Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluatte ensi vuodelta?

Vierailija
30.12.2024 |

Itse olen aika kyllästynyt tämän hetkiseen elämääni ja ajattelin aloittaa vuoden katselemalla uusia työpaikkoja, pitää tipatonta ja jos nää talvivarastot sais lähtemään ruhon ympäriltä. Kunnon irtiotto tekisi hyvää esim muutto johonkin muualle näistä tutuista ympyröistä. Mutta se saattaa olla liian iso harppaus. Mutta saahan sitä haaveilla. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi daami vierelle olisi kiva. Nykyisen kanssa alkaa olla tie kävelty loppuun ja ero tulee ensi vuoden aikana jossain kohtaa. Tai no en sitäkään. En kyllä kaipaa toista justiinaa. Väärä toivo näin tarkemmin ajateltuna. Mä toivon että talous osoittaisi jotain tervehtymisen merkkejä ja saisin viimeinkin nostettua penkistä sen satasen.

Varmaan kantsisi vähän fiksata sitä omaa naismakua.

Vierailija
22/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kysyy tuota joks kuuskusi ja vastaan aina, että perheonnea. Toive ei tuosta muuksi muutu. Tai no, kliseisesti voisi aina terveyttä toivoa, kun ikääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden toivomisessa ei ole mitään kliseistä, iästä riippumatta. Sen tajuaa usein vasta kun sen menettää, että ilman terveyttä millään muullakaan ei ole enää niin merkitystä. Se ei ole itsestäänselvyys, että saa olla terve.

Vierailija
24/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa. Ja vähemmän pa ko la isia tai muita hyysättäviä. Kotimaan talous mahdollisimman nopeasti kuntoon.

Vierailija
25/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen ja kokoaikainen työ.

Parisuhde.

25 kilon laihtuminen.

Mulla on työ ja olen naimisissa.  Laihduin syksyllä kolmessa kuukaudessa 21 kg eikä tehnyt tiukkaa.

Toivottavasti osaat edes arvostaa elämääsi ja kaikkea minkä olet saanut.

Osaan arvostaa elämääni enemmän kuin arvaatkaan. Terveyden kanssa oli suuria ongelmia koko syksyn. Mieheni oli rinnallani koko ajan. 

Vierailija
26/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-opiskelupaikan

-romanssia

-kavereita

-saliharrastuksen

-muuttaa

-ajokortin

yms. mitäköhän näitä nyt oli

Vierailija
27/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin putoo portaat

Vierailija
28/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, terveyttä, unta tai edes jotain positiivista jollain elämän osa-alueella. Tämä vuosi on ollut kauhea. 

Vierailija
29/29 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen ja kokoaikainen työ.

Parisuhde.

25 kilon laihtuminen.

Mulla on työ ja olen naimisissa.  Laihduin syksyllä kolmessa kuukaudessa 21 kg eikä tehnyt tiukkaa.

Mikä johti ylipainoosi, jos 25 kg lähti tuosta vaan leikiten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä