Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli seitsemän
Pe 10.1.2025 klo 18.30, Yle TV1
Toimittaja ja ohjaaja Susani Mahaduralle tarinoiden kertominen on suorastaan pyhä asia. Käymme myös Helsingin keskustassa hakemassa elämyksiä valotaiteesta. Juontajina Anniina Valtonen ja Olli-Pekka Kursi. (2025)
pitääkin tutkia onko ruskettunut
ja varmasti kertonee ohjelmassa jos juuri ollut sri lankassa
On valmiiksi tumma
aika rasistisesti nyt sanoit
Totta, nykyisin pitää sanoa että ruskea.
Puoliväkisin tehdään lapsia ja sitten erotaan.
Puoli seitsemässä jo Ellu mainittu. Mutta ei mainintaa Sri Lankasta.
Vierailija kirjoitti:
odotellaan...
een kaa fillarilla sri lankaan
otatko musta valokuvat
narsismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Susani? Outoa hiljaiseloa pitää somess
Sehän on Ellun kanssa Sri Lankassa tapaamassa vanhempiaan.
jännä sattuma että e kaikista maailman paikoista surffaa juuri sri lankassa
Susanin some hiljaisuus vain jatkuu. Kyllä on sairas käänne jos oikeesti E hyppäsi suotaan siihen
Sairasta on se miten Ellu on saanut kellistettyä kaksi hyvännäköistä femmeä (Ansku ja Susan) vaikka itse on mitä on. Tuon näköinen ja käytöksinen jätkä ei koskaan saisi tuon tasoisia naisia.
Tuon tyyppisille naisille on selvästi kysyntää, olen sen itse todistanut yhden tuttavan kohdalla. Sitä on ehkä heterokuplassa vaikea ymmärtää kun naisihanne on ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Susani? Outoa hiljaiseloa pitää somess
Sehän on Ellun kanssa Sri Lankassa tapaamassa vanhempiaan.
jännä sattuma että e kaikista maailman paikoista surffaa juuri sri lankassa
Susanin some hiljaisuus vain jatkuu. Kyllä on sairas käänne jos oikeesti E hyppäsi suotaan siihen
Sairasta on se miten Ellu on saanut kellistettyä kaksi hyvännäköistä femmeä (Ansku ja Susan) vaikka itse on mitä on. Tuon näköinen ja käytöksinen jätkä ei koskaan saisi tuon tasoisia naisia.
Tuon tyyppisille naisille on selvästi kysyntää, olen sen itse todistanut yhden tuttavan kohdall
piereskelevä iilimato
Täällä kun on ammattilaisia paikalla, niin onko joku hyvä pastilli pillunhajun hengityksestä piilottamiseen, vai laitanko ihan vaan wunderbaumin otsatukkaan? Uuden auton tuoksu peittänee hyvin?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että Ansku postas muistoja e:n ja a:n viimeisimmän reissun aikana ellun kanssa tehdyistä reissuista saatesanoin "ikävä meidän seikkailuja", kun ellulla tosiaan ihan uusi/uudet seikkailukaveri. Kuka tollasta kattelee parisuhteessa.
tulee eelle sitte toinenkin reissu sri lankaan
Suuttuisin kyllä jos kumppaniani joku muu nainen houkuttelisi reissulle. Miksei srilankalainen matkusta miehensä kanssa? Miksi pitää tulla väliin?
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin kyllä jos kumppaniani joku muu nainen houkuttelisi reissulle. Miksei srilankalainen matkusta miehensä kanssa? Miksi pitää tulla väliin?
Tota mäkin mietin. S kertonut, että miehensä kanssa heillä kesälomilla tapana pakata fillarilaukut ja lähteä pitkille pyöräreissuille. No eikö näitä muitakin tosiaan voisi tehdä miehensä kanssa. Ja ei tilannetajua eelläkään kun samantien suostuu kun joku random tyyppi pyytää. Samaan aikaan Ansku antaa haastatteluja "keskityn nyt parisuhteeseeni".
narttulauman vapaa viikonloppu 🏼🌿
mökillä olis viihtyny pidempääkin, mut anna-liisa on tänään Huomenta Suomessa tuossa 11 aikaan ni tultiin eilen kaupunkiin. tsekkaa se ja nauti sunnuntaista!
tänään on myös TTK eka live ja me lähetetään @susanimahadura tsempit et: EI SE OO KU TANSSII PIPARI TULESSA🔥🔥🔥😂💪
17 vk
vieras nainen kysyy: lähdetkö fillarilla maailman ympäri
vastaa heti: joo!
Vierailija kirjoitti:
vieras nainen kysyy: lähdetkö fillarilla maailman ympäri
vastaa heti: joo!
Ellu teki saman aikoinaan anskulle kun tapasivat ekaa kertaa ennen ttk:
"Etsittiin biisejä tansseihin ja puhuttiin siinä, että millaisia unelmia meillä on. Sanoin ääneen, että haluaisin joskus kiertää maailman ympäri, mutta kukaan kumppani tai ystävä ei ole ikinä innostunut, koska se maksaa liikaa tai ei ole aikaa. Ellu totesi siihen, että mä lähden sun kanssa!"
Susani oli todella ärsyttävän teennäinen ja fake tossa Ohjelmassa
Fakta