Vihdoinkin saatu loppuvuoden pakolliset juhlapäivät lusittua
Huh-huh. Onneksi päiväkin alkaa tästä pitenemään. Tammikuun alku on niin ihanaa aikaa!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ainoat alanuolet sai kommentoija, joka on menossa huomenna töihin.
Siinä toinen sinulle!
Just kun oli saanut juhlapäivät lusittua vuosi vaihtui ja nyt on taas kaiken maailman vaput ja joulut sotkemassa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on loppiainen, joka päättää joulunajan. Sitten kohti lisääntyvää valoa uusiutuneiden voimin!
Eikö vasta Nuutinpäivä päätä joulunajan? Tai ihan sama. Minä osaan viettää joulua ympäri vuoden, jos siltä tuntuu. Laatikkoruokia, torttutaikinoita ja konvehteja saa kaupasta milloin haluaa.
Mutta mistä saa luumuhilloa?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs pakko näitä on juhlia? Eilenkin ihan tavallinen 'viikonloppu' ilta. Sauna, ruokaa, elokuva, yhdeltätoista nukkumaan. Vuosi oli vaihtunut silti.
Minäkin olisin ryhtynyt nukkumaan yhdeltätoista ilman saatanallista rakettien pauketta. Viimeiset pamaukset pitivät hereillä vielä aamuneljän aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on loppiainen, joka päättää joulunajan. Sitten kohti lisääntyvää valoa uusiutuneiden voimin!
Eikö vasta Nuutinpäivä päätä joulunajan? Tai ihan sama. Minä osaan viettää joulua ympäri vuoden, jos siltä tuntuu. Laatikkoruokia, torttutaikinoita ja konvehteja saa kaupasta milloin haluaa.
Mutta mistä saa luumuhilloa?
Samasta paikasta kuin noita muitakin eli kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meillekin, miten tammikuun alusta saa ihanan.
Ja onhan vielä Loppiaisen pyhä. Se vasta päättää joulunpyhät.
Ainakin minulle tammikuun alusta tekee ihanan se, että typerykset ovat ampuneet rakettinsa, eikä tarvitse kuunnella tuota pauketta kuin vuoden päästä!
Önnönnnöö!🎆🎆🎆