Onko palstalta hävinnyt kaikki maalaisjärkiset ihmiset?
Kaipaan teitä maalaisjärkiset ihmiset. Älkää kaikotko pois, sillä nämä sekalaiset hullut kasvavat keskenään kieroon. Tarvitaan järjen ääntä!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
On täällä aina välillä fiksuja aikuisten ketjuja, jotka jostain syystä säästyvät uusien palstailijoiden huomiolta.
Mun mielestä ne aina poistuu, kun sinne tulee kaiken maailman älypäät huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä täällä 😀
Joo missä sitä ollaan oltu ,täällähän minä olen ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan syödä ulosteita suoraan pepuista.
Ap
😂, juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan syödä ulosteita suoraan pepuista.
Tässä varsinkin älykkyys suorastaan säteilee!
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkiset pikemminkin. Maaseudun "maalaisjärki" ei enää oo ihan tätä päivää.
Kun tarpeeksi kauan tuputetaan väkisin woketusta, islamia, neegeröintiä ja teeskenneltyä hyvesignalointia kaikkien rikosten ja kaaoksen keskellä, kai siihen tottuu ja alkaa pitämään itseään "tervejärkisenä".
Haittaako jos kaksi naista hyväilee toisiaan holvikaaren alla ?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos saatanan vihervassarit!
Tilanteessa jossa maailman ekosysteemit on romahtamassa ihmiskunnalle kohtalokkaalla tavalla ja samaan aikaan omaisuus on kasautumassa yhä pahemmin superrikkaille niin silloin "vihervassari" = maalaisjärjen käyttäjä.
Myös talonpoikaisjärkiset, eri asia
Minusta tuntuu että yksi hullu spämmii täällä niin ahkerasti että koko palsta on ihan sekoilua.
Hesarin kommentti-osastosta sen näkee. Maalaisjärki on korvattu wokekilvoittelulla.