Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1818)

Vierailija
1361/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaketju yrittää pakottaa isoon markettiin ostoksille. Lähikaupassa vähenee kunnon elintarvikkeiden sekä tarpeellisten käyttötavaroiden osuus. Tilalle tulee limsaa, smoothieta, makuvissyä, kaljaa, alkoholia, nuudeleita, valmisaterioita sekä aamiaismuroja ja ties mitä. Tunnen itseni fossiiliksi, kun yritän etsiä tuttuja elintarvikkeita, kuten kuivattuja luumuja tai herneitä. Hädin tuskin kehtaan enää kysyä myyjältä. 

Vierailija
1362/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti laahustavat pariskunnat.  Eikö nyt per kele voi käydä kaupassa yksin jompikumpi!!!!🤬🤬🤬🤬

Sama ilmiö on lenkkipoluilla ja pyöräilijöillä, eikä nyt prkl voi mennä yksin sinne lenkille/pyöräilemään eikä aina pidä siihen rinnalle raahata sitä toista puoliskoa 

Kaikista pahinta on kun pitävät kädestä kiinni eivätkä varmasti väistä tai edes jompikumpi että pääsis ohittamaan koska ne prkeleen kädet on varmaan pikaliimalla liimattu yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivottomat, järkyt vessat erityisesti tokmanneissa. Paperit puuttuu, kannet kadonneet, sentin pöykerros ilmastointiaukossa, lattia lainehtii, roskiksesta puuttuu kansi, WC- harja puuttuu. JNE. Yöööök! 

Suurimassa osassa tuntuu olevan niin että jos ei palkata siivoojaa niin sitten jää siivoamatta. 

Vierailija
1364/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä olija ei laita kapula hihnalle

Toi kapula kyllä jakaa kansaa. Itse en koskaan käytä sitä. Jotenkin säälittää kun kassaa opetetaan tekemään hommansa jotenkin koneellisesti, kapulaan saakka, kapulaan saakka, kapulaan saakka, koko hiton päivä. Sensijaan et hän kyllä näkee et noi, tuosta alkaa tuon ostokset ja puhumallahan se selkeentyy. Eikä mitään kapulaan saakka, kapulaan saakka automaatiota!

Vierailija
1365/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaupoissa käynneissäni vain kaksi asiaa:

1. Älyttömän korkeat hinnat.

2. Kaksi perhekuntaa kärreineen kohtaa ruokakaupan kapealla, mutta vilkkaalla jäytävällä, ja tukkii sen jutelleessaan. Miksi ei edes yritetä siirtyä sivummalle?

Vierailija
1366/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa jotkut yrittävät tappituntumalla reppuselkään.

Vierailija
1367/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kapula kyllä jakaa kansaa. Itse en koskaan käytä sitä. Jotenkin säälittää kun kassaa opetetaan tekemään hommansa jotenkin koneellisesti, kapulaan saakka, kapulaan saakka, kapulaan saakka, koko hiton päivä. Sensijaan et hän kyllä näkee et noi, tuosta alkaa tuon ostokset ja puhumallahan se selkeentyy. Eikä mitään kapulaan saakka, kapulaan saakka automaatiota!

Eli kassan pitää siinä samalla kiireessä tuotteita piipatessaan lisäksi kytätä että laittoiko tuo täti nyt tuon kaurahiutalepaketin viimeisenä ja hänen jälkeen tuleva sitten nuo maitopurkit?

Vierailija
1368/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Mä teen näin. Yhden hengen taloudessa leikkelepakkauksen päiväyksellä on väliä.

Vierailija
1369/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana tulevat asiakkaat jotka siirtelevät edellä olevan ostoksia tiiviimmin jotta hihnalle tulee tilaa. Se hihna tyhjenee kyllä ihan riittävän nopeasti kun kassa käsittelee ne ensimmäiset ostokset. Jos joku uuno koskee minun ostoksiini, jotenkin hassusti aina käy niin että minulla siinä maksamisessa kestää kauan, ja maksamisen jälkeen otankin vielä jonkun lottokupongin 😇

Vierailija
1370/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävät norkoilee tiskin takana, siirtyvät aavistuksen sivuun kun yrittää suorittaa ostoksensa. Jäi taas puolet ostamatta kun en halunnut häiritä myyjää. Näin Viiskulmassa Punavuoressa...

