Syökö naisetkin graavilohta vai onko se enemmän miesten juttu?
Kommentit (64)
Syön melkein samaa eli kylmäsavulohta. En tiedä naisia, jotka eivät söisi jompaa kumpaa, joko graavattua tai kylmäsavulohta. Juuri tarjosin kylään tulleelle ystävättärelleni kylmäsavulohileipiä. Se on varma tarjottava, joka kelpaa niin naisille kuin miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
No on kai se sukupuoli- juttu jos toitottaa että on nainen EIKÄ syö tätä miesten suosimaa lohta!
🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Olet taatusti joku wt...
Mä olen mieltänyt graavikalan ja sushit ennemminkin just naistenjutuiksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin koko perhe syö graavilohta. Meillä on 3 tytärtä.
Saatko oikeasti lapsesikin syömään sitä mutinoitta? Lapset on monesti ihan todella nirsoja kaiken vähänkin erilaisen ruuan suhteen.
Ai hitto, että tekis mieli kylmäsavu- tai graavilohta. Semmoista pikkasen hapankorpun päälle. NAM!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko oikeasti lapsesikin syömään sitä mutinoitta? Lapset on monesti ihan todella nirsoja kaiken vähänkin erilaisen ruuan suhteen.
Meillä 2v söis koko paketin, jos antaisin
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, että tekis mieli kylmäsavu- tai graavilohta. Semmoista pikkasen hapankorpun päälle. NAM!
Niin tekee. Onneks oon kohta kauppaan menossa, niin aion ostaa.
Mä syön ja tytär myös. Suurta herkkua. Ostin tänään 400 grammaa mässättäväksi.
Perheen miehet eivät inhoa, mutta ei se niiden ykkösvalintakaan ole. Ehkä siivut ottaa tuosta satsista ja me akkelit syyään loput.
Vasemmistorotilla ei saisi olla varaa graaviloheen. Vielä on leikattavaa!
Tottakai syön. Meillä syö molemmat,minä ja mies. Ja graavaan aina lohen itse . Muulloinkin kuin jouluksi . Kaupan valmiit ei oikein nappaa. Paitsi kylmäsavulohta ostan valmiina .
Vierailija kirjoitti:
En kyllä varmaan söisi, jos olisi tarjolla. Savulohi ja uunilohi ovat ihan ok. Raa-assa lohessa on sellainen koostumuskin, ettei sitä tee mieli pureskella. Sushissa se menee joukossa vähän kuin salaatissa, mutta onahn se nyt päivän selvää, että kala ei ole ihmisruokaa. Ihminen on kädellinen, ei minkään lihan syöjä
Graavilohi ei ole raakaa. Se on suolalla kypsytettyä. Leikkaa pala raakaa lohta ja ero on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syö. Paitsi ne joilla on suu tuohesta.
Ja me kalalle allergiset.
Syön graavilohta ja niitä valmissalaatteja jossa on lohta. Nuo on ainoat kalat mitkä syön viikoittain. Pidän jos suolaa on lähemmäs 4g. Täytän vatsan aina jollain muulla ruoalla ja tuon graavilohen syön vikana. Siitä jää hyvä maku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lasten aina 1-vuotiaasta lähtien annettu syödä samaa ruokaa kuin aikuisetkin. Kaikki ovat täysin ennakkoluulottomia ruuan suhteen. Osaavat myös käyttäytyä ravintolassa hienosti. Sama
Miksi jonkun ruuan syöminen olisi sukupuolitettu juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai syön. Meillä syö molemmat,minä ja mies. Ja graavaan aina lohen itse . Muulloinkin kuin jouluksi . Kaupan valmiit ei oikein nappaa. Paitsi kylmäsavulohta ostan valmiina .
Minä graavaan myös itse lohen. Ne valmiiksi graavatut maistuvat aina "vanhalle".
Miesten juttu. Varmaan se väri ja kielituntuma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mielipiteitä? Faktaa minä kaipaisin.
Todisteita ja tilastoja sinä kaipaat. Tunnusta pois.
Uskoisin, että miehiä kiinnosta lohenpunaisuus ja lempeän pehmeä kalan tuoksu ja maku . On toki varmasti naisiakin jotka siitä pitävät, elämmehän kuitenkin woke aikaa.