Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16611)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin ylimääräisen kolme tonnia koiraan.
Minä sohvaan. Sitä hintaluokkaa olisi sohva, jota tässä katselen.
Näin piirtää sanan säilä, minulle, sulla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas, xxxxx bella. Älä viitsi vihoitella. On totta, että siellä oltiin minä ja Ella. Ja taisimmepa rakastella. Koko yön rietastella. Voinet silti kuvitella, ettei ole hauska yksin oleskella. Kai voimme silti yhdessä tulevaa suunnitella?
Suunnittelet kolmen kimppaa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millä kolmella sanalla kuvailisit kaivattuasi?
Vaikkapa nyt nää. Sanoinkuvailematon, ainutlaatuinen, karismaattinen.
Siis joku kaipaa mua.
Yritin olla kuvailussa vähän epämääräinen mutta aika tunnistettavahan tuosta tuli. Hupsista 🙃 onneks ei ollut enempää adjektiivejä.
Pistä lisätunnisteeksi pituus ja paino
Ai omat vai. Lisätunnisteita ei tipu! 😊
On niin paljon asioita, joista olen yli, jotka olen jättänyt. Eli vaikka vetelen vielä viimeisiä tässä niin ainakaan en tee niitä muita asioita, jotka eivät todellisuudessa johtaisi yhtikäs mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Näin piirtää sanan säilä, minulle, sulla on väliä.
No kerro mitä väliä?
Asioita, joita en edes aloittanut ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas, xxxxx bella. Älä viitsi vihoitella. On totta, että siellä oltiin minä ja Ella. Ja taisimmepa rakastella. Koko yön rietastella. Voinet silti kuvitella, ettei ole hauska yksin oleskella. Kai voimme silti yhdessä tulevaa suunnitella?
En. Mutta en näe syytä selibaatissa odotella, enkä etenkään ymmärrä siitä vihoittelua. Varsinkaan, kun minä en ole hidastelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tekisit lauantai-iltana, jos saisit vapaat kädet?
Leffaan lähtisin, jos jaksaisin. Ei mulla oikeastaan mikään ole käsistä kiinni, laiskottaa vain. Voisin tehdä noin muuten ihan mitä haluaisin.
siihen ihanan hymynkareen tuntumaan
Nuku hyvin
Hyvää yötä Itsetietoisuus 🖤💓🖤
Vierailija kirjoitti:
Pidän siloposkisista miehistä. Jotkut pitävät parrakkaista. Makuasia.
Sama
En liiku tuumaakaan himmeän aavistuksen vuoksi.
Ajatukset vei ensikohtaamiseen ja suhun. Muistelin kasvojasi ja sitä, ku juteltiin. 💛 Kaihoisana katselin kylässä ikkunasta, näin hiekkaa ja harjan. Hlö katsoi hymyillen ja alkoi laulamaan Metsäkukkia...Tiedän sun käyneen myös lähellä. Kohdattaispa! Since 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta en näe syytä selibaatissa odotella, enkä etenkään ymmärrä siitä vihoittelua. Varsinkaan, kun minä en ole hidastelemassa.
Ihminen on vapaa, jos se on vapaa. Juuri niin. Tuskin kukaan sellaisesta vihoittelee eli ehkä kuvittelet vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus hyvää kannattaa osata odottaa.
Vierailija kirjoitti:
En liiku tuumaakaan himmeän aavistuksen vuoksi.
Hyvä, koska en edes päästäisi kuin väkisin nyt ja väsymystä vastaan.
Mikset ikinä tuu mun viereen nukkuun?