En ymmärrä rakettien kieltoa ajavia. Halutaanko uudesta vuodesta viedä juhlallisuus? Tehdä päivä jolloin kaikki syö naamat nurinpäin nakkeja
Kommentit (712)
Vierailija kirjoitti:
Ei juhlintaan mitään paukutteula ja räiskettä tarvita.
Kuuluu uuteenvuoteen kuten serpentiini ja valkolakki vappuun tai pukki jouluun.
Varsinkin kovilla pakkasilla nämä pamaukset helisyttää ikkunoita. Auttaisi paljon jos tuulisi.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kovilla pakkasilla nämä pamaukset helisyttää ikkunoita. Auttaisi paljon jos tuulisi.
Tuulella viheltään sun ikkunoista niin ettei paukut kuulu? Olisko ikkunaremontin aika vaikö Purra sitä maksa?
Jos jotkut katsoo että heillä on ilotulitteilla oikeus tuhota luontoa niin minulla on oikeus laskea auton öljyt kankaalle ja viskata auton akut järveen.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotkut katsoo että heillä on ilotulitteilla oikeus tuhota luontoa niin minulla on oikeus laskea auton öljyt kankaalle ja viskata auton akut järveen.
Jaa a. Taitaa olla kiellettyä, rangaistavaa ja äärettömän tyhmää eikä missään tekemisissä rakettien kanssa.
Raketit eivät kuulu enää nykyään millään tavoin kaupunkialueille, moni idiootti paukuttelee niitä mielinmäärin ja koska tahansa. Ei ole myöskään mitenkään ekologista, siinä heti yksi ekoloikka joka ei ole keltään pois.
Raketit ja paukut myynti ja käyttökieltoon ja vain kaupunki voi järjestää ilotulituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ilotulituksen voi järjestää kaupunki etkä sinä.
Juhannus on juhlallinen ilman yhtään rakettia. Mutta jokainen tehkööt niin kuin haluaa älykkyytensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viihde ja perinteet äkkiä pois kaikilta suomalaisilta. Verhot kiinni, valot pois ja nurkkaan möllöttämään ettei vaan ketään mikään häiritse.
On tämä sairas maa.
Ammutko raketteja turvallisella paikalla, tukevalla ja turvallisella alustalla, sekä sallittuna aikana?
Kyllä. Minulla on ammuntapaikka kolattuna, padoille on tukikivet paikallaan. Ensimmäinen pata lähtee sekunnilleen tasan kello 24:00. Tavaraa on melkein tonnilla, ei viitsi sen kanssa leikkiä eikä varsinkaan sohlata kovassa kännissä. Naapurin sakemanni varmaan uikuttaa, mutta se on niiden murhe, olisivat opettaneet koiransa aikanaan. Meidän ajokoira tuskin korvaansa lotkauttaa.
Höh. Olisinpa sun naapuri. En valittaisi, päinvastoin. Varmaan hyvät raketit.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on juhlallinen ilman yhtään rakettia. Mutta jokainen tehkööt niin kuin haluaa älykkyytensä mukaan.
Hmmm. Juhannuksena tuijotetaan palavaa puukasaa ja suurin osa kännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ilotulituksen voi järjestää kaupunki etkä sinä.
Ja sinä maksat sen asukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Raketit eivät kuulu enää nykyään millään tavoin kaupunkialueille, moni idiootti paukuttelee niitä mielinmäärin ja koska tahansa. Ei ole myöskään mitenkään ekologista, siinä heti yksi ekoloikka joka ei ole keltään pois.
Raketit ja paukut myynti ja käyttökieltoon ja vain kaupunki voi järjestää ilotulituksen.
Saunominen on myös epä-ekologista, ainoastaan kaupunki saisi järjestää joukkosaunomisia.
Mikä juhlallisuus????
Koska uutena vuotena sellaista on ollut? Pelkkä bile ja ryyppyjuhlahan se on.
Saa raketit mun puolestani kieltää. Ei haittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ou jee. On varmaan yksinkertaiset ikkunat ja talo sata vuotta vanha torppa. Aika kaukaa haettu/keksitty selitys. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juhlallisuus????
Koska uutena vuotena sellaista on ollut? Pelkkä bile ja ryyppyjuhlahan se on.
Saa raketit mun puolestani kieltää. Ei haittaisi yhtään.
Mun puolesta kaikki juhlat voitaisiin kieltää ei haittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuhoat enemmän luontoa ajamalla autoa.
Miten syödään nakkeja naama nurinpäin?
Jokin asia häiritsee aina jotakin, sen perusteella kun aletaan kieltoja tekemään, niin mikä mahtaa olla lopputulos.
Enpä ole ikinä tykännyt ilotulitteista. Joskus lapsena kun olin 8 v., oltiin torilla katsomassa tulituksia ja näin kun jollekin pojalle väkijoukossa meni raketti naamaan, nahkat lähti ja veri valui. Se huusi aivan älyttömästi. Siitä jäi minulle traumat. Ymmärrän kyllä että ne on jonkun mielestä kauniita katsella, mutta minulle tulee joka kerta mieleen sen pojan verinen naama ja se eläimellinen huuto.