Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menestyjä, miksi siitä pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa?

Vierailija
31.12.2024 |

Niin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jossain kärsii joku? Se on se yleisin ajatus.  

Jos et muista  verrata itseäsi säännöllisesti johonkin surkimukseen, unohdat miten hyvä olet.

Vierailija
2/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin peräkammarissa asuminen ei varsinaisesti ole menestyjän merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on pois yhteisestä potista.

Vierailija
4/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on pois yhteisestä potista.

Narsistivassarilla on tällainen yhteinen potti.

Vierailija
5/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet menestyjä? 

Vierailija
6/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu milä keinoilla ja millä ehdoilla menestyt.

menetymisestä sinänsä ei tarvitse kantaa syyllisyyttä. Jos menestyt kehittämällä itseäsi, se on hieno juttu.  Mutta jotkut menestyvät vain suhteessa muihin ja tekevät sen painamalla muita alaspäin. Se ei ole oikeaa menestystä, se on vain itsepetosta. Silloin on syytä kokea huonoa omaa tuntoa sekä siitä, mitä vahinkoa aiheuttaa muille, että siitä, miten pettää itseään ja sillä tavalla vie itseltään mahdollisuuden todelliseen menestymiseen,

Vierailija
7/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin peräkammarissa asuminen ei varsinaisesti ole menestyjän merkki.

Sehän vasta onkin. Palvelijat ja kaikki. 

Vierailija
8/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään tuntea. Kaikilla ei ole tasavertaiset mahdollisuudet, joten täytyy ottaa kaikki ilo irti niistä mahdollisuuksista, joita itselle on annettu.

Vierailija
9/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu milä keinoilla ja millä ehdoilla menestyt.

menetymisestä sinänsä ei tarvitse kantaa syyllisyyttä. Jos menestyt kehittämällä itseäsi, se on hieno juttu.  Mutta jotkut menestyvät vain suhteessa muihin ja tekevät sen painamalla muita alaspäin. Se ei ole oikeaa menestystä, se on vain itsepetosta. Silloin on syytä kokea huonoa omaa tuntoa sekä siitä, mitä vahinkoa aiheuttaa muille, että siitä, miten pettää itseään ja sillä tavalla vie itseltään mahdollisuuden todelliseen menestymiseen,

Kaikille sellainen ei ole itsepetosta, joillekin se on oma luonto.

Vierailija
10/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet varmaan sellainen, että tuputat varallisuuttasi ja uraasi kaikille. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
11/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda turha vaatimattomuus ja ujostelu!

Vierailija
12/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kuullut, että siitä pitäisi kokea huonoa omatuntoa. Laiskat ja tyhmät voi tietysti ajatella, että me menestyneet ollaan tehty jotain väärin, kun he itse eivät ole viitsineet tehdä mitään...?

Vierailija
13/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestymisestään tulisi olla ylpeä. Hyvä sinä!

Vierailija
14/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, onpa katkeraa ja kateellista porukkaa kommenttikentässä :D

Vierailija
15/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien mielestä ainoa asia, missä saa menestyä, on jääkiekko :D

Vierailija
16/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Hyvä sulle!

Vierailija
17/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Voitan helposti fyysisesti useitakin ihmisiä. Voisin kerätä omaisuuden voimakeinoin, mutta en tee sitä. Minulle riittää vain tieto siitä että olen muita voimakkaampi ja tehokkaampi.

En tunne siitä huonoa omaatuntoa. Tuntisin ehkä jos kävelisin kartanon pihan eteen ja ottaisin sen haltuun heittämällä asukkaat pihalle ja julistaisen sen omakseni. Silloin voisin tuntea huonoa omaatuntoa hetken, mutta tässä maailmassa voimakkain ottaa heikoilta ja heikon on puolustauduttava, mutta eihän heikot kykene, koska ovat heikkoja.

Heikkojen kannattaa äänestää sosialisteja ja käydä joukolla päälle ja ottaa rikkailta omaisuus jaettavaksi. Se on maailman laki.

t. potipuilder.

Vierailija
18/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina jostain löytyy joku joka on vielä parempi.

Vierailija
19/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että pitäisi ja miksi heitä pitäisi kuunnella? Olen omalla työllä hankkinut tietoni, taitoni ja sitä kautta omaisuuteni. "Yhteiskunta" eli vasemmistoon kallellaan oleva media kyllä yrittää joka hetki maalata köyhistä meidän menestyvien uhreja vaikka todellisuudessa ovat itse elämänsä rakentaneet.

Vierailija
20/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo että pitäisi ja miksi heitä pitäisi kuunnella? Olen omalla työllä hankkinut tietoni, taitoni ja sitä kautta omaisuuteni. "Yhteiskunta" eli vasemmistoon kallellaan oleva media kyllä yrittää joka hetki maalata köyhistä meidän menestyvien uhreja vaikka todellisuudessa ovat itse elämänsä rakentaneet.

Sulla on sitten puolustettavaakin, kun venäjä hyökkää.

Ajatelitko palkata jotain ihmisiä puolustamaan omaisuttasi vai ajatettelitko ihan yksin puolustaa sitä minkä yksin kaikkivoipaisuudessaan hankit itsellesi? Vai ajattelitko että köyhiä ja vasemmistolaisuuteen pakotettuja ihmisiä kiinnostaa puolustaa sun omaisuuttasi uhmaten omaa henkeään?