Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeistä eläinsuojelurikosksita tuomittu maajussi uhriutuu nyt Ylellä

Vierailija
31.12.2024 |

Näihin tapauksiin läpeensä kyllästyneenä sanon että suomalaiset tuottajat ovat röyhkeydessään aivan omalla tasollaan.

Niille on tarjolla miljoonien edestä erilaisia taloudellisia tukiaisia, jotka on pois veronmaksajilta. On myös sijaisapua, lomitusta ja veronmaksajien kustantamia eläkkeitä.

Kaikesta huolimatta jälki tiloilla on tuollaista kuten Ylen juttu kertoo. Ja sitten vielä kehtaavat uhkailla pääkaupunkia paskamyrskyllä, kun valtio on tekemässä jotain mikä ei maajussejien edusmiehiä miellytä.

Tuottajakollektiivin harjoittama narsistinen manipulointi on kaukana parodiahorisontin tuolla puolen!

Käykää te p*rkeleen tunkiopäät joskus katsomassa minkälaista se OIKEA yrittäminen on! Se, jossa ei saada mitään tukiaisia, jossa asiakkaat hankitaan itse, tuotteet myydään itse ja riskit kannetaan itse!

Näkisitte peltoperkeleet senkin, että OIKEAT yrittäjät ovat täysin markkinavoimien ja globaalin kilpailun armoilla, minkä vuoksi on jatkuvasti juostava lujempaa jos meinaa pärjätä!

Ei OIKEILLA yrittäjillä ole tukenaan Valion ja Atrian (molemmat maataloustuottajien itsensä omistamia) kaltaisia suuryrityksiä, jotka monopoliasemasta käsin pystyvät hillitsemään kilpailua Suomen ruokamarkkinoilla!

Eikä OIKEIDEN yrittäjien raha kasva pellossa - ihan samalla tavalla keskusliikkeet ja muut ostavat tahot päättävät keneltä ostetaan ja millä ehdoilla (hinnalla)!

Ja sitten se viimeinen pointti: kukaan ei ryhdy maajussiksi tietämättään tai vahingossa. Jos olet tehnyt väärän valinnan, kanna vastuusi äläkä vyörytä sitä muiden päälle. Niin OIKEAT yrittäjät tekevät.

Ja kun ette muuta osaa niin hävetkää edes ja pitäkää se suun virkaa tekevä persereikänne ummessa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä