Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin liika viestittely. Muilla ongelmaa?

Vierailija
30.12.2024 |

Tutustuin harrastukseni myötä uuteen kaveriin ja vaihdoimme numeroita. Nyt puhelin raikaa jatkuvasti. Hän raportoi omia tekemisiä, kuin someen, mutta lähettää yksityisviestinä mulle. Välillä, kun pääsen lukemaan niin on saattanut tulla 8 eri asiaa olevaa viestiä ja, kun vastaan pommitus alkaa jatkumaan.  Jos en vastaa viestejä ropisee senkin jälkeen ainakin muutamia. Alan olla aika väsynyt. Ihminen on mukava ja sitä on kiva nähdä, mutta tämä viestittely käy voimille. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen viestittelyn ylipäätään todella raskaana. Juttelen mielummin puhelimessa tai kasvotusten kuulumiset. 

Mullakin on kaveri, jolta tulee viestejä useita päivässä. Olen ratkaissut tilanteen niin, että mykistin keskustelumme ja katson viestit vasta illalla. Sitten vastaan niihin jotain lyhyesti. Toivon, että hän ajan kanssa tajuaa, että vähempikin riittää. 

Siis miten ei voi vaan sanoa että "sori, nyt ei jaksa, saanko olla rauhassa ja palaan asiaan"?

Puhut kaverista mutta et itse kyllä kuulosta siltä.

Ois itsestä ainakin kiva tietää, jos alan tuntumaan häiriköltä.

Vierailija
22/23 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet kannattaisi tutustuttaa someen? Esimerkiksi insta tai facebook on tuollaista varten. Ei joku whatsappin yksityisviestit.

Minullakin on yksi kaveri, joka harrastaa tuota. Ja kuulin, että se laittaa ne samat viestit useammalle muullekin whatsappissä. Saatan laittaa jonkun peukkuemojin. Niihin viesteihin on edes hankala mitään kirjoittamalla vastata muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonut että viestittely käy voimille, jos se niin tekee mutta tämä rehellisyys on ilmeisesti on aivan mahdotonta ihmisille.

Ghostaus se vasta perseestä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän