Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei
Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä
Kommentit (1818)
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse vaan istumassa kaupassa kassojen luona penkillä ja katson, mitä ihmiset ostavat. Itsellä rahaa vain vähän ja siksi täyteen ladatut ostoskärryt kiinnostaa. Stalkkaan siis mitä ihmiset ostaa, ärsyttääpä se sitten ketään tai ei. Helposti siihen menee 2-3 tuntiakin päivässä, kun eläkkeellä on aikaa.
Etkä käy. Et ymmärrä yksinäisiä vanhuksia, jotka kaipaavat kosketusta muihin ihmisiin vaikkapa tätä kautta. Kun muuta ei ole,
Naiset jotka pälpättävät puhelimeen kassalla. Tyypillisesti omissa silmissään kovan luokan "asiantuntijoita", eli todellisuudessa isojen pomojen juoksutyttöjä jotka kiltisti hoitavat firman asioita vapaa-ajalla kun pomot ovat jo golfkentällä.
Puhuvat aina kovalla äänellä, mahdollisimman paljon business-finglishiä, ja selkeästi olettavat tekevänsä vaikutuksen kun dinnerillä brainstormattiin uusimman product linen lanseerauksesta.
Se kun pyöritään kassan tuntumassa esim. vilkuilemassa lehtiä, mutta ei mennä kassalle. Sitten kun joku on kassalle tulossa, hyökätään siihen eteen.
Eläkeläiset harrastavat tätä eniten.
Nyt kun hakemalla haen niin nämä velaksi ostajat ärsyttää. Kärry on täynnä tavaraa ihan mitä kaupasta löytää ja luottokortilla maksavat! Ei ole rahaa, ei vaan riitä. Jos ostaisivat vähemmän niin eivät ehkä tarttis sitä luottokorttia.
Se kun kauppojen järjestystä muutetaan, isossa marketissa käynnit pitkittyy, jokaista tuotetta joutuu etsimään. Hyvin toimivat järjestys ja osastot pilataan remonteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakaroille syötetään kaupassa hedelmiä ja milloin mitäkin ja näitä ei siis ole maksettu ... näinkö sitten näytettään esimerkkiä , että tuollalinen toiminta on ok....
Monissa kaupoissa on korit, joista lapsille antaa hedelmiä. Samoin jotkut punnitsevat hedelmät ja lapsi voi syödä niitä, mutta maksabåvat ne sitten kassalla. Ärsyttävää, mutta kuitenkin. . .Ei marketti ole syöntipaikka, ei aikuiselle, ei lapselle. Pahaa tekee katsoa, miten jokuset kasvattavat lapsestaan itsekkäitä pikku narsisteja sallimalla tälle karkkien ja muiden ottamisen ja mässyttämisen kaupassa.
Näinhän se oikeasti on, mutta miksi sitten monissa kaupoissa on lapsia varten yksittäisiä hedelmiä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Se kun kauppojen järjestystä muutetaan, isossa marketissa käynnit pitkittyy, jokaista tuotetta joutuu etsimään. Hyvin toimivat järjestys ja osastot pilataan remonteissa.
Ja yleensä, kun on parissa vuodessa jotenkin oppinut tavaroiden järjestyksen kaupoissa, joissa ei säännöllisesti käy, järjestystä muutetaan taas.
Kaikki viime vuosien citymarketeissa ja prismoissa tehdyt remontit ovat pilanneet hyvät hyllyjärjestykset ja käytäväsijainnit.
Miksei niitä hyllyjä vain voida uusia ja järjestys pitää samana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkihyllyllä taaperoikäinen lapsi meni alimmille laatikoille, nosti kannen ja otti sieltä kourallisen karkkia suoraan suuhunsa.
Taaperon mamma näki tuon hetken päästä, valitti jotain ettei nyt osteta karkkia, kaivoi ne limaiset karkit lapsensa suusta sormillaan, minkä jälkeen heitti ne takaisin sinne laatikkoon seuraavaa asiakasta varten!!!!!!!!!!
Siis mitä hittoa?!?!
🤢🤢🤢🤢🤢
Hyi mitä helvettiä. Siinähän on se roskiskin heti alla! Lattiallekin heittäminen olis ollu parempi.
