Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys nepsyille

Vierailija
31.12.2024 |

Harmittaako teitä koskaan oma nepsyystasonne? Eli esimerkiksi se että olette sen verran normaalin oloisia että teiltä ns odotetaan aina liikaa tai toisin päin, tuntuuko joistain että olette aivan överinepsyjä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nepsy?

Vierailija
2/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nepsy?

Nipsun veli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää monestikin. 

Vierailija
4/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsuuko?

Vierailija
5/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.  Ennemmin ketuttaa nykyajan mielenterveys feminismi.  En ajattele asioita tunnepohjalta vaan hyvin loogisesti. Joten jos joku sekopää selittää mulle viidestäsukupuolesta sen selittelyt ei vaan uppoa ja sanon sen suoraan.

Vierailija
6/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan.  Ennemmin ketuttaa nykyajan mielenterveys feminismi.  En ajattele asioita tunnepohjalta vaan hyvin loogisesti. Joten jos joku sekopää selittää mulle viidestäsukupuolesta sen selittelyt ei vaan uppoa ja sanon sen suoraan.

Tuo on kyllä kummallista että jotkut oikeasti uskoo noihin muihin sukupuoliin. Ihan kuim jotain fantasiahöpönpöppöä omiin korviin. 

Vierailija
7/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kummallista että jotkut oikeasti uskoo noihin muihin sukupuoliin. Ihan kuim jotain fantasiahöpönpöppöä omiin korviin. 

Ai sä uskot että sukupuoli on olemassa oleva asia?