Mitä herkkuja vegaanit syö uutenavuotena?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin just Biscoff (keksitahna) -tortut uuniin. Vien tuomisiksi. Sit aiemmin söin herkkusieni(-kaurakerma)pastaa. Jossain vaiheessa teen italiansalaattia, ja on kahdenlaisia kasvisnakkeja ja vegeä sienisalaattia. Tässä nyt joitakin lueteltuna. Tosi hyvää kaikki.
Juomaksi kuoharia ja punaviiniä, nekin vegejä.
Tämä oli varmaan ensimmäinen oikean vegaanin kommentti tänne, alkupään kommentit oli persutrollin kommentteja. :D
Vierailija kirjoitti:
Sipsikaljaa.
Olinkin tulossa sanomaan, että käykää kattomassa Sipsikaljavegaanit Facebook-ryhmää. :D Siellä varmaan on jaettu vegaanien uuden vuoden herkkuja, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsikaljaa.
Olinkin tulossa sanomaan, että käykää kattomassa Sipsikaljavegaanit Facebook-ryhmää. :D Siellä varmaan on jaettu vegaanien uuden vuoden herkkuja, jos kiinnostaa.
Näkyy olevan esim. BBQ-marinoitua seitanpaistia, kaljaa, ransiksia, "lihapullia", vegenakkeja, voileipäkakkua ym. herkkua: https://www.facebook.com/groups/1701571030062709/?locale=fi_FI
Liian tarjouslehdessä oli paljon vaihtoehtoja vegaaneille.
Vierailija kirjoitti:
Liian tarjouslehdessä oli paljon vaihtoehtoja vegaaneille.
Korjaan laitteeni virheen Lidln tarjouslehdessä....
Saarioisten ihanaa uutuutta vegebologneesespagettia. On tarjouksessa K-kaupoissa. Nam.
Kyllä siellä varkain syödään katkarapuja, hummeriin ei ole varaa.
Itse söin lohta.
Vierailija kirjoitti:
Samoja juttuja kuin muinakin päivinä. Tai no en ole vege koska syön vuohenjuustoa. Mutta sen lisäksi salaattia, öljyä, kauraa, juureksia ja nyt sattui olemaan myös sipsejä
Ruoka on ihan jees, mutta kun ei kiinnosta ylipaino niin ei sitä voi määräänsä enempää syödä muutenkaan. Kasvikset riittävät ihan hyvin
Lihaa syömällä ei ole ylipaino-ongelmia.
Nachoja ja guacamolea itse tehtynä tietenkin.