Minkä vuoden uudenvuodenjuhlinnan muistat erityisen hyvin?
Itse muistan, kun vuosi 1999 vaihtui vuodeksi 2000. Silloin juhlittiin siskoporukalla, meitä kolme siskoa. Silloin asuttiin kaikki vielä samalla paikkakunnalla.
Sen jälkeen ei olla yhdessä juhlittu, jokaisella omat elämät ja omat perheet.
Kommentit (12)
No just tuo millenniumi, mutta siitä syystä, että sen juhlinta jäi multa lyhyenlaiseksi. Töihin piti mennä klo 6 vuoden ensimmäisenä päivänä, mutta sentään ei tarvinnut päivystää yötä kuten moni kolleega. Ja sitten ei edes maailma romahtanutkaan eikä kaikki tietojärjestelmät seonneetkaan, vaan tyyliin jostain yhdestä ikivanhasta koneesta oli mennyt päivämääräasetukset sekaisin. Ja mulle vielä nousi kuume kesken työpäivän, ja jouduin lähtemään kotin sairastamaan.
Uusi vuosi 2000 Napolissa. Se oli kuin sotatanner ja pelottava kokemus.
Vuoden 1983. Siitä alkoi minun ja miehen parisuhde. Oltiin jo tavattu aiemmin.
Millenniumi, oltiin seurakuntanuorten kanssa kylmällä mökillä ampumassa raketteja ja sitten yötä kirkossa.
Ja joku toinen vuosi, kun isän aurauskepistä ampuma raketti jumittui ja räjähti noustuaan hädin tuskin puiden latvojen korkeudelle. Vuotta en muista, mutta 90-luvun lopulla lienee tapahtunut. Joitain muita yksittäisiä raketti-papatti-pommimuistoja on nuoruusvuosilta, mutta vuodet sekoittuvat keskenään.
Kun vuosi 2019 vaihtui vuodeksi 2020. Oltiin Alpeilla ja tuli riitaa. Harmittaa vieläkin, että uusi vuosi oli pilalla sellaisessa paikassa.
Tämä uusi vuosi on täysin pilalla. Jää varmaan ikuisiksi ajoiksi mieleen. Tänks däd! 🤪
Olikohan 2009 kun sain hiihtokeskuksen yökerhosta löytynyttä upeaa n. kolmeviitosta opettajatarta.
Muistan uudenvuoden aaton 2013. Oli vähän motivointi ongelmia tehdä kurssin lopputehtäviä, joten hain Alkosta Minttu pullon ja päätin, että saan avata sen vasta kun tehtävät on tehty. Kello 23 jotain istahdin television ääreen tehtävät tehtyinä ja nostin pullon pöydälle.
Pohdin, ettei minun tarvitse sitä edes avata, mutta niin vain seuraavana aamuna heräsin nojatuolista ja tyhjä pullo oli edessäni pöydällä. 🤣
2001-2002, lunta oli paljon, pakkasta -35. Markka vaihtui euroksi.
Meidät vihittiin 31.12.2001🥰
1999-2000. Esikoinen oli puolivuotias ja sukulaispariskunta tappeli oikeen kunnolla kännipäissään, siitä muistan 😂
1999-2000 taitaa olla ainoa joka on jäänyt mieleen.