Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytiin tänään vanhemmilla kahvilla

Vierailija
01.01.2025 |

Ei tullut jouluna käytyä, niin käytiin tänään. Vein jotain pientä lahjaa ja joulukukan. Mitä sitten itse sain....   En voi vieläkään uskoa todeksi. Sain sellaiset irrotettavat liukueste napsuttimet kengän pohjiin?!!! En suoralta kädeltä keksi mitään huonompaa lahjaa. Käytän pääsääntöisesti korollisia nilkkureita tai saappaita. Kuinka huonosti oma äitini minut tuntee? Olen ollut aina sitä mieltä, että tuollaiset vehkeet vain nopeuttaa koordinaatio kyvyn heikkenemistä ja ovat tarpeellisia vasta sitten, kun on todellinen uhka satuttaa itsensä ja murtaa luita. Olen syvästi loukkaantunut.

N.48

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo antaa selkäkipukoukun, kenkälusikan ja pappa karkkivasun lisäksi kiikkustuolin ja kehuvat ihan omasta kokemuksesta että kyllä ovat hyviä.

Vierailija
22/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äidillesi seuraavaksi kävelykeppi tairollaattori. Jos ei jo ole. Ei tuollaiset lahjat nyt joululahjoja ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos mummon taustojen selvittämisestä. Mummo on tosi mielenkiintoinen tapaus, seurasin hänen kirjoituksiaan jo muutama vuosi sitten, kun hän vielä eli.

Vierailija
24/24 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla myös heijastinliivit?

Saa tänä vuonna lahjaksi. Olisin ollut otettu, kun oma äitini näin yrittäisi suojella. Tuskin ap ulkoillessa korkkareita käyttää. Voi olla myös vinkki ylipainosta. Josko herättäisi ostamaan ulkoilukamppeet kenkineen kävelyä varten.