Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit hoi! Mitä syötte makeannälkään?

Vierailija
27.02.2007 |

Uusia ideoita kaipailen, ite oon tehnyt rahkaa joskus kun himo iskee. Suolaisia herkkuja onkin helpompi keksiä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ei karpit tunne makeannälkää. Et osaa karpata, hanki paremmat prujut.

Vierailija
2/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä meikäläisellä ainakin makeanhimo välillä yllättää vaikka karpata osaankin. ( Todisteena hyvä olo ja -8kg, 2,5kk takana karppausta. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpit ei vittuile muille, vaan karpit on mukavia.

Ap, koita tummaa suklaata =)

Vierailija
4/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis hyvää suklaata? Oon testannut vain yhtä (en nyt muista nimee, mut stokalla myydään, joku vähä erikoisempi nimi) ja se oli aika pahaa. -ap

Vierailija
5/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät myös. (Tosin mä olen hyväkarppi enkä niin tarkka.)

Juusto on kans hyvä jos on vain hyvännälkä, eikä makeanhimo :)

Vierailija
6/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten olet enemmän hyväkarppi kuin karppi, siis tarkoitan, että mitkä seikat tökkii pelkkänä karppina olossa?

Utelee toinen hyväkarppi (aloittelija, 3 viikkoa takana)

Vierailija
7/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulata 3-6 palaa tummaa suklaata mikrossa, lisää kuumennettu täysmaito kolmessa erässä ja kaada päälle kermavaahtoa.

Ai ai ai ai kun on hyvää!

Smoothiet on kans hyviä: marjoja + hedelmiä maun ja karppaustyylin mukaan, jääpalpaloja (jos tehosekoitin kestää) ja partajugua, bulgarianjugua tms. Sekaisin ja nauti!

Vierailija
8/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilko leipäjuustoa uuninkestävään astiaan, asettele palat tasaisesti pitkin pohjaa pienin välein. Lisää kuohukermaa. Uuniin 175 astetta n. 10 min, kunnes kerma kiehuu ja juusto pehmentynyt. Päälle lakkoja. Hyvää...

Vierailija
9/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tavallista Fazeria, nimenomaisesti kokopähkinälevyjä, koska tumma suklaa on minusta yök :)

Täyskarppauksessa ongelma on se, että paino laskee koko ajan enkä halua enää laihtua. Energiaa on pakko saada enemmän, vaikka sitten hiilaripitoista. Voita en ihan viitsi paljaana paketista vetää :D

Lapsiperheessä täyskarppaus on myös hitsin vaikeaa. En jaksa aina esim. väsätä itselleni erillistä aamiaista kun mies ja lapset syövät leipää tai muroja. Toisaalta teen yleensä kastikkeet jne. ilman jauhoja ja perunat ovat erillinen ruoka, eivät ruoan osa kuten esim. kiusauksissa.

Vierailija
10/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pystynyt syömään sellaista 70-prosenttista suklaata.

Vierailija
11/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittelija siis olen, lähinnä koitan hyväkarppi olla. Miltä kuulostaa päivän sapuskat: (syön 3 ateriaa)

lounas kermainen+juustoisa tomaattikeitto, raejuustoa

päivällinen kermaista kanaa, pekonia + paljon zuccinia (runsaassa voissa paistettu)

iltapala munakas, jossa pekonia lisäksi tonnikalaa

rasvaa vissiin uupuu?? Uupuuko muutakin, tai onko jotain turhaa?

Vierailija
12/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku jaksais kommentoida...

Vierailija
13/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten näin on. Rasvan määrän voit arvioida vain itse, eri ihmisille " paljon" on niin erilainen. Grammoina rasvaa pitäisi olla ainakin sata per päivä. Muistathan myös kalsiuminsaannin, eli juustoa ja vaikka rasvaista jugurttia.

Vierailija
14/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

partajugurttia?

Vierailija
15/16 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva keskustelu :) kun itsekin toista viikkoa karppailen.

Jätin tosin induktion välistä koska tavoitteeni ei ole laihtua ( olen normaalipainoinen / hoikka ) ja ruokavaliooni kuuluu esim. hedelmät.

Viljat, peruna, sokeri ja riisi ovat minulla täysin pannassa, toistaiseksi.

Pahin makeannälkä on jo voitettu ( jee! ) mutta voin kertoa että vaikka kuinka karppaisi oikein, niin kyllä välillä tekee mieli jotain oikein hyvää, " imelääkin" .

Minä syön silloin kermarahkaa marjoilla, kermaviiliä ja banaania, suklaamoussea ( tummaan suklaaseen) tai 75 % suklaata yksin tai teen sellaisen kermahärdellin :)

Hedelmäsalaatti on myöskin ihana imelä makupala ja terveellinenkin jos hyväkarppaa.

Turkkilainen jugurtti sellaisenaan maistuu imelältä n. kolmen viikon jälkeen, niinkuin moni muukin mikä tavallisen sekasyöjän suussa ei maistu. Ja entäs omena... on tosi imelää parin viikon karppauksen jälkeen jo.

Vierailija
16/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa päivän sapuskat: (syön 3 ateriaa)

lounas kermainen+juustoisa tomaattikeitto, raejuustoa

päivällinen kermaista kanaa, pekonia + paljon zuccinia (runsaassa voissa paistettu)

iltapala munakas, jossa pekonia lisäksi tonnikalaa

Kysymykseni: 3 aterian syöjät, syöttekö aamupalaa ollenkaan? mitä on zuccini? tuleeko tuohon iltapalamunakkaaseen tonnikala vai kala erikseen purkista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi