Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temusta vain yksinkertaisesti löytää sellaisia tuotteita joita ei kotimarkkinoilta saa

Vierailija
31.12.2024 |

Kuten vaikkapa vaatteita. Olen tilannut Temusta esimerkiksi useamman t-paidan jollaisia ei todellakaan täällä myydä. Niissä on teemoja, jotka ovat itselle merkittäviä. Saattaa olla esim jostain nostalgisesta elokuvasta joku lausahdus tai kuva, jota nykypäivän Jeminat ja Joelit eivät tajua ensinnäkään. Sellaisia olen ostanut useita ja aina jossain välissä joku tuntematon on tullut sanomaan, että onpa mahtava paita, mistä olet hommannut?

Kyllä minä ennemmin tuollaisia pidän, kuin kotimaasta kalliilla ostettuja paitoja jossa lukee joku fakin sieluton "Havaiji Beach" teksti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kyllä minäkin ostan vaatteeni mieluummin Temusta myrkkykemikaaleilla höystettynä kuin ilman kotimaasta. Myrkyssä on vaan sitä jotain ekstraa!

Vierailija
2/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kyllä minäkin ostan vaatteeni mieluummin Temusta myrkkykemikaaleilla höystettynä kuin ilman kotimaasta. Myrkyssä on vaan sitä jotain ekstraa!

Sniffelis ja nyyyyhhhh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Temusta kyllä löytää ihan mistä tahansa aihepiiristä tuotteita. Täällä valikoima on alle prosentin Temun vastaavasta.

Vierailija
4/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Alissa. Vaikoimat nyt vaan on monikymmenkertaiset ja hinta 1/5 tyypillisesti

Vierailija
5/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin kyllä kuvitella miten laadukkaita printtipaitoja sieltä saa... 

Vierailija
6/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten aidosti laadukkaita.

Ap

Vierailija
7/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitt. mikä jankkaaja,tilaa perkel. mitä haluat temu-uskovainen.

Vierailija
8/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap saat tilattua t-paitasi ihan millä vaan tekstillä Suomesta. Painatuskauppoja löytyy. Tilaan itse, saa hyvälaatuisiin paitoihin.

Vierailija
9/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten aidosti laadukkaita.

Ap

No ainutkaan vaate, mitä me  ollaan Temusta tilattu ei ole laatua nähnytkään. Ohutta kangasta, mikä nyppyyntyy heti ekassa pesussa. 

Vierailija
10/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa on varmasti huono laatuisia tuotteita, mutta taitaa olla niin, että Suomessa on paljon myynnissä ihan samoissa Kiinalais tehtaissa valmistettuja tuotteita, kuin mitä nyt tilataan pilkkahinnalla suoraan. Eihän kaikkia Suomessa myynnissä olevia mitenkään testata tai tarkasteta. Enää ei vaadita edes CE-merkintää. Pistokokeilla tutkitaan ja takaisinvetoja on vähän väliä.

En ole vielä uskaltanut tilata sieltä, mutta googlettamalla oli ainoa paikka josta yhden tuotteen löysin.

Vierailija
11/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Esimerkiksi auton varaosien kaltaisia tuotteita (nippulaa / nappulaa) on tarjolla, joita Suomesta saisi vain isolla rahalla. Tai siis pitäisi ostaa jokin kallis setti, josta tarvitsee yhden nappulan, joka maksaa euron.

Vierailija
12/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap saat tilattua t-paitasi ihan millä vaan tekstillä Suomesta. Painatuskauppoja löytyy. Tilaan itse, saa hyvälaatuisiin paitoihin.

Usein siinä pitää olla muutakin aiheeseen liittyvää kuin pelkkä teksti, esim kuva. Se on se konaisuus, joka ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan