Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Minkälaisia tunteita sinussa herää, kun näet ex-rakkautesi uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
30.12.2024 |

Rakastin miestä, mutta mies löysi uuden kumppanin itselleen. Sattumalta he tulivat kadulla vastaan. Olin pelännyt, että minua sattuu sydämeen, kun näen heidät yhdessä, mutta hölmistyin, kun näin heidät. Minusta nainen oli ruma. Tunsin suorastaan vahingoniloa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauteuden kääntyminen orastavaksi vahingoniloksi, ei ainakaan viittaa rakkauteen, enemmänkin kilpailuviettiin tai inhoon. Tunsit varmaan itsesi syvästi loukatuksi suhteenne lopussa tai suhteenne oli kohtalaisen myrkyllinen.

Vierailija
2/7 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että:" Ai jaa,tuokin on sitten itselleen löytänyt jonkun.... vielä sillä luonteen laadulla, minkä takia lähdin.Onnee vaan uudelle parisuhteelle,Lycka Till!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei ole tullut vastaan kadulla, mutta tiedän kyllä että seurustelee tahollaan yhteisen tuttavamme kanssa. Jätin hänet, eikä hän ollut mitenkään hirveä ihminen läpeensä mutta seksiaddikti ja pettäjä enkä itse voinut luottaa häneen vaikka hän teki paljon muutoksia "elämänsä rakkauden" säilyttämiseksi. Uusi naisystävä on sievä ja niin olen minäkin. Toivon heille kaikkea hyvää, kuten yleensäkin valtaosalle ihmisistä. 

Vierailija
4/7 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme edelleen ystäviä exän kanssa. Molemmilla oma perhe tahoillaan. Lapsemme ovat kavereita. Exän rouvakin on varsin mukava. Kohtaamiset eivät aiheuta mitään erikoisempia tunteita. 

Nuoruuden rakkaus asuu eri puolella Suomea. Pidämme harvoin yhteyttä. Uudet vuodet tuossa toivottelimme viestillä. En usko, että kohtaaminen aiheuttaisi mitään tuntemuksia. 

Vierailija
5/7 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, kuinka kauan mies jaksaa esittää tervettä

Vierailija
6/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että nyt saa mitä aina halusi, tuli vastaan mustan miehen kanssa, jonka vasemmassa lahkeessa järkyttävä letku.

Vierailija
7/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö AP sanoa, että rumittelulla olet hyväksynyt exäsi uuden naisen? Hah, sanon minä!

No kysymykseen, niin en ole vielä kuullut, että exällä olisi uutta. Ex-puoliso näes jäi toiselle paikkakunnalle asumaan. En mieti tuntemuksiani ennakkoon.