Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi saa elää, sitä enemmän mahtuu sävyjä mustan ja valkoisen väliin..
Juu ja mitä vanhemmaksi saa elää, tajuaa myös sen että täällä ei olla ikuisesti. Siksi ei haluaisi tuhlata aikaa turhuuksiin tai epätyydyttäviin suhteesiin.
En haluaisi tuhlata aikaa näiden "jonninjoutavien" pohdintojen ja kalkatusten selailuun, mutta kaivatun vuoksi, kaivatun vuoksi. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ole varovainen ja huolehdi terveydestäsi. voin ainoastaan lähettää suojelusenkeleitä luoksesi. h:lle. 🙏
lisäkirjaimia
H K I F Y N O G
mihin kirjaimeen päättyy ja monta kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjutodellisuus on raskasta joskus. Etenkin kun seuraa vierestä kun toista syytellään lähes tyhjästä, niin se ottaa sydämeen. Miten voi noin pahasti unohtaa sen, että miehelläsi on kultainen sydän kun tätä sotkua täällä tulkitset. Niin otetaanpa nyt annos totuutta tänne ketjupsykoosien keskelle.
En olisi halunnut kirjoittaa tänne ja yritin oikeasti ihan kaikkeni ettei sotku nimeltä elämäni ja miesjuttuni päätyisi miehesi silmien eteen. En todellakaan halunnut että hän joutuisi näkemään tällaista. Mutta valitettavasti 3/3 mieshenkilöä oli juuri tänne päätynyt, ja 5 oon tunnistanut ylipäänsä jotka ei liity teihin mitenkään. Käsitelläänkö nykyään aina deittijuttuja kaipausketjussa vai omaa sairasta tuuriani tämä. Joka tapauksessa kaikki jotka kirjoittavat musta eivät ole miehesi ja jos oon joutunut selvittämään jonkun kanssa draamaa kuinka nähtiin kulman takana (kuvainnollista), niin sekään ei ollut miehesi vaikka minä viestin kirjoitin. Myönnän kyllä että oon kirjoittanut hänelle kaipausviestejä ja kyyneleitäkin kaipauksen vuoksi virrannut. Aika paljon herkisti se, kun nämä miesjