Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Lepakot luiskaan. Kotisleikki meni taas vituiksi.
normaalissa parisuhteessa ei jätetä toista yksin vuotta vaihtamaan
Ei myöskään vaihdevuosia potemaan
Vierailija kirjoitti:
sinne meni lapsi haaveet
Vierailija kirjoitti:
Paljonko luento maksaa?
Luennon hinta voi vaihdella suuresti toimeksiannon, sisällön ja tietysti luennoitsijan mukaan. Hintahaarukka on yleensä 2 500- 4 500 € + Alv 25,5%. Jos puhuja on kysytty ja ajankohtainen, hinta on usein korkeampi, samoin jos luento on räätälöitävä erityisesti asiakkaalle.
Tuosta jää esiintyjälle 400-1000..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teettekö te tuota samaa, jos tutut tai tietämänne ihmiset eroavat? Keksitte syitä ja syyllisiä? Eikö se ole niiden ihmisten itsensä välinen asia, eikä teidän. Yleensä erossa on 2 osapuolta ja päätös on yhteinen.
Olen erittäin kiinnostunut ihmismielestä, joten kyllä, pohdin mielelläni syitä ja seurauksia. Oli sitten kyseessä mikä tahansa ihmissuhdeongelma, mistä minulla on riittävästi tietoa tehdäkseni päätelmiä. Kiinnostavimpia ovat toki henkirikokset ja niiden taustat. Tässä tapauksessa nyt ihmisistä sattuu olemaan aika paljon tietoa, vaikkei kaikki somessa näykään. Tiettyjä selkeitä merkkejä kuitenkin on kaikkien nähtäville ihan itse annettu, niin miksei niitä kävisi läpi.
Eivät ne päätelmät välttämättä oikeita ole, mikä on toki syytä tiedostaa. Mu
Ei tässä härnää homoseksuaalisuus, esim Antti Holma ei herätä kuin positiivisia tunteita. Tässä härnää yhden yksilön narsismi.
Mulla on alusta asti tullut tosi ahdistavat vibat Ellusta. Vaikuttaa omistushaluiselta, kontrolloivalta, minä-minä-tyypiltä. Esim. Anskun piti luopua vaatteistaan, ttk-urastaan, kun Ellu valittiin ikäväänsä kotona. Tämä ero voi olla Anskulle vaan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinne meni lapsi haaveet
Tuskin sellaisia olikaan. Ei ainakaan vaikuta ja olisi varmasti asiaan jo tarttunut tuossa iässä jos olisi ollut tärkeä unelma
Olen jo pitemmän aikaa miettinyt johtuukohan Anskun huono olo ja sairastelut tuosta suhteesta. Noin jyräävän kumppanin kanssa pitemmän päälle sairastuu ja masentuu. Kun koko ajan joutuu elämään toisen mielialojen ja tapojen mukaan.
Jatkuva matkustelu ja extreme-elämyksien hakeminenkaan ei kaikille sovi. Ansku varmaan kaipasi rauhallista kotona tai mökillä oloa välillä. Mutta piti mennä ympäri ämpäri maailmaa jatkuvasti tuon levottoman Elinan mieliksi.
Aikoinaan Ansku kertoi, että ahdistui kun Elina vaati koko ajan nukkumaan toisiinsa kietoutuneina. Jo TTK:n aikana kietoutui ja oli kuin liaani Anskun kimpussa. Muuten, Elina kutsui myös Anskua lempinimellä pikku kettu, huh.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitemmän aikaa miettinyt johtuukohan Anskun huono olo ja sairastelut tuosta suhteesta. Noin jyräävän kumppanin kanssa pitemmän päälle sairastuu ja masentuu. Kun koko ajan joutuu elämään toisen mielialojen ja tapojen mukaan.
Jatkuva matkustelu ja extreme-elämyksien hakeminenkaan ei kaikille sovi. Ansku varmaan kaipasi rauhallista kotona tai mökillä oloa välillä. Mutta piti mennä ympäri ämpäri maailmaa jatkuvasti tuon levottoman Elinan mieliksi.
Aikoinaan Ansku kertoi, että ahdistui kun Elina vaati koko ajan nukkumaan toisiinsa kietoutuneina. Jo TTK:n aikana kietoutui ja oli kuin liaani Anskun kimpussa. Muuten, Elina kutsui myös Anskua lempinimellä pikku kettu, huh.
