Naisystävä puuttuu lapseni kasvatukseen. Suuttuisitko?
Naisystäväni puuttuu 7 vuotiaan lapseni kasvatukseen.
Hän on muuten mukava mutta tämä piirre jonkun verran ärsyttää. Hänellä itsellään on kaksi alle kymmenvuotiasta lasta. Hän sanoo että neuvottelen itse liikaa lapseni kanssa ja lässytän hänelle liikaa.
Eilen esimerkiksi lapseni ehti nukahtamaan sohvalle jo ennen lasten iltatoimien alkua.
Ajattelin itse että antaa nukkua sohvalla yön yli.
Ja ettei haittaa vaikka yhtenä iltana jää sen iltatoimet tekemättä.
Naisystäväni huomasi pojan nukahtaneen. Menin olohuoneeseen ja siellähän tuo jo oli vetämässä housuja pois pojan jalasta. Pojan tekstiilivyökin nuhjaantui kun väkisin kiskoi sitä vyötä auki.
Oli kuulemma jumissa se vyön solkiosa jumissa niin kiskaisi sitten väkisin sen auki.
Sanoin naisystävälle että poika olisi voinut nukkua myös yön sohvalla ja olisit antanut nyt pojan siinä nukkua ilman mitään häirintää.
Naisystäväni tokaisi minulle että näin toimin omien lasteni kanssa vastaavassa tilanteessa. Ja näin toimin myös sinun lapsesi kanssa.
Tuntuu että naisystävä on ottanut jo ohjat lapseni kasvatuksessa.
Pitäisikö minun hyväksyä tämä?
Olisitko suuttunut hänen eilisestä tominnasta?
Kommentit (10)
Onko sulla dementia? Tuo sama viesti oli täällä eilen.
Ei ihme että naisystäväsi pitää tehdä päätöksiä ja kasvatusta puolestasi, kun et tiedä itse edes mitä tunnet vaan kysyt tuntemattomilta.
Naisystäväsi sohvalla ei kukaan nuku yötä vaatteet päällä.
Sinun omalla sohvallasi sinun poikasi saa nukkua, eikä siihen ole kenelläkään mitään sanomista.
Tämä on yksinäinen trolli jolla on pinttymä tästä asiasta. Voitte jutella hänelle jos haluatte auttaa häntä noissa mt-ongelmissa, mutta huomatkaa että hän puhuu pötyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla dementia? Tuo sama viesti oli täällä eilen.
Meni uusiksi, kun ei saanut käsikirjoituksensa mukaisia vastauksia.
Ei kannata suuttua naisystävälle. Menkää ostamaan pojalle hieno uusi vyö. Se vyö ehkä kiristyi sinne kaksinkerroin tosi tiukalle niin hänellä ei ehkä ollut aikaa ruveta sitä oikomaan. Oli helpompi ehkä rempasta se auki.
Miksi teit uuden aloituksen kun tämä keskustelu on jo täällä?
🇺🇦🇮🇱
Ystävä? Heivaa.