195 on liian leveä ja liian lyhyt ja koko 80*250 on taas liian kapea, ei peitä leveydeltään tarpeeksi lattiapintaa eteisestä ja pituuskin on liian pitkä. Muita kokoja en kyllä sieltä löytänyt.

Sen verran hankalan kokoinen eteinen on, että tuo 120*230(-240) on juuri se mitä tarvitaan. Ei kai tässä muu auta kun pistää matto tilaukseen ja maksaa se melkein 300 euroa.