Tosi hyviä pointteja koska usein henkinen pahoinvointi alkaa näkyä fyysisinä sairauksina. Ainut mitä en ymmärtänyt mikä vika pikku kettu nimessä on, mutta kaiken muun Allekirjoitan ja tuntuu niin kamalta Anskun puolesta
Todennäköisesti on.
Ellussa on jotain sellaista pientä narsuenergiaa, ja tuntuu olevan aika tuulellakäyvä.
Ansku fistasi Ellua,,,ei tykännyt
Vierailija kirjoitti:
ehkä hän vielä eheytyy
Juu sun raamattupiirissä ei varmasti toimittaisi näin. 😇
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alusta asti tullut tosi ahdistavat vibat Ellusta. Vaikuttaa omistushaluiselta, kontrolloivalta, minä-minä-tyypiltä. Esim. Anskun piti luopua vaatteistaan, ttk-urastaan, kun Ellu valittiin ikäväänsä kotona. Tämä ero voi olla Anskulle vaan hyvä juttu.
Samat ajatukset. E vaikuttaa huomionkipeältä ja itsekeskeiseltä. Mun yksi kaveri on kuin tuo E. En ikinä lähtisi parisuhteeseen tuollaisen persoonan kanssa. Minä minä minä...
Kun nuo kaksi eroaa, niin veikkaan A:n vaihtavan takaisin miehiin. Itse kuulun s.vähemmistöön ja tiedän kokemuksesta miten tuo kuvio menee. Nainen (hetero tai itseään jonkinasteisena bi:nä pitävä) hyppää suoraan "heteroelämästä" suhteeseen l*sbonaisen kanssa. Ja nämä l-naiset ovat järjestäen erittäin maskuliinisia. Tulee väkisinkin mieleen, että ovatko kuitenkin vähän miehenkorvikkeita. Suhde saattaa kestää useammankin vuoden jopa liittoon asti joissain harvoissa tapauksissa. Mutta kun ero tulee, niin tämä heteroelämästä hypännyt valitsee AINA sen jälkeen miehen. Eli ei jää enää naisia tapailemaan.
- Rakastan myös tätä seikkailua, Elina hymyilee viitaten tyttöystäväänsä.
- Vihdoin on pikkulespo kainalossa ja nukuttiin taas ku iilimadot konsanaan..toki neiti A herää välillä hiestä märkänä, kun mä käyn kuumana 24/7, Elina paljastaa yölliset touhunsa.
Elina utelee kuvatekstissään myös seuraajiensa mieltymyksiä unikavereiden suhteen.
- Nukkuminen: iilimatona vai erikseen?
Ilmeisesti Elina nauttii rakkaansa kylkeen painautumisesta eikä häpeile näyttää fyysistä rakkauttaan maailmalle myös julkisesti.
Elina ja Ansku tapasivat viime syksynä Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa, jossa he muodostivat yhdessä tanssiparin. He olivat ensimmäinen saman sukupuolen edustajista koostunut pari ohjelman historiassa sekä ensimmäinen pari, joka on julkisesti myös seurustellut keskenään.
kutsuu anskua pikkulespoksi
ei mielestäni välttämättä kunnioittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset. E vaikuttaa huomionkipeältä ja itsekeskeiseltä. Mun yksi kaveri on kuin tuo E. En ikinä lähtisi parisuhteeseen tuollaisen persoonan kanssa. Minä minä minä...
Kun nuo kaksi eroaa, niin veikkaan A:n vaihtavan takaisin miehiin. Itse kuulun s.vähemmistöön ja tiedän kokemuksesta miten tuo kuvio menee. Nainen (hetero tai itseään jonkinasteisena bi:nä pitävä) hyppää suoraan "heteroelämästä" suhteeseen l*sbonaisen kanssa. Ja nämä l-naiset ovat järjestäen erittäin maskuliinisia. Tulee väkisinkin mieleen, että ovatko kuitenkin vähän miehenkorvikkeita. Suhde saattaa kestää useam
Erittäin hyvin kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
kutsuu anskua pikkulespoksi
ei mielestäni välttämättä kunnioittavaa
Ei millään tapaa kunnioittavaa tai edes neutraalia, vaan alentavaa ja alistavaa.
ei vaikuta kovin kestäviltä nää lepsojen suhteet