Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei
Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä
Kommentit (1617)
Hehtaarihallit, joissa suurin aika menee kävellessä ja omien tuotteiden etsiessä joista on sata muuta paskempaa versiota siinä vieressä. 90% tavaroista on nykyään tarpeettomia.
Korona-ajan opit unohtuneet. Hirveä ryysis ja hengitetään toisten niskaan, tullaan sairaina kauppaan, yskitään päin hevilaareja ja kokeillaan käsin kymmentä paprikaa ennenkuin valitaan se yksi ainoa ja tämä lista on loputon
Ei tajua kassalla ottaa maksukorttia tai äppiä valmiiksi esille.
S ryhmän kassoilla tämä pakollinen Hyvää päivänjatkoa. Eli kassat ei saa itse päättää mitä he sanoo vaan pakko sanoa tuo . Ihan kuin jossain kommu nisti maassa
Vierailija kirjoitti:
Kun yrität ostohetkellä huomauttaa kassan tekemästä virheestä, eikä hän korviaan lotkauta.
Olen muutaman kerran saanut tällä tavalla kymmenen olutta yhden hinnalla. Ei ole enää minun ongelmani, jos kassaa ei kiinnosta sen vertaa.
Kerran huomautin, kun oli veloittanut 1.40 € liikaa. Oli aivan tolkuttoman vihaisen ja turhautuneen oloinen, kun moisesta pikkusummasta viitsin sanoa. Otti oikein laskimen käteen ja tokaisi muille jonossa oleville, että pahoittelut nyt hyvä herrasväki, tuli vähän hommia. Parin minuutin laskennan ja ähinän jälkeen kysyi, että tuleeko tilille vai otatko ihan käteisenä koko summan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka tulevat käskemään, että otatko tuo tuotteen tuolta ylähyllyltä.
Olen 150cm pitkä, 72v nainen, joten joskus joudun pyytämään apua, että saan jonkun tuotteen ylähyllyltä ja sielläkin ihan kauimpana olevan. Ja huom. minä pyydän ihan nätisti, en käskemällä. Anteeksi, jos sinua olen joskus vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn yleensä kaupassa lauantaisin. N klo 11 jälkeen. Selkeän kauppalistan kanssa ja aikaa ei mene kauaa. Ehdottomasti kannattaa ulkoistaa kaupassakäynti, jos menoa harmittaa
Minä kerkesin n. 1,5 vuotta nauttia siitä, että voin tilata ruokaostokseni kaupasta suoraan kotiovelle kuljetettuna. Sitten muutettiin maalle, ja kaikki muu elämässä meni parempaan suuntaan, paitsi ruokaostosten tekeminen.
Jos minä kävisin kerran viikossa ruokaostoksilla, ne ostokset eivät mahtuisi yhteen ostoskärryyn. Silloin, kun tilasin ruoat kotiin kuljetettuna kerran viikossa, niitä tuli tyypillisesti n. 12 kassillista. Vähintään puoli tuntia kesti, kun tarkistin, että kuormassa on kaikki, mistä olen maksanut.
t. suurperheen äiti
Vierailija kirjoitti:
Liian korkeat ylähyllyt, jonne ei yllä mitenkään. Myyjiä ei ole muualla kuin kassalla, jonne on pitkät jonot. Jakkaraa ei ole tai kiikkerää ja likaista pallijakkaraa joutuu etsimään ties mistä. Mietin epätoivoisena, uskallanko kysyä joltakulta asiakkaalta vai jätänkö tarvitsemani tuotteen ostamatta.
Jotkut kapulamallit ei ole tasakylkisiä kolmioita, joten ne voi laittaa kumolleen.
Monilla takanatulevilla näyttää riittävän energiaa näiden pystyynkääntämiseen, kun olen huvikseni testaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yrität ostohetkellä huomauttaa kassan tekemästä virheestä, eikä hän korviaan lotkauta.
Olen muutaman kerran saanut tällä tavalla kymmenen olutta yhden hinnalla. Ei ole enää minun ongelmani, jos kassaa ei kiinnosta sen vertaa.
Kerran huomautin, kun oli veloittanut 1.40 € liikaa. Oli aivan tolkuttoman vihaisen ja turhautuneen oloinen, kun moisesta pikkusummasta viitsin sanoa. Otti oikein laskimen käteen ja tokaisi muille jonossa oleville, että pahoittelut nyt hyvä herrasväki, tuli vähän hommia. Parin minuutin laskennan ja ähinän jälkeen kysyi, että tuleeko tilille vai otatko ihan käteisenä koko summan.
