Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään iloa ruoanlaitosta tai leipomisesta

Vierailija
01.01.2025 |

Enkä varsinkaan jälkien tiskaamisesta ja siivoamisesta. 3 tuntia äherrät jotain, joka on 5 minuutissa syöty.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa iloa leipomisesta, niin älä leivo. Mutta kannattaa opetella tekemään ruokaa niin, ettei siihen mene kolmea tuntia. Aika paljon on sellaisia ruokia, jotka on vartissa valmiita. Tiskaamisen hoitaa tiskikone, ja jälkiin voi vaikuttaa itse, ne kannattaa opetella siivoamaan sitä mukaa kun niitä tulee, niin ei ole lopuksi juuri siivottavaa. 

Vierailija
22/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin helppoa ja hyvää kun ostaa valmis lohifillee jonka heittää uuniin ja valmis perunamuusi kattilaan 5 minuutiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kun ymmärtäisivät, että elämässä joutuu tosiaan tekemään myös ei-kiinnostavia asioita. Eikä aina kaikkeen tarvitse terapiaa.

Mistäs tämä tarpeeton veetuilu asialliseen aloitukseen?

Vierailija
24/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, olen onnekas kun löysin puolison, joka taas tykkää kokata ja leipoa. Minun hommiini kuuluu siivous ja pyykkäys, en niistäkään suuremmin nauti mutta hoituvat autopilotilla, keittiössä pitää keskittyä siihen mitä tekee.

Vierailija
25/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tekemällä voi vaikuttaa paremmin ruoan laatuun. 

Ravintolaruoilla tuppaa paino nousemaan, niissä on yleensä paljon rasvaa ja hiilihydraatit useimmiten höttöä, valkoista vehnää. Annoskootkin on usein isoja, ja hinta kova, jos jättää puolet syömättä, niin tuntuu että puolet rahasta menee hukkaan. 

Itse kokkaamisesta tekee mielekästä se, että voi vaikuttaa siihen, mitä syö. 

Eri. En nauti ruoasta. Ruoka on minulle välttämättömyys muttei muuta. Viimeinen mielenkiintokin häviäsi mikäli minun pitäisi miettiä pakkomielteisesti mitä ne sisältävät. Ainoa mitä katson nykyään on se etten syö aivan pelkkää lisäainetta tai valitsen sen vähemmän rasvaa sisältävän tuotteen. Mikäli se on mahdollista mutten menetä yöuniani tuon takia.

Vierailija
26/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kun ymmärtäisivät, että elämässä joutuu tosiaan tekemään myös ei-kiinnostavia asioita. Eikä aina kaikkeen tarvitse terapiaa.

Jos ei huvita kokata, ei silloin mennä terapiaan. Silloin woltataan.

Vierailija
27/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään ruokaa, missä tarvitsisi kolme tuntia kokata. Tyypillinen aika on 10-30 minuuttia. Eikä perusleivontaan mene yleensä sen enempää aikaa.

Vierailija
28/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et saa iloa leipomisesta, niin älä leivo. Mutta kannattaa opetella tekemään ruokaa niin, ettei siihen mene kolmea tuntia. Aika paljon on sellaisia ruokia, jotka on vartissa valmiita. Tiskaamisen hoitaa tiskikone, ja jälkiin voi vaikuttaa itse, ne kannattaa opetella siivoamaan sitä mukaa kun niitä tulee, niin ei ole lopuksi juuri siivottavaa. 

Samaa mieltä. On paljon ruokia, esim. keittoja, salaatteja, uuniruokia, joihin riittää vartti aktiivista työaikaa. Kun opettelee kokkaamaan, säästyy aikaa ja rahaa muuhun tärkeään, ja voi itse vaikuttaa siihen, mitä syö. 

Vierailija
29/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi mitään ruokaa, missä tarvitsisi kolme tuntia kokata. Tyypillinen aika on 10-30 minuuttia. Eikä perusleivontaan mene yleensä sen enempää aikaa.

No jos on tosi kova sotkemaan ja hidas siivoamaan, niin ehkä siihen saa menemään yhteensä 3 tuntia. Jos oikein hitaasti siivoaa. XD Aika hotko pitää olla kyllä syömäänkin, jos 5 minuutissa syö kaiken. 

Vierailija
30/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee tyyppi, maailman nälkäiset inhoo sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi