Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
2161/2648 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on seurannut Maggien historiaa niin tietää, että on todella aktiivinen koira ja sen takia olikin kauan tarhalla ja palautettu/hylätty sinne kolme kertaa, niin siihen peilaten on hyvä, että on paljon Ellun kanssa koska hän jaksaa purkaa tuota Maggien loputonta energiaa.

Juu Anskuhan ei olekaan kovin aktiivinen ja urheilullinen... minkä lisäksi on myös ilmeisen paljon tunnollisempi.

ei olekaan. Maggien tarpeisiin aivan liian rauhallinen ja ovat tästä instassa puhuneetkin, että Ellu nimenomaan purkaa Maggien kanssa koiran tarvitseman energian. 

"Mistä päätelmä että aivan liian rauhallinen? Et tainnut ymmärtää oikein, mistä siellä instassa puhuivat.

Koiran ei tarvitse myöskään varsinaisesti riehua koko ajan, energian voi purkaa juoksemalla ja leikittämällä, niin ettei mene riehumiseksi.

Ei tarvitse yllyttää riehumiseen jo valmiiksi siihen taipuvaista koiraa, kuten E näyttää jatkuvasti tekevän."

Tämä. E riehuttaa koiraa välillä ihan turhaa. Joskus yletön riehuminen koiralla voi kertoa myös siitä ettei se saa riittävästi laadukasta lepoa eli uni on katkonaista ja sitä ei ole riittävästi päivän aikana ja sitten koira menee ylivireeseen. Ihan sama ilmiö kuin yliväsyneillä lapsilla. 

Mutta meneppä sellaista E:lle sanomaan niin se on rajoittamista.

Vierailija
2162/2648 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, musta se koira vaikuttaa ennemminkin stressaantuneelta ku ravaa sitä kämppää ympäri. Etenkin kun ilmeisesti jatkuu yöaikaankin, jos on hyppinyt riehumaan nukkuvan elisan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2648 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga-Elisa se osaa positioida itsensä sinne missä tapahtuu! Puolitoista vuotta sitten kohistiin Karita Tykän erosta ja arveltiin, että Elisa on salarakas-Teemun vaimo. Instasta kun oli bongattu yhteiskuvia. Sitten selvisi, että ovat vain businesskumppaneita ja että Elisa on naisiin päin.

Tällä kertaa Elisa on päätynyt Anskun ja Ellun eronäyttämölle. En siis usko, että hän mitenkään nauttisi tällaisesta julkisuudesta. Nytkin on luultavasti hyvää hyvyyttään suostunut ottamaan adhd-naisen ja adhd-koiran saman katon alle punkkaamaan. 

Vierailija
2164/2648 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, musta se koira vaikuttaa ennemminkin stressaantuneelta ku ravaa sitä kämppää ympäri. Etenkin kun ilmeisesti jatkuu yöaikaankin, jos on hyppinyt riehumaan nukkuvan elisan päälle.

Stressaantunut eläin ravaa samaa polkua kuten Korkeasaaren amurinpantteri. Mäkkyrän ravaaminen taas oli innostunutta leikkiä. Noin meidänkin koirat vetää samaa lenkkiä pitkin sohvia silloin kun on iltahepulit. Maggie on ylivirittynyt ja syynä se, ettei ole käynyt ulkona purkamassa energioita tarpeeksi. Tämä koira vaatii omistajiltaan enemmän aktiivisuutta kuin moni muu koira, sen vuoksihan se palautettiin niin usein tarhalle. Adhd-koira vaatii adhd-ihmisen, jonka kanssa energiatasot kohtaa ja voivat yhdessä purkaa energiat. Nyt Ellu ollut puhekeikoilla ja omissa harrastuksissa, Mäkkyrän liikunnat jäänyt kai vähemmälle. Koiran pitää myös osata rauhoittua leikin päätteeksi ja siinä Ansku osannut toimia hyvin. Anskulla ja Ellulla ollut tasapainottava vaikutus Mäkkyrään. Nyt koira varmasti vähän ihmeissään tästä uudesta kuviosta.

Vierailija
2165/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A mennyt eilen mökille. Miksi Mäkkyrä ei ollut hänellä, vaan kaupunkikommuunissa riehumassa sen sijaan. Mäksy rakastaa olla mökillä ja A ei ole saanut pitää häntä pitkään aikaan.