Voitte uskoa että tuota tapahtuu usein. Lapset ei ymmärrä eikä vanhemmat piittaa ohjeistaa lapsosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kun kassahenkilö lässyttää minulle kuin kehitysvammaiselle vain koska olen yli 60v. Kaikki vanhemmat ihmiset eivät ole seniilejä vaikka oma äitisi on (ollut jo nuorena).
En ole huomannut heidän noin käyttäytyvän. Olen 65+. Ihan normi asiakkaana ja ihmisenä pitävät .
Vierailija kirjoitti:
no ei. Tarkoitushan on että asiakkaat joutuvat etsimään ja aina jokin tarttuu matkaan jota ei lähtenytkään ostamaan. Siksihän maidot ovat joka kaupassa siellä perällä. Ja kasvikset heti alussa koska kate on niissä paras.
Jurppii kun edelläni oleva asiakas on kassan tuttava, ja minun vuoroni tullessa he vain jatkavat juoruamista. Kassa ei "kiireeltään" jouda sanomaan päivää, ja piippaa ehkä yhden tavaran 10 sekunnin välein. Ei välttämättä sano edes loppusummaa jos länkytys on meneillään vielä silloinkin.
Suoman suurimmassa kauppaketjussa ilmeisesti oletetaan, että asiakkaat ovat joko lyhytkasvuisia tai heillä on silmät varpaankärjessä. Alimmaisten hyllyjenhintalaput ovat alle 10 sm korkeudella maasta, joten meidän yli 180 senttisten, jäykkien ja heikkonäköisten eläkeläisten on lähes mahdotonta nähdä niiden informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun hakemalla haen niin nämä velaksi ostajat ärsyttää. Kärry on täynnä tavaraa ihan mitä kaupasta löytää ja luottokortilla maksavat! Ei ole rahaa, ei vaan riitä. Jos ostaisivat vähemmän niin eivät ehkä tarttis sitä luottokorttia.
Kyyläätkö olan takaa että kuka valitsee maksupäätteellä Creditin?
Leipien puristelu. Olen nähnyt Jopa mansikoiden puristelua.
Ei mikään muu kuin kassajonot. Kuulutukset välillä "kassa x aukeaa" ja kilpajuoksu. Ei palvelua. Alkeellista. Maksavien asiakkaiden kaltoinkohtelua.
N58
Kaikki neuleet on polyesteria tai akryyliä
Kaikki koiran herkut valmistetaan Kiinassa
Kaikki mikä on valmistettu Kiinassa
Ite en IKINÄ LAITA sitä kapulaa eteen enkä TAAKSE !!!! Muut saavat laittaa sen ITSE. Mä jätän kunnon välin, jos joku narsisti ei oo ite laittanut sitä mun jälkeeni. Ja se o kans NOLOA, KUN kaupan kärryt o usein miten sattuu laitettu, ei mitenkään JÄRJESTYKSEEN !!! Ne kuuluu laittaa JOKAISEN ASIAKKAAN ITSE kiinni seuraavaan !!!! Ei välttämättä siis lukkoon, mut muuten. Ja jos kaupas o vessat ja niihin AVAIMET, ni se ovi jätetään usein AUKI, VALOT PÄÄLLE ja vessan pytyn ylin kansi ylös !!!!!! Tai kummatkin kannet ALAS !!!! Niin EI TEHDÄ !!!!!!! IKINÄ. Jos vessaan o oma avain, ni ovi laitetaan LUKKOON, kun lähtee, ja valot POIS JA ylin kansi YLÖS JA ALIN ALAS !!!!!! Ei luulisi olevan kovin vaikeaa !!!!!! Ja vielä kassajonos ETUILU vaan siks, et o mukamas kiire johonkin, ku kyyti odottaa tai et joku NS kaveri o mun edellä, ni hänen pitää päästä kans edelle. Kyl kauppojen pitäisi reagoida tällaisiin kiusaajiin oikein. Missä ovat järjestysmiehet ????
Ja moni on valittanut kun ostoskärryt hyllyn välissä poikittaiseen suuntaan. Molempi paha, pitkittäinen tukki hyllyä, poikittainen ohikulkijoita.