No nyt se sairas Itävallan insesti-isäpappa Josef mikä lie haluaa vapauteen ja oman talon, jossa kellari. Miten se sekopää voi olla vielä
Kommentit (27)
Siinä meni dementia kyllä oikeaan osoitteeseen. Miksihän noita höpinöitään piti edes julkaista, tuo sekopäähän "vapautuu" vain hoitolaitokseen jos vankilassa ei voida enää pitää huonon kondiksen takia.
Josef ei ilmeisesti vieläkään tajua, kuinka vakavan rikoksen teki. Eli kuolkoon vankilassa, tai vankisairaalassa jos tarvitsee lääketieteellistä hoitoa. Tai jos haluaa oman kellarin, niin lukittakoon sinne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää muiden mielestä pelkästään kauhistuttava asia? Mä nauroin ääneen kun luin ton lehdestä, toi on niin absurdia ja miten se asianajaja edes kehtasi sanoa ääneen ton kellari jutun? Toi naurattaa mua edelleen.
Onhan tuollainen psyko hauska jollain tavalla. Hän on kertonut itselleen toimistaan valheita ja uskoo itse, ettei rikoksensa ollut niin paha, kuin se oikeasti oli. Jopa kellariin liittyvän synkän salaisuuden on ilmeisesti unohtanut? Sama Breivikillä, joka vaatii milloin mitäkin.
Välillä sitä miettii miten onkaan voinut kehittyä niin väkivaltainen ja kauhea laji kuin ihminen. Ei ihme että uskontoja on kehitetty, jollainhan tuollainen sekopäinen julmuuskin on selitettävä ja lohduttauduttava että "No sehän palaa kuoltuaan ikuisesti Helvetin tulessa."
Ainakin hengellisissä piireissä insesti on yleistä. Esimerkiksi laulaja Juhani Tikkasta syytetään lastensa koskemisesta tik tokissa.
Josef on kokenut kellarissa elämänsä parhaay hetket - siksi haluaa takaisin kellariin.
Gofundme