Vierailija
1371/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan nähnyt siirreltävän toisten tavaroita muulloin kun että asiakas jättää 1-2 metriä väliä edelliseen hylkäämällä romunsa hihnan päähän niin ettei edes kapula mahdu enää hihnalle. (Takanasi tulevat ovat myös asiakkaita, eivät oikeutetun raivosi kohde)

Vierailija
1372/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviosatolla sontaisilla sormillaan jokaista yksilöä litistelevät!

Vierailija
1373/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovista ulos tullessa sisään työntyy vastaan porukkaa tyhjien kärryjen kanssa jolloin syntyy suma. Ensin päästetään kärryjen kanssa ulos tulevat ja sisään mennään vasta sitten.

Tähän olen sitä mieltä, että sujuvinya olisi  jos ovissa noudatettaisiin oikeanpuoleista liikennettä. Yleensä ovet ovat niin leveät että kärryjen kanssa mahtuu sekä sisääntulija että ulosmenijä rinnakkain ja oikeanpuoleista liikennettä noudattaen kulku olisi kaikille kaikkein joustavin ja selkein. 

Vierailija
1374/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rääpii takimmaiset tuotteet joissa pisin päiväys, vaikka etummaisissakin on runsaasti päiväystä jäljellä

myyjä

Harrastan tällaista. Sen verran pitkä matka kauppaan, että en käy kaupassa joka viikko enkä aina joka toinenkaan. Se on osittain hiilipäästökysymyskin kun ajomatkaa on. Ostan lähipäiviä varten niitä, joissa päiväystä on vähemmän jäljellä, mutta myöhempää käyttöä varten niitä  joissa päiväys yltää mieluiten lähelle seuraavaa kaupunkiin ajelupäivään asti. Tiedän että myös asiakkaat katselevat minua paheksuen sen takia, kun lastaan kärryt täyteen. Heidän ajatuksissaan olen hamstraaja. Niinkuin tavallaan olenkin, kun hamstraan tavaraa pariksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei mun kannata ostaa kahden viikon kuluttua käytettäväksi ruokaa, jonka päiväys on viikon kuluttua ohi. Jos näin on tehtävä, niin  en sitten osta sille toiselle viikolle ollenkaan. Keittelen vaikka kaurapuuroa sen sijasta. Sori siitä.

Vierailija
1375/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanaamaiset kioskinpitäjät. Kahmivat sisäänvetotarjoukset asiakkaiden nenän edestä jopa useampaan kärryynsä ja tukkivat kassan.

Vierailija
1376/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en välitä kapuloista. Hyvin pärjättiin korona-aikaan ilman niitä. Oikeita bakteeripesiä. Jos on kova tungos niin laitan kapulan, jotta takana oleva ei tunge ostoksiaan heti minun ostoksiin kiinni. Mutta periaatteessa ajattelen niin, että kapulan laittaa tietenkin se, jolla sille on tarve, ei se joka ei koe sille tarvetta, kuten minä usein en tunne 

Vierailija
1377/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta itse laitan aina kapuloita rattaisiin.

Vierailija
1378/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut laittavat kapulan toisen ihmisen ostosten jälkeen, omia ostoksiaan varten. Ei omansa jälkeen. Ei edessä oleva ole vastuussa jälkeen tulevan ostoksista.

Ei vaan se näistä kahdesta laittaa kapulan, kumpi niihin parhaiten ylettää. Yleensä se on se edellä oloja. Hän on tavallisesti lähempänä kapuloita kuin jäljessä olija. Hän myös näkee omaan kärryynsä paremmin  joko ne kaikki omat ostokset ovat hihnalla vai onko kärryn pohjalla vielä jotakin siihen nostettavaa.  Se kapulahan tulee kahden asiakkaan ostosten väliin eikä edellä olevan ostosten keskelle.

Vierailija
1379/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apukoulussa pitäisi opettaa että ei se kassahihna lopu ikinä vaan se on loputon rulla!

Ei ole tavetta tunkea edellisen asiakkaan perzeessä kiinni kapuloimassa.

Vierailija
1380/1818 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku varaa kahta kassajonoa. Seisoo siinä niiden välissä tarkkaillen, että kumpaan olisi pääsemässä nopeammin.