Moniko aloitti tipattoman?
Onko ensimmäinen kerta? Jos siis ennen olet juonut. Pitikö lakko?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on aloittaa ensi viikolla loppiaisen jälkeen
Pieleen meni, lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Tein uudenvuoden lupauksen, etten joisi koko vuonna.
Vieläkö tämä vuosi 2025 on sinulle uusi? Vai joko voit unohtaa tuon uudenvuodenlupauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on aloittaa ensi viikolla loppiaisen jälkeen
Sama täällä. Jo ensi maanantaina alkaa.
Missasitte, pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on pitää yksi juomaton kuukausi ja sitten taas kiskoa kaksin käsin? Eihän siitä ole mitään hyötyä.
Kahdessa viikosssa alkaa jo maksa puhdistua!!!!!! Ja pöhöt lähtee. Laihallakin on ns pöhöä. Keho uudistuu
Halusin oikeen palata tähän ketjuun kiittämään sua, joka kirjotit tuon viimesimmän kommentin maksan puhdistumisesta. Eilen illalla nukkumaan mennessä masensi oma turvonnut olemus, ja pelko oman maksani puolesta ahdisti jälleen kerran. Sitten muistin vauvapalstan ihanan tsemppiviestin joltakulta tuntemattomalta, ja se oikeasti antoi voimaa! Aattelin että kyllä tämä tästä, päivä kerrallaan. Kiitos
T. Se kauhea juoppo, N47
Läheiseni on muuten ihan fiksu ,mutta olen ymmärtänyt että toiden jälkeen iltaisin on pakko tissutella se lasi viiniä.Ikää on lähemmäs 50 , joten alkaa näkyä naamasta, vaikka hoikahko onkin. Ei siihen kalliit naamatäytteet auta.
Alkoholi pois ja tilalle kunnon spurtit.
Vierailija kirjoitti:
Löysin ensimmäisen oikeasti ihan hyvän alkoholittoman viinin Alkosta. Harmi, että sitä on huonosti saatavilla. Sokkona maistaessa en välttämättä tietäisi, onko 0-prosenttista vai ei. Alkoholi saadaan kuulemma nykyään poistettua pilaamatta makua. Harmi, etten pidä yhtään oluesta, alkoholittomat oluet ovat monien makuun.
Ap
Alkoholia ei poisteta, sitä ei välttämättä edes laiteta käymään tai sitten käytetään loppuun. Eli joit pelkkää rypälemehua.
Viime vuoden loppu oli niin surkeeta juomista, että ajatelin, että voisihan sitä ekan kerran pitää tipattomankin. Vaikken mä pointtia ymmärrä. Eikö se ole vähän kuin alkoholistien juttu, että annetaan kropan huilia edes silloin..
Vierailija kirjoitti:
Löysin ensimmäisen oikeasti ihan hyvän alkoholittoman viinin Alkosta. Harmi, että sitä on huonosti saatavilla. Sokkona maistaessa en välttämättä tietäisi, onko 0-prosenttista vai ei. Alkoholi saadaan kuulemma nykyään poistettua pilaamatta makua. Harmi, etten pidä yhtään oluesta, alkoholittomat oluet ovat monien makuun.
Ap
Hei,kerrro,mitä se oon.
Laskin kalenterista että ylihuomenna minulle tulee 100 vrk tipattomalla. Kaikki on suhteellista ja 100 päivää voikin olla jollekin hyvin lyhyt aika. Muistelin oikein tarkkaan menneisyyttäni ja tämä on kyllä ensimmäinen kerta elämässäni kun olen ollut näin kauan kuivilla sitten noin 15 vuoden iän.
Join vuosikymmeniä varsin paljon mutta nyt alkoholi tuntuu luotaantyöntävältä myrkyltä.
M60
HEI, pitääkö siulle tulla se RINTASYÖPÄ, ennenkuin lopetat? T. Äitisi.