Vierailija
2166/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A mennyt eilen mökille. Miksi Mäkkyrä ei ollut hänellä, vaan kaupunkikommuunissa riehumassa sen sijaan. Mäksy rakastaa olla mökillä ja A ei ole saanut pitää häntä pitkään aikaan.

Varmaan vasta ens viikolla koiralla vaihtopäivä, kun 3vk tulee ellulla putkeen

Vierailija
2167/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Ellu lähdössä johonkin pidempään reissuun, ja siksi ei ole asuntoa hankkinut?

Vierailija
2168/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko Ellu lähdössä johonkin pidempään reissuun, ja siksi ei ole asuntoa hankkinut?

Menispä niin kauas, ettei netti toimi..

Vierailija
2169/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menispä niin kauas, ettei netti toimi..

Tämä. Enää koskaan.

Vierailija
2170/2648 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi olen suorastaan alkanut inhota Ellua tämän eroepisodin jälkeen. Olen aina tykännyt Anskusta ja kun näin, miten onnellinen oli Ellun kanssa, aloin seurata myös E:tä ja jopa tykästyin häneen. Nyt E:n naamakin ärsyttää, enkä tykkää postauksistaan, mutta en osaa sanoa miksi! Minulla ei ole aavistustakaan, mikä on eron syy ja vielä vähemmän se kuuluu minulle. Silti olen valinnut kantani! Omituinen on ihmismieli, sanonpahan vaan.. 

Vierailija
2171/2648 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi olen suorastaan alkanut inhota Ellua tämän eroepisodin jälkeen. Olen aina tykännyt Anskusta ja kun näin, miten onnellinen oli Ellun kanssa, aloin seurata myös E:tä ja jopa tykästyin häneen. Nyt E:n naamakin ärsyttää, enkä tykkää postauksistaan, mutta en osaa sanoa miksi! Minulla ei ole aavistustakaan, mikä on eron syy ja vielä vähemmän se kuuluu minulle. Silti olen valinnut kantani! Omituinen on ihmismieli, sanonpahan vaan.. 

Oiskohan kyse siitä, että Ansku vaikuttaa aidolta luonnonlapselta, kun taas Ellusta saa itsekkään ja laskelmoivan kuvan? Ainakin itselläni tämä on päällimmäinen syy. 

Vierailija
2172/2648 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan kyse siitä, että Ansku vaikuttaa aidolta luonnonlapselta, kun taas Ellusta saa itsekkään ja laskelmoivan kuvan? Ainakin itselläni tämä on päällimmäinen syy. 

Just tämä. E olevinaan luonnonlapsi, mut minusta hän on niin feikki ku olla ja voi. Sen alleviivaa tää eroprosessi. 

Vierailija
2173/2648 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu oli hukannut juoksupipot, mikä korostaa huolimattomuutta. Ansku olisi varmaan tiennyt, missä pipot on, eikä hukannut

Vierailija
2174/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sekarotuisten katupiskien tuominen kehitysmaista pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
2175/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu oli hukannut juoksupipot, mikä korostaa huolimattomuutta. Ansku olisi varmaan tiennyt, missä pipot on, eikä hukannut

😂 tämä kommentti kruunaa tän ketjun.

Vierailija
2176/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Ellugee hommannut oman asunnon ja päästänyt kaverinsa pälkähästä. 

Vierailija
2177/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus sanoo että tuollaiset erot, jossa toinen muuttaa äkkiä ystävän sohvalle on tosi tulehtuneita tilanteita. E treenaa nyt tosi paljon. Toivon hänelle tasapainoa ja armollisuutta kehoaan kohtaan.

Vierailija
2178/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RESCUE-KOIRIEN EI SUOSITELLA VAIHTAVAN KOTIA JATKUVASTI.

Vastuuntuntoiset omistajat pitävät koiraa pidempiä jaksoja kerrallaan ja jos mahdollista, antavat toisen omistajan tavata koiraa omalla vuorollaan, jotta vieraantumista ei tapahdu liikaa. 

Vierailija
2179/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaivaannuttavaa katsoa miten palasiksi E meni Erikoisjoukoissa A:n viestistä. Nousi omat tukahduttavat nuoruudensuhteet mieleen. Muiden kumppanit tsemppasi ja kertoi että kotona pärjätään hyvin, keskity sä omaan juttuusi siellä.

Vierailija
2180/2648 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurannut erikoisjoukkoja. Mitä A sanoi?