Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton?

Vierailija
15.09.2008 |

Meillä on tuttavapariskunta jossa molemmat opiskelevat. Kun he rupesivat odottamaan vauvaa, ajatltiin että helpotetaan heidän taloudellista tilannettaan ja annettiin meidän vauvatavaroita heille. Esim. Ilmaiseksi Emmaljungan Ceroxit, joissa takuutakin voimassa vielä 6kk. Myös Gracon kaukalo jalustalla, alle kaksi vuotta vanha.

Nyt käytiin heillä, kun vauva on parikuinen. Rattaat ovat heillä parvekevaunuina, olivat tilanneet Saksasta Teutonia. Kaukalo oli heillä vauvauinnissa, olivat ostaneet uuden kaukalon. Oli kuulema hyvä että oli jalusta, niin ei tarvinnut ostaa kuin kaukalo.

Mua rupesi harmittamaan ihan älyttömästi. Nyt vaan mietin, että olenko kohtuuton? Jos antaa lahjaksi, niin onko toisella oikeus tehdä lahjalla mitä vaan? Eivät he ehkä tykänneet tuotteesta, mutta olisiko teistä silti ollut kohteliasta kieltäytyä ottamasta vastaan, eikä tarkoituksella "tuhota" (vaunuja säilytetään ulkona) kalista tavaraa. Ehkä minä olen sittenkin ahne, harmittaa vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teiltä saadut tuotteet on kuitenkin ollut hyviä, ja suht uusia, niin miksi sitten on pitänyt ostaa uudet...Kiittämättömältä kuulostaa minusta.

Vierailija
2/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin etteivät voisi itse ostaa haluamiaan tavaroita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin vielä kaikki kankaatkin enne kuin annoin heille, eikä mitään throja tms. näkynyt.

Vierailija
4/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin v::::::.tais, ihan hyviä lähes uusia tavaroita!! Pyydä takas heti ku tarviit tai keksi et kaverisi tarvii oikeesti.

Vierailija
5/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoa että voivat kieltäytyäkkin..jotkut eivät viitsi olla ottamatta vastaan tarjottua tavaraa. Silti kyllä itsekin loukkaantuisin jos miletei uudenveroiset vaunut päätyvät parvekerattaiksi,ajattelematonta tuhlaavaisuutta sanon ma!

Vierailija
6/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

priimakuntoisista uudehkoista lastentarvikkeista voisi saada rahaakin myymällä, tai vähintään kaveripiirissänne voisi olla toinen vauvan saava pariskunta, joka tarvitsee lahjoituksia enemmän, jos tämä ko. kaveripariskunta oli kuitenkin jo päättänyt ostaa uudet...

Jos minun ystäväni tarjoaisi minulle moisia tavaroita, tietysti kysyisin, ellen jopa vaatisi, saada korvata jotain näistä lahjoituksista. Jos taas olisin päättnyt ostaa uudet tarvikkeet vauvaa varten, kiittäisin kohteliaasti tarjouksesta, mutta kertoisin, että olemme tilaamassa/ostamassa uudet tarvikkeet, joten "myy vaan ne omasi jossain netissä tai anna jollekin, joka tosiaan tarvitsee".

Moukkamaista käytöstä.

Vierailija
7/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihamalta ihmiseltä vaikutat , ja harmittaisi puolsestasi jos toiset ovat käyt'äneet antelioisuuttasi hyödyksi. En voi oskoa tämän olevan totta. Koka pitää uusia vauniaj aparvekekäytössä ?? Ei kai kukaan, koska vainuilla on jo ihan rahallinen jälleenmyynti arvokin.

Kysytkö heiltä haluavatko he tavarat vai onko heillä jo ko tavarat hankittu ? jos kysyit ja omanne kelpasi, niin voit hyvkin pyyttää heitä vuorostaan lahjoittamaan omasi eteenpäin niitä oikeasti tarvitseville.

Vierailija
8/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustele pyyntösi sillä ettet halua niiden menevän pilalle parvekkeella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi