Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19497)
Höspölle hyvää yötä😘 kohtahan me jo nähdään taas!
Voisit alkaa pikkuhiljaa pohtimaan, minkälaisesta talosta tykkäisit. Ehdotan perinteistä, kartanomaista puutaloa, jossa osa sisäseinistä on pinnaltaan vanhaa hirttä. Rantapaikka ja rantasauna.
Ei tässä aivan heti päästä vielä rakentamaan, eikä edes yhdessä suunnittelemaan, mutta nyt se jo silti häämöttää. Olettaen, ettei yllättävää ilmene. Toki sillä ajatuksella, että edelleen minun suhteen on toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä toivot multa, joten en tee mitään 😔
Fyysistä läsnäoloa
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L.
Jos ohitin sut yhden jälkeen ruokalan lasiovilla, oot mun muru.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
'' En tiedä mikä sussa oikein kiinnosti,mut heti mulla silloin kyllä välähti,etten mä pistäis vastaankaan kuljeskelemista ihan kahdestaan...''...taas😁
60-luvun betonibrutalismi -tyylisestä.
Voi kun odotan että kesä puhkeaa kukkaan. Sitä auringon tuomaa lämpöä, loistetta ja hymyä ihmisten kasvoille. Sitä luonnon tuoksua ja vehreyttä. Kuinka luonto herää taas eloon ja pirtsakkana ponkaisee sängystä uuteen kauniiseen päivään. Linnunlaulu soi yli vehreiden niittyjen, ruispelto ravitsee meitä ja oljenkorsi suussa saa juosta pelloilla, orastavan rakkauden kanssa käpertyä heinäpaalille puimaan rakkauden kukoistuksen tuomaa lämpöä ja hellyyttä, polskia järvessä, käyskennellä metsien siimeksissä keräten luontohavaintoja. Rauhoittua ja levätä vuoden tomut harteiltaan. Rakastua luontoon ja olla yhtä sen kanssa, hyväksyä oma pienuutensa ja oppia arvostamaan sitä kaikkea rikkautta ja rakkautta mitä ympäristössämme on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakas naiseni, tarvitsetko minua tuomaan sinulle lämpöä?
En ole rakkaasi mutta eräältä olisi ihana saada pitkä halaus, mieheltä. Kävisi vaikka ovella pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa tärkeintä on oppia tuntemaan toisensa eikä rakastua toiseen vain satunnaisten piirteiden vuoksi.
Mikseiköhän me tehty töitä ton tuntemisen eteen. Oltiin vaan. Tässä lopputulos.
En tiedä. Mä en uskaltanut olla täysin minä. On isoja asioita, perustavanlaatuisia minusta, mitä en koskaan kertonut sulle. Se ettet rakastunut, oliko se osin mun syy
Miksi miehet ei rakastu?
Heille kelpaa vain joku. Joka ei sen syvällisemmin kiinnosta.
Pääasia, että on joku.
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa tärkeintä on oppia tuntemaan toisensa eikä rakastua toiseen vain satunnaisten piirteiden vuoksi.
Mikseiköhän me tehty töitä ton tuntemisen eteen. Oltiin vaan. Tässä lopputulos.
En tiedä. Mä en uskaltanut olla täysin minä. On isoja asioita, perustavanlaatuisia minusta, mitä en koskaan kertonut sulle. Se ettet rakastunut, oliko se osin mun syy
Miksi miehet ei rakastu?
Heille kelpaa vain joku. Joka ei sen syvällisemmin kiinnosta.
Pääasia, että on joku.
Mä en kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Ei sille voi mitään. Oon varmasti erilainen kuin suurin osa naisista. Olen suuripiirteinen enkä pidä pienistä samanmielisistä juorukerhoista.
Oikeastaan pidän sellaisia hieman typerinä.
Samis🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä toivot multa, joten en tee mitään 😔
Fyysistä läsnäoloa
Missä?
Missä vaan hänelle sopii
Olen jumissa. Mutta kauniilla tavalla. 🥹
Oikeasti olisi ihana kaivata jotain. Mulla on ollut elämässäni rakkauksia ja pitkiä suhteita. Mikään tämän hetkinen tuttavuus ei tunnu kaipauksen arvoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Hellä, jännittävä ja lämmin joo, mutta en ole ihan varma tuosta turvallisesta.. Tai jos se liittyy siihen, kuka on aamulla mielessä ekana ja illalla vikana, niin onhan siinä tiettyä turvallista toistuvuutta.. 😅