Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19540)
Millaista konkreettista apua?
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus saippuoin selkäsi. Ja rinnat myös.
Sitä ei olekaan kukaan saippuoinut sitten lapsuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus saippuoin selkäsi. Ja rinnat myös.
Siitä pitäisin. Olisit takanani ihan lähellä ja tuntisin sun kasvavan peppuani vasten. Kurottaisin kädelläni ja löytäisin patukan, jota alkaisin hiljaa hieroa kädelläni. Kysyisin haluatko laittaa sen sisääni, mutta sinä veisitkin kätesi alas jalkoväliini ja tarttuisit määrätietoisesti jäykistyneeseen kulliini ja kusikaisit korvaani: ei kun sinä tulet ensin sisääni. Kääntyisimme toisin päin ja kumartuisit kuuman suihkun virratessa yllemme niin että näkisin ruskean paratiisiporttisi aivan yksisilmäisen edessä ja pian saisit mitä haluat.
-Keijo
Halaus yöksi💛💛💛💛💛
Terkuin 💛💛💛
Vierailija kirjoitti:
Millaista konkreettista apua?
Eivät kaikki ketjussa vastaa kysymyksiin välttämättä koskaan.
Kunpa voisi jutella kaivatun kanssa vapaasti kaikesta maan ja taivaan välillä.
💫🤍 Ihanaa taikaa, meidän lumous 🤍💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään etten löydä koskaan perille, että en löydä enää ulos, että maailma sulkeutuu ympärilläni.
Mitä tarkoitat?
Olen päätepisteessä liian varhain.
Olet vasta laskenut kynän pöydälle ensimmäisen luvun jälkeen, vaikka luulet kirjan loppuneen. Kaikkea hyvää.
Kaikki oli huijausta ja elämä oli täysin turha ja järjetön näytös. Ollaan niin pahasti miinuksella kaikenkaikkiaan kokemusten arvon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voisit alkaa pikkuhiljaa pohtimaan, minkälaisesta talosta tykkäisit. Ehdotan perinteistä, kartanomaista puutaloa, jossa osa sisäseinistä on pinnaltaan vanhaa hirttä. Rantapaikka ja rantasauna.
Ei tässä aivan heti päästä vielä rakentamaan, eikä edes yhdessä suunnittelemaan, mutta nyt se jo silti häämöttää. Olettaen, ettei yllättävää ilmene. Toki sillä ajatuksella, että edelleen minun suhteen on toiveita.
Vanhat hirret ovat hienoja. Tykkään myös tapeteista. Niitä on hauska selailla ihan vain ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ikäänkuin ette pääse tavallaan pintaa syvemmälle oikein missään.
Sellaista se on. Kun kukaan ei oikein halua tutustua. Enkä minä jaksa enää yrittää, yhtä vain kaipaan.
-yksinäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään etten löydä koskaan perille, että en löydä enää ulos, että maailma sulkeutuu ympärilläni.
Mitä tarkoitat?
Olet vasta laskenut kynän pöydälle ensimmäisen luvun jälkeen, vaikka luulet kirjan loppuneen. Kaikkea hyvää.
En halua katsoa enää toisia lukuja. Olen jo kääntänyt kaikki kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan iloa vuodelta - 19
Kukapa ei.
Minä. Oli surullinen vuosi ja sitten tuli koronavuodet.
Niin sinulla oli. 🥹 Sitten alkoi tämä rumba.
Sivuhavainto
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L.
Niin mäkin sua M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
En halua katsoa enää toisia lukuja. Olen jo kääntänyt kaikki kortit.
Luovuttajan käsi korteissa nähtävästi. Silti kannattaa aina katsoa.