Mitä mieltä olet tatuoinneista vuonna 2025?
Kommentit (42)
Tänä vuonna en pidä niistä, ensi vuonna tykkään.
Tauoitu nainen on kuin hylätty rakennus - ulkopuoli täynnä töhryjä, monet on siellä käyny, helppo päästä sisään mutta suojauksesta kannattaa pitää kiinni ettei tule tautia tai tapahdu onnettomuutta.
Vieläkö tästä aiheesta jaksetaan jauhaa? Eiköhän jo kaikille ole selvää että toiset tykkää ja toiset ei.
Mitä mieltä olen kukkamekoista vuonna 2025? En pidä sellaisista, joten en sellaista päälleni pistä. Mutta en ihmettele tuolla jos joku sellaisista pitää ja varmaan käyttääkin. Se ei minun päivääni pilaa.
Itse pidän tatuoinneista ja minulta sellaisia löytyy siinä määrin runsaastikin, että osa vaan jaksaa kaunistella että miksi minä olen tuollaisia mennyt ottamaan (=koska mä voin).
Eli vastaus kysymykseen. Pidän niistä ja aion niitä ottaa lisääkin ja paljon. Muiden tekemiset ja mielipiteet sen sijaan eivät kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit vihaa tatuointeja.
Niin minäkin myslimejä.
T. M54, kaulasta nilkkoihin asti tatuoitu
Sitä mieltä että miten luojan tähden vielä tänäkin herran vuonna ihmiset viitsii olla mitään mieltä tatuoinneista. Pitääkö niistä väkipakolla olla mitään mieltä?
Ei yksinkertaisesti aiheuta mitään tuntemuksia onko jollain tatuointeja vai ei. Joku tykkää, joku ei. Onko sillä mitään väliä mitä mieltä minä olen? Ei. Ottaako ihmiset silti niitä? Kyllä. Joten. Miksi tuhlaisin aikaa näinkin tärkeään asiaan, millä ei ole mitään vaikutusta minun elämiseen ja olemiseen. Tehkööt ja eläkööt muut niin kuin haluaa.
Ehdoton ei. Mutta jokainen tyylillään.
On olemassa mauttomia, isoja, rumia ja vastenmielisiä, kun taas olen joskus harvoin nähnyt todella pienen ja kauniin, esim. joku kolibri tai kaikista noista älyttömistä pääkalloista ja ruusuista täysin poikkeavan ja kantajalleen varmaankin hyvin merkityksellinen kuvan.
Lasten syntymäajat ymmärrän, kunhan ne ovat jossain piilossa. Ja ehkä mieluummin joku nilkka paikkana ok, kuin kaula ja rinnan alue, tai kammottava "hiha".
Ei eläimiä. Joku rotikan turpa on hirvittävä. Ja ei värillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että miten luojan tähden vielä tänäkin herran vuonna ihmiset viitsii olla mitään mieltä tatuoinneista. Pitääkö niistä väkipakolla olla mitään mieltä?
Ei yksinkertaisesti aiheuta mitään tuntemuksia onko jollain tatuointeja vai ei. Joku tykkää, joku ei. Onko sillä mitään väliä mitä mieltä minä olen? Ei. Ottaako ihmiset silti niitä? Kyllä. Joten. Miksi tuhlaisin aikaa näinkin tärkeään asiaan, millä ei ole mitään vaikutusta minun elämiseen ja olemiseen. Tehkööt ja eläkööt muut niin kuin haluaa.
Saa kai sitä asioista keskustella? Ei kukaan sinun kimppuusi hyökkää, vaikka ei pidä noista inhottavista leimoista iholla. Sellainen on moukka, joka huomauttelee jotain, fiksu ei puutu mitenkään.
Miksi tästä aiheesta täytyy kuitenkin ottaa noin itseensä, vaikka "on ihan sama mitä ihmiset minusta ajattelee"?
Ohittakaa tämä aihe kokonaan. Miksi lihavia sitten saa solvata, vaikka sekin on oma asia miltä näyttää? Turha aloittaa mikään verovaroista maksan -lätinä, lihavat käy töissä.
Rumia. Iho on paljon kauniimpi. Olisi deal-breaker tapaillessa, jos huomaisin miehen olevan runsaasti tatuoitu.
Kukkamekoista taas tykkään.
Nykyään nuo saa pois jos haluaa, ei ne ole ikuisia.
Paljon parempaa kuin esim huulitäytteistä
Mulla on tatska yhdestä animesta. Ite tykkään kovasti. :) M26
Eipä ole vieläkään sellasta tatuointia tullu vastaan, joka näyttäisi hyvältä.
Varmaan se sama porukka tykkää, jotka hyväksyy ne spray-tuherrukset rakennuksia seinissä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nuo saa pois jos haluaa, ei ne ole ikuisia.
Kuulemma huomattavasti kivuliaampaa on poistaminen laserilla, ja mitäs sekin sitten maksaa? Monta, monta monituista kertaa joutuu käymään jo pelkästään yhden pienen poistossa. Entäs sitten ne isommat? Lisäksi sulla on ne haalistuvat ja osittain poistetut kuvat piiitkään iholla. Järjen köyhyyttä.
Miten joku pakkomielteinen juntti jaksaa jauhaa tatuoinneista, kun ne on 2000-luvulla paljon yleisempiä kuin korvakorulävistykset tänä päivänä, ja kaikilla on tatuointeja, joten ei enää mitään erikoisia.
Taitaa vaan olla kateellinen kun itse pelkää neuloja, ja siksi muka paheksuu kaikkia jotka ottaneet persoonallisia tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempaa kuin esim huulitäytteistä
Samaa mieltä. Huulitäytteet näyttää harvemmin hyvältä, ja saattaa aiheuttaa huuliin kudos-, hermo- ja verisuonivaurioita, ja lisäksi ne täytteet saattaa kapseloitua huulten sisällä liikkuviksi möykyiksi jotka näyttää hyönteisten munilta. Osalla niiden kapselien sisään saattaa muodostua märkää, jolloin pitää mennä kirurgille poistattamaan ja siellä tehdään pieniä viiltoja huuliin ja puristetaan ne ulos! Näin telkkarissa brittiläisen dokkarin kun naisen huulista puristettiin niitä kapseloituneita, mätäisiä huulitäytteitä matomaisina verensekaisina geelijäminä, ja sen jälkeen naiselle laitettiin tikkejä huuliin. Vannoi tuon kauhukokemuksen jälkeen ettei koskaan enää hanki huuliinsa tai kasvoihinsa mitään täyteaineita.
Vierailija kirjoitti:
2024 kesä oli ensimmäinen, jolloin huomasin tatuoinnit vanhoilla ihmisillä. Ryppyisiä ja roikkuvia kuvia. Harva miettii ottaessa miltä kuva näyttää 20-40 vuoden kuluttua.
Rumemmalta se sun ryppyinen ja roikkuva iho näyttää ihan paljaana.
Turhia, mauttomia, kalliita ja rumia. Tässä mielipiteeni tatuoinneista.
Hyvää uutta vuotta palstan tunnettu tatuointihullu! Jospa vuosi 2025 toisi sinulle uuden vahvemman lääkityksen.