Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tatuoinneista vuonna 2025?

Vierailija
30.12.2024 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit vihaa tatuointeja.

Vierailija
2/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per seestä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin 2024. kamalia ovat. hyi.

Vierailija
4/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, että wt ihmiset merkkaavat itsensä selkeillä leimoilla

Vierailija
5/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uskovaiset vihaa tatuointeja. Ateistina minusta on on hienoja, JOS niihin kuuluu jokin tarina TAI ne kertoo ihmisestä.

Esim. jos harrastaa shogia ja ottaa shogi-aiheisen tatuoinnin, niin se on hieno.

Esim. jos jos nainen hyväksikäyttää ja levittelee juoruja ja ottaa sitten sen tietyn tatuoinnin siitä yhdestä jutusta (ei voi kirjoittaa, koska naiset lukee tätä palstaa), niin se on myös hieno.

Vierailija
6/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idioootit piirtelee ihoon.

Vierailija
7/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia.

Vierailija
8/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia.

Tuo yksi sanoi, että olen idiootti ja toinen, että olen wt, kun otin lapseni nimen selkään. M39

Vierailija
9/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaisi suuresti, jos olisin erehtynyt ottamaan

Vierailija
10/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Palataan asian ylihuomenna.

Vierailija
11/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin samaa mieltä kuin nytkin. Palataan vuorokauden päästä asiaan.

Vierailija
12/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla todella old school tatuoinnit!

Vierailija
13/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä uskovaiset vihaa tatuointeja. Ateistina minusta on on hienoja, JOS niihin kuuluu jokin tarina TAI ne kertoo ihmisestä. Esim. jos harrastaa shogia ja ottaa shogi-aiheisen tatuoinnin, niin se on hieno. Esim. jos jos nainen hyväksikäyttää ja levittelee juoruja ja ottaa sitten sen tietyn tatuoinnin siitä yhdestä jutusta (ei voi kirjoittaa, koska naiset lukee tätä palstaa), niin se on myös hieno.

Olet universumin typerin ihminen. Onneksi olkoon.

Vierailija
14/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä vielä tiedä. Nyt on vasta vuosi 2024.

Vierailija
15/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2024 kesä oli ensimmäinen, jolloin huomasin tatuoinnit vanhoilla ihmisillä. Ryppyisiä ja roikkuvia kuvia. Harva miettii ottaessa miltä kuva näyttää 20-40 vuoden kuluttua. 

Vierailija
16/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina mieleen sana weetee-ihminen

Vierailija
17/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suuren kansain välisen pörssi virman töyhynottaja enkä ota tatuoitua töihi enkä pane vaikka saisinkii.Esko juhani 74 v.

Vierailija
18/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin omaperäistä olla tatuoitu. Ottaa ison polttomerkin niin niitä ei ole ihan kaikilla 

Vierailija
19/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on ollut tatuointeja aina, koko ihmiskunnan historian, joten jo sen pohjalta tatuoinneilla on suurikin merkitys viestittää niillä muille ihmisille tai jumalille. Se kiinnostaa minua se tatuoinnin historia ja mitä kaikkea tatuoinnilla on voinut hyödyntää omassa yhteisössään. Nyt en vain tajua, jos jollakin tatuoinnit menevät yli hyvän maun rajan ja liiallisuuksiin. Olen esteetikko ja ärsyynnyn joskus tatuointien värivalinnoista tai miten jokin tatuointi näkyy puoliksi hihan alta niin, ettei saa käsitystä mitä se esittää. JOskus jollakin on tarkasti valitut juhlavaatteet ja sitten joku haalea tatska vilahtelee hameen helman kohdalla rikkoen tyylikkään kokonaisuuden.En tiedä onko sekin jokin viesti meille muille, mutta ei se ainakaan imartele tatuointia itsessään ja jää miettimään onko tuo tyyppi ottanut tatuoinnin ärsyttääkseen vaikkapa äitiään kuin oikeasti haluaisi sen itselleen. 

Niin kauan kuin tatuointi on hyvin tehty, sopii ottajalleen ja sen sijainti on edes vähän harkittu ei minulla ole niitä vastaan yhtään mitään,. Tatuointi saa olla vaikka koko kehon peittävä, mutta sen pitää olla hyvää työtä ja kuvastaa kantajaansa. En jaksa niitä reppanoita, joiden pitää "herättää" huomiota ja sitä myöten kuvitella tekevänsä jotakin ainutlaatuisen jännää maailmassa. Toivon myös, ettei joku ota tatuointia vain siksi kun muutkin kaverit ottavat. Sitten ollaan jo tosi eksyksissä.

Vierailija
20/42 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia.

Tuo yksi sanoi, että olen idiootti ja toinen, että olen wt, kun otin lapseni nimen selkään. M39

Totuus ei satuta. M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi