Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen harrastanut yhden ja saman naisen kanssa suuseksiä ja yhdyntää noin 7000 eri kertaa ja ollut ihan tyytyväinen seksimäärään ja laatuun.

Vierailija
30.12.2024 |

Olen harrastanut yhden ja saman naisen kanssa suuseksiä ja yhdyntää noin 7000 eri kertaa ja ollut ihan tyytyväinen seksimäärään ja laatuun. Varsinkin kun vaimo pysynyt halukkaana, eikä kestä olla ilman seksiä viikkoa kauempaa koska olen kuuma DI. Jos olisi juossut muiden naisten perässä olisi nuo määrät jääneet haaveeksi. Onneksi löysin hyvän ja halukkaan. Ja hän rahakkaan.

T:DI

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh DI

Vierailija
2/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörillä tarkka Excel taulukko. Onko tarkempaa analyysiä vaikka asennoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vitsi kopioida mun kirjoitus tänne avaukseksi, varsinkin kun sitten vääristellään vielä kirjoistusta. Olin 18v ja vaimo  17v kun tavattiin. Ammatteja ei ollut, eikä rahaakaan. Muutenkin kumpikaan ei ole ollut mammonan perään. Kaikilla on rahaa, muttei kaikilla ole rakkautta ja sielunkumppania.

Vierailija
4/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono vitsi kopioida mun kirjoitus tänne avaukseksi, varsinkin kun sitten vääristellään vielä kirjoistusta. Olin 18v ja vaimo  17v kun tavattiin. Ammatteja ei ollut, eikä rahaakaan. Muutenkin kumpikaan ei ole ollut mammonan perään. Kaikilla on rahaa, muttei kaikilla ole rakkautta ja sielunkumppania.

Älä nyt Paavo taas ulise kun pikku tyttö.

Vierailija
5/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän että olet katkera ja tyhmä ja haluat maalittaa. Mutta tyhmyytesi pääsee silti aina yllättämään. Pitääkö minun alkaa lisäämään avainsanoja kirjoituksiini, niin flipperisi kilahtaisi useammin. Tilu lilu.

Vierailija
6/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän että olet katkera ja tyhmä ja haluat maalittaa. Mutta tyhmyytesi pääsee silti aina yllättämään. Pitääkö minun alkaa lisäämään avainsanoja kirjoituksiini, niin flipperisi kilahtaisi useammin. Tilu lilu.

Lisäile mitä lisäilet, mutta mä en aloitusta tehnyt. Mutta yläpeukun sille kyllä annoin.

Vierailija
7/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on ollut tasan kolme.

Vierailija
8/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis vaimon kanssa. Omassa kivassa vaimon Jelly Jortikan kanssa sitten kuusi.

Vierailija
9/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis vaimon kanssa. Omassa kivassa vaimon Jelly Jortikan kanssa sitten kuusi.

On varmaan mieltäylentävää keksiä satuja toisten seksielämästä. Vähänkö olet yksinkertainen

Vierailija
10/37 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mieltäylentävää keksiä satuja toisten seksielämästä. Vähänkö olet yksinkertainen

Tää on painavaa faktatietoa. Tempun toteuttajan itsensä kertomaa. Ei mitään tuhannen ja yhden yön satuja.

Vaimokin alkanut ihmettelemään, miten liukkarituubit tyhjenee jotenkin ihmeellisen nopeasti?

Vierailija
11/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri on nussinut 19v joka päivä samaa reikää? Uskoo kuka haluaa!

Vierailija
12/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma DI? okei.

Vierailija
13/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nussii kaksi kertaa viikossa, niin aikaa kuluu 64 vuotta!

Vierailija
14/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma DI nauratti. 

Vierailija
15/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain tarkempaa diagrammia laittaa siitä sun panoexcelistä?

Vierailija
16/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mies makaa kuin petaa. Kuten naiset sanoo, niin heidän halukkuus seksiin riippuu siitä miten mies heitä kohtelee seksin ulkopuolellakin. 

Vierailija
17/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No DI tuntuu hoitavan sen puolen rahalla!

Vierailija
18/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 naista muutamaa vain kerran tai kymmeniä kertoja loppuja satoja kertoja.Yhteensä tuhansia kertoja.En iki päivänä naisi vain yhden kanssa,sääliksi käy niitä miehiä.On naisissa niin isoja eroja .Toki myös miehissä.

Vierailija
19/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta voit olla, mutta et kuuma!

N.24v

Vierailija
20/37 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No DI tuntuu hoitavan sen puolen rahalla!

Miten DI ja seksi liittyy toisiinsa??  DI: aika menee säätämiseen ja suunnnitteluun. Toki voi ollakin, ettei saa kuin rahalla.