Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
ei pysty normaaliin, tylsään työssäkäyvien arkielämään, niinkuin valtaosa ihmisistä pystyy.
Ja normaalissa arjessa, siinä tylsässä elämässä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin sen on turvallista, lämpöistä ja läheistä omien rakkaiden kanssa tai yksin.
Ja tuohon ei Ellu pysty.
Ei pysty ei. Kaikessa on tasan kaksi vaihtoehtoa, on tai off. Kun into ja endorfiinipiikki haihtuu, astuu esiin se off. On kuin addikti. Ei pysty kestämään tavallisia, tasaisen haaleita tunteita. Tämä tulisi ymmärtää itse niin, ettei leikkisi muilla ihmisillä.
ansku yksin mökillä...
ellu pailaa ja surffaa sri lankan lämmössä...
Vierailija kirjoitti:
ansku yksin mökillä...
Toivottavasti Ansku sais pitää mökin.Joskus totesi, että voisi asuakin siellä.
Vierailija kirjoitti:
ansku yksin mökillä...
Ok. En ole instan käyttäjä.
Mutta utelias olen. Milloin heillä on viimeksi ollut mitään yhteistä instassa?.
TEAM "FREE ANSKU" -> peukuta ylöspäin
TEAM "FREE ELLU" -> peukuta alaspäin
😁🧐
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää mitä naiset tossa Ellussa näkee, on todella ällö.
No itse olen maskuliinisiin naisiin päin, mutta Ellu ei viehätä yhtään. Vaikuttaa todelliselta energiasyöpöltä. Sellainen vaatimaton itsevarmuus ja itsensä kanssa sinut oleminen on se mikä vetoaa.
karsea tuo ellun tatuoitu selkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää mitä naiset tossa Ellussa näkee, on todella ällö.
No itse olen maskuliinisiin naisiin päin, mutta Ellu ei viehätä yhtään. Vaikuttaa todelliselta energiasyöpöltä. Sellainen vaatimaton itsevarmuus ja itsensä kanssa sinut oleminen on se mikä vetoaa.
Ja vaikka itse hetero olenkin, kavahdan Ellua jo siinä mielessä, että pitäisi olla jossain tekemisissä. Kenenkään seksuaalisella suuntautumisella ei ole minulle mitään merkitystä vaan on jotenkin ihmisenä täysin luotaantyöntävän oloinen.
TERKKUJA SVEITSISTÄ 🏔😍
bucket listalta Sveitsin upeet maisemat tsek🥹
tää järvi meni heittämällä 🥈 sijalle upeimmista järvipaikoista, missä ollaan oltu😍
Patagonian Laguna de los tressiä on vaikea voittaa🤭
oltiin 5h reissussa ja tampattiin 15km vain kahden pikkuketun hermoromahduksen kera! 🤣🤣🤣
alan vääntää stoorivideoita matkasta seuraavaksi🏔
26w
en kyllä ymmärrä tuota matkustelun määrää, että millä rahalla ja ajalla
Jaa, mä fanitan Ellua, vaikkei ole kuin teeveestä tuttu.
Teettekö te tuota samaa, jos tutut tai tietämänne ihmiset eroavat? Keksitte syitä ja syyllisiä? Eikö se ole niiden ihmisten itsensä välinen asia, eikä teidän. Yleensä erossa on 2 osapuolta ja päätös on yhteinen.
Jos ihminen eroaa, eikö hän saisi mennä matkoille?
On teillä jutut ja juttujen perusteella ankea elämä.
Kyllä nää teidän "normaalit" on nykypäivänä enempi poikkeus, kuin sääntö. Ja vaikka oliskin teidän sääntö, miksi luulette, että se velvoittaisi muita ihmisiä?
Harva menee kouluajan hellun kanssa naimisiin, perustaa perheen ja pysyy yhdessä ikuisesti. Harvalla se on edes tavoitteena.
Juu meidän raamattupiirissä ei varmasti toimittaisi näin. 😇
Ovatkohan he älyllisesti samalla tasolla.
Teettekö te tuota samaa, jos tutut tai tietämänne ihmiset eroavat? Keksitte syitä ja syyllisiä? Eikö se ole niiden ihmisten itsensä välinen asia, eikä teidän. Yleensä erossa on 2 osapuolta ja päätös on yhteinen.
Olen erittäin kiinnostunut ihmismielestä, joten kyllä, pohdin mielelläni syitä ja seurauksia. Oli sitten kyseessä mikä tahansa ihmissuhdeongelma, mistä minulla on riittävästi tietoa tehdäkseni päätelmiä. Kiinnostavimpia ovat toki henkirikokset ja niiden taustat. Tässä tapauksessa nyt ihmisistä sattuu olemaan aika paljon tietoa, vaikkei kaikki somessa näykään. Tiettyjä selkeitä merkkejä kuitenkin on kaikkien nähtäville ihan itse annettu, niin miksei niitä kävisi läpi.
Eivät ne päätelmät välttämättä oikeita ole, mikä on toki syytä tiedostaa. Mutta jo pohdinta tosiaan on antoisaa.
mitä lisäarvoa ellu antaa millekään yritykselle?
miksi ketään yritys maksaisi hänen matkusteluaan?
ei tuolla matkusteluvimmalla ainakaan säästöön mitään jää
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kiinnostunut ihmismielestä, joten kyllä, pohdin mielelläni syitä ja seurauksia. Oli sitten kyseessä mikä tahansa ihmissuhdeongelma, mistä minulla on riittävästi tietoa tehdäkseni päätelmiä. Kiinnostavimpia ovat toki henkirikokset ja niiden taustat. Tässä tapauksessa nyt ihmisistä sattuu olemaan aika paljon tietoa, vaikkei kaikki somessa näykään. Tiettyjä selkeitä merkkejä kuitenkin on kaikkien nähtäville ihan itse annettu, niin miksei niitä kävisi läpi.
Eivät ne päätelmät välttämättä oikeita ole, mikä on toki syytä tiedostaa. Mutta jo pohdinta tosiaan on antoisaa.
Tiedäthän sen sanonnan, että älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista, vähemmän älykkäät ihmisistä?
Myös ihmismielestä kiinnostuneet älykkäät tyypit pohtivat ihmisiä nimenomaan ylemmällä tasolla, ei yksittäisten ihmisten yksittäisten tekojen kautta, koska he ymmärtävät, ettei toisen pään sisälle voi koskaan nähdä.
Juoruilu ja toisten ihmisten elämien ruotiminen on vain yksinkertaisesti matalaotsaista, vaikka kuinka yrität kuorruttaa sitä älylliseksi toiminnaksi. Tunnusta ihan vain reilusti, että tykkäät jauhaa myös kavereiden ongelmista, vaikka et niistä mitään tietäisikään. Se onkin todella monen huvia. Pohdinnan, päätelmien ja analyysien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Verotietojen mukaan Helena Ahti-Hallbergin ansiotulot olivat viime vuonna 29 854 euroa. Summa on huomattavasti edellisvuotta suurempi, sillä vuonna 2022 Ahti-Hallberg tienasi ansiotuloja vain 1 271 euroa.
en tunne yhtään hyvätuloista tanssijaa
Eikö hän saa palkkaa telkassa esiintymisestä?
Taas ansku postannut mutta Ellu ei liketä.
Ero on kyllä ihan selvä nyt, mutta harmi jos ei saada tietää ikinä syitä. 😅 Vaikkakin ollaan täällä hyvin saatu se jo omin voimin annalysoitua