Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1818)

Vierailija
1781/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mikään; olen jo vuosia tilannut ruuan kotiinkuljetuksella. Säästyy valtavasti aikaa ja ehkä rahaakin, kun ei tule heräteostoksia.

Vierailija
1782/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kapulakeskustelu, argh!!! Ihan sama kuka laittaa. Se joka kerkee sopivasti. Ei rynnätä laittamaan eikä toisaalta teatraalisesti huokaisten laiteta jos joku ei laita. Mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheen voimin marketissa käyvät ,jotka tukkii  käytävät.  Samaten pukkareiden lipeillä päivystävät puolisot, yleensä miehet. Eikö naiset osaa itse ostaa vaatteita. Mitä ne miehet siellä luuraa tylsistyneenä. 

Vierailija
1784/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikki nykyään. Heti alkaa väsyttää, kun astuu kauppaan. 

Vierailija
1785/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Myyjänä sinun pitäisi tietenkin tietää syy tuolle käytökselle. Ilmeisesti et kuitenkaan tiedä. No, minäpä kerron - taaimmaiset tuotteet ovat aina tuoreempia koska tuoreemmat tuotteet laitetaan aina sinne.

Vierailija
1786/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perheen voimin marketissa käyvät ,jotka tukkii  käytävät.  Samaten pukkareiden lipeillä päivystävät puolisot, yleensä miehet. Eikö naiset osaa itse ostaa vaatteita. Mitä ne miehet siellä luuraa tylsistyneenä. 

Minä saatan lähteä mukaan kun mies lähtee rautakauppaan tai autotarvikeliikkeeseen, ja hän saattaa lähteä mukaani vaateliikkeeseen. Joskus innostuu itsellekin ostamaan uusia vaatteita. 

Vierailija
1787/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkaisuus, joka kerralla. Kauppoja ei mitoiteta isommalle kävijämäärälle

Käy siellä sellaiseen aikaan jolloin ei ole ruuhkaa. Ihan itse olet ongelmasi luonut.

Vierailija
1788/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Muut laittavat kapulan toisen ihmisen ostosten jälkeen, omia ostoksiaan varten. Ei omansa jälkeen. Ei edessä oleva ole vastuussa jälkeen tulevan ostoksista.

Sinulla on vakavia puutteita käytöstavoissa.

Vierailija
1789/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaat myyjät kassalla, meidänkin kaupassa myyjä on hidas kuin laiskiainen.

Mene itsepalvelukassalle.

Vierailija
1790/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrpeä kassa ja myyjät

Offtopic:

Minua ärsyttää vieläkin eräs vanhemman puoleinen myyjä Jyväskylän Kolmikulman S-marketissa. Iäkkäämmille asiakkaille hän oli ystävällinen mutta kun kassalle tuli vähänkin nuorempi ihminen niin hän meni täysin mykäksi eikä edes vilkaissutkaan asiakasta päin. Yleensä hän ei sanonut edes ostosten hintaa (vaikka sillä ole minulle niin suurta merkitystä). Tämän myyjän takia välttelin kyseisessä kaupassa käyntiä.

Minä en todellakaan ollut ainut joka suorastaan vihasi kyseistä myyjää.

Vierailija
1791/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä mikään; olen jo vuosia tilannut ruuan kotiinkuljetuksella. Säästyy valtavasti aikaa ja ehkä rahaakin, kun ei tule heräteostoksia.

Olet siis ylipainoinen ja se on fakta.

Vierailija
1792/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjuvat kakarat edelleenkin listan ykkösenä.

Toinen on tämä ryntäily, kun uusi kassa avataan. Muistelen kaiholla entistä asuinmaatani: Jono katkesi ja samassa hyvässä järjestyksessä siirrýttiin uudelle kassalle. Näki vanhan sivistysmaan meiningin. 

Ja jos olit parin tavaran kanssa jonossa, hyvin usein edellä oleva näytti, että mene vaan kassalle!

Vierailija
1793/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukorttien kanssa kikkailijat. Aivan sama onko fyysinen kortti vai puhelin tai mikä vain.

Miksi sitä korttia ei voi ottaa esiin ennakkoon? Miksi sitä aletaan etsimään vasta maksun aikana.

Vierailija
1794/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinliitymien myyjät, sähkönmyyjät! ja kaikkimuutkin rahan kerjääjät yms kaupustelijat.

Menen tullen saa joskus sanoa ei.

Vierailija
1795/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kapulakeskustelu, argh!!! Ihan sama kuka laittaa. Se joka kerkee sopivasti. Ei rynnätä laittamaan eikä toisaalta teatraalisesti huokaisten laiteta jos joku ei laita. Mikä on ongelma?

Itse en koskaan laita kapuloita kenenkään rattaisiin. Mikä onkelma on sanoa kassalle et nämä tulee minulle? Onko keskustelu kassan kaa sillai kielletty? Mutta se ärsyttää et takana tulija lappaa tavaransa kauheella kiireellä siihen remmille vaikka hänen edessä siis vähintään kaksi asiakasta.

Vierailija
1796/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikseen etukorttia, vaan edut tulee automaattisesti maksukortilla maksaessa. Eipä se haittaa vaikka olisi erillinenkin kortti. Maksutapahtuma kestää sen aikaa mitä kestää. Käteinenkin vielä kelpaa. 

Vierailija
1797/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole erikseen etukorttia, vaan edut tulee automaattisesti maksukortilla maksaessa. Eipä se haittaa vaikka olisi erillinenkin kortti. Maksutapahtuma kestää sen aikaa mitä kestää. Käteinenkin vielä kelpaa. 

Tämäkö siis ärsyttää sinua?

Vierailija
1798/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan laita kapuloita kenenkään rattaisiin. Mikä onkelma on sanoa kassalle et nämä tulee minulle? Onko keskustelu kassan kaa sillai kielletty? Mutta se ärsyttää et takana tulija lappaa tavaransa kauheella kiireellä siihen remmille vaikka hänen edessä siis vähintään kaksi asiakasta.

Miten voi olla mahdollista ettet osaa edes kapulaa laittaa hihnalle? Kapulan laittaminen helpottaa myyjän työskentelyä

Vierailija
1799/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinliitymien myyjät, sähkönmyyjät! ja kaikkimuutkin rahan kerjääjät yms kaupustelijat.

Mikä vaiva se on sanoa, että ei kiitos?

Vierailija
1800/1818 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaiva se on sanoa, että ei kiitos?

Koska he eivät muista vastausta enää myöhemmin.