Mitä herkkuja vegaanit syö uutenavuotena?
Kommentit (29)
SUPERhyvä kaalisalaatti eli kaalia, soijaöljyä, soijakastiketta ja tyrnimarjoja.
Dipataan selleritankoja ja kaalinlehtiä soijaöljyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jotain missä ei ole eläintä.
Eli jotain missä ei ole proteiinia sillä SUOMALAISET SAA LIIKAA PROTEIINIA YYYHYYY😫
Soijanakkeja ja soijaperunasalaattia. Juomaksi soijamaitoa.
Sipsejä. Weekend Sourcream&onion.
Mä laitoin just Biscoff (keksitahna) -tortut uuniin. Vien tuomisiksi. Sit aiemmin söin herkkusieni(-kaurakerma)pastaa. Jossain vaiheessa teen italiansalaattia, ja on kahdenlaisia kasvisnakkeja ja vegeä sienisalaattia. Tässä nyt joitakin lueteltuna. Tosi hyvää kaikki.
Juomaksi kuoharia ja punaviiniä, nekin vegejä.
Samoja juttuja kuin muinakin päivinä. Tai no en ole vege koska syön vuohenjuustoa. Mutta sen lisäksi salaattia, öljyä, kauraa, juureksia ja nyt sattui olemaan myös sipsejä
Ruoka on ihan jees, mutta kun ei kiinnosta ylipaino niin ei sitä voi määräänsä enempää syödä muutenkaan. Kasvikset riittävät ihan hyvin
Nakkeja ja kukkakaaliwingsiä, salaattia ja biscoff-taatelikakkua
Itse tehtyä perunasalaattia ja vege nakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Soijanakkeja ja soijaperunasalaattia. Juomaksi soijamaitoa.
Jälkkäriksi soijakakkua ja juomana kahvi soijajiomalla. Paljon aromivahventeita.
Ja vitamiinit purkista.
Sipsejä Lidlin papu-sipuli-dipillä. Ja proseccoa. En ole vegaani tai edes kasvissyöjä, mutta uudenvuoden herkut nyt sattuvat olemaan vegaanisia.
Vierailija kirjoitti:
Yliprosessoitua tofua jossa keinotekoisia aromeja antamaan makua.
Taidat olla sama trolli kuin muutamassa muussa kasvisruokakeskustelussa tänä syksynä. Tofu ei edelleenkään ole mitään ultraprosessoitua, vaan vuosituhansia vanha keksintö Aasiasta. Ota asioista selvää ennen kuin kommentoit.
Ranskiksia ja kasvisjauhispyöryköitä, colaa ja sipsiä ja dippiä
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin just Biscoff (keksitahna) -tortut uuniin. Vien tuomisiksi. Sit aiemmin söin herkkusieni(-kaurakerma)pastaa. Jossain vaiheessa teen italiansalaattia, ja on kahdenlaisia kasvisnakkeja ja vegeä sienisalaattia. Tässä nyt joitakin lueteltuna. Tosi hyvää kaikki.
Juomaksi kuoharia ja punaviiniä, nekin vegejä.
Vegaanituomisista saattaa saman tulla viemisiä.
Yliprosessoitua tofua jossa keinotekoisia aromeja antamaan makua.