Olisit sanonut, että voidaan me oikeuteenkin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian korkeat ylähyllyt, jonne ei yllä mitenkään. Myyjiä ei ole muualla kuin kassalla, jonne on pitkät jonot. Jakkaraa ei ole tai kiikkerää ja likaista pallijakkaraa joutuu etsimään ties mistä. Mietin epätoivoisena, uskallanko kysyä joltakulta asiakkaalta vai jätänkö tarvitsemani tuotteen ostamatta.
Joskus myyjäkään ei ole yltänyt, mutta uskalsi kiivetä hyllynreunalle. Suurkiitos kaikille auttajille!
Vierailija kirjoitti:
Mummut ja papat, jotka hyökkäävät maksupäätteen eteen siinä vaiheessa, kun myyjä vielä käsittelee minun ostoksiani. Millään ei haluta väistää, kun menen maksamaan ja lopuksi jäädään norkoilemaan kylkeen kiinni. Tekisi mieli kysyä maksaako hän ostokseni, kun siinä seisoo, mutta minut on kasvatettu olemaan kohtelias vanhuksille.
Miten hitossa näitä on näinkin paljon? 😅
Irtokarkkikauhat ovat jotenkin mähmäisiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myyjäkään ei ole yltänyt, mutta uskalsi kiivetä hyllynreunalle. Suurkiitos kaikille auttajille!
Ole hyvä vaan! Multa saa vapaasti pyytää apua. Oon pitkä.
Kassajonoa omilla höpinöillään hidastavat mummot. Katson aina kuinka monta mummoa jonossa on ja valitsen jonon, jossa ei ole yhtään mummoa tai sitten vain yksi. Monta kertaa olen päässyt nopeammin kassatapahtumasta toimimalla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummut ja papat, jotka hyökkäävät maksupäätteen eteen siinä vaiheessa, kun myyjä vielä käsittelee minun ostoksiani. Millään ei haluta väistää, kun menen maksamaan ja lopuksi jäädään norkoilemaan kylkeen kiinni. Tekisi mieli kysyä maksaako hän ostokseni, kun siinä seisoo, mutta minut on kasvatettu olemaan kohtelias vanhuksille.
-Mssä itse haahuilet sen aikaa kun kassa laskee ostoksiasi?
Pysy siinä kassapäätteen ääressä korttisi kanssa että saat maksettua ja häivyt mahd. nopeasti pois muiden jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skulle affärerna sätta sitt eget strunt på de översta och understa hyllorna, skulle problemet vara löst. Nu är ordentliga varor vid tårna eller högst uppe och allehanda sekundavaror på ögonhöjd.
Ennenvanhaan Turun kokoisessa pikkukaupungissa se Stokkalle-lauantaisin-ostoksille-paremman-väen-tapaamiseen! Jumankauta! Tiedän kaksikin perhettä, jotka pukeutui sävysävyyn ja mätsäten kaikilla Burberryn ruuduilla miestä ja kaikkia lapsia myöten ja eikun ostamaan viikonlopun herkut. Aikuinen mies hoputtaa lauantaina perhettä, että pitää ehtiä ajoissa stokkan herkkuun!?
Sitä kaakattamisen määrää, käytävien tukkiminen vakio: kaikki etelänlomat ja me oltiin vallan mail-pälättämiset kaikille kuulijoille.
Mail oleminen tarkoittaa mökillä tai maalla olemista muuten.
Kalatiskillä muka oma vakiomyyjä, jolle kerrottiin kaikki juhlien tarjoilut ja sen olis pitänyt ne muistaa. Hyvin tsemppas kyllä. Sama show lihatiskillä.
Sit ne joitui kait kokoontumaan Manhattanin koo-kauppaan, mutta lähdin muihin maisemiin niim jäi se show sit näkemättä.
Kävin huvikseni niitä seurailemassa ja ostin jonkun jugurtim samalla. Varsinkin kun huomasin ne mätsäävät-merkkivaatteet-perheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan törmännyt yhteenkään tällaiseen.
Laittaa hihnalle kapulan vinosti, jonka aina joudun kääntämään tasan kylki edellä menosuuntaan