Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa haamuna vai viiveellä?

27.02.2007 |

Tuli vaan tuota alempaa ketjua lukiessani piinaviikoista mieleen,että ei sitä ikinä voi arvailla missä kohti kiertoa tärpännyt.Esikoista odottaessani plussa tuli jo ennenkuin menkkojen piti alkaa!Ja viideltä aamulla alkoi sellainen intiaanitanssi,että varmaan naapuritkin heräsi :D Toinen lapsista odotutti plussaa testiin viisi päivää ja silloinkin hyvin,hyvin haamuna.Niin haamuna,että testejä tuli ostettua pari,että varmasti uskoi parin päivän päästä plussaan!Ja nyt,nyt tuntuu että revin hiuksia päästä plussaa odottaessani vaikka ei vielä pitäisi hermoilla :( Mutta kuinka monelle on tuttua sen testin tihrustaminen ;)) valoa vasten/valossa ja vaikka mihin asentoon käännellen,että josko sittenkin?Hyvä ettei suurennuslasilla katso! *huoh*

No,tämä oli tällainen purkaus hyvin turhautuneelta pippurilta,joka vasta eilen vannoi ettei testaa....ja testasi tänä aamuna kuitenkin negan!kp 30/28,eka luomukierto ja taitaa vaan kierto venyä pitkäksi.

Pidän peukkuja kaikille piinailijoille bd kertokaa kuinka käy!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa testailen vain :((

viimeksi kyllä meni kaksi viikkoa ennen kun sain plussan niin että erotti :D

kp 33/31

Vierailija
2/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa NIIIN tutulta!! Minä oon jopa käyny ulkona sitä tihrustamassa, että josko auringossa näkyis:P

Mulla on kyllä jo yk5, ja olen testejä tehnyt näiden kiertojen aikana jo kymmeniä!! Aina vain negaaaaaaa!!!

Mutta ei vaivuta synkkyyteen!!

Plussatuulia Sinulle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastwish;kaksi viikkoa??Kamalaa,en jaksa niin kauan odottaa!Mietit varmaan monta kertaa,että toivo on mennyttä :( Mutta onneksi lopulta plussa löytyi!Meillä mies muistuttaa joka välissä,että -" etkö muista miten viimeksi pillerit lopetettuasi kierto oli sekaisin!" Ei kyllä,uskokaa,auta mun oloa yhtään!!Mutta,peukkuja bd varpaita myöten :)

nonuli;tiedän tunteen :( aina negaa!!Byhyy että se on turhauttavaa!!Tuo oli hassua,ulkona haamu saattaisikin näyttäytyä :)) Täällä tehdään samaa pe;na,ellei....menkat ala....odotusta odotuksen perään

peukkuja bd

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jopa tapoin sen tikun ja kaivoin sisukset ulos nähdäkseni muka jotain.. mitään ei löytynyt.. negaa täys.

Ja plussatkin ovat muuttuneet negoiksi, että mihinkään en enää usko. Viime kierto tiputti alas totaalisesti. Pari viikkoa testailin haamuja, hivenen aina kuitenkin vahvistuivat(varmaan 5 testiä, eri merkkisiä) sit Clearbluella sain kauniin plussan, vahvan jo ennekuin testiviiva ilmestyi näkyviin ja siitä 3 vrk alkoi vuoto.. kesken meni.

Täällä olen roikuskellut elokuusta asti, juniori täytti vuoden eikä olla ehkäisyä käytetty koko aikana-- huokaus--

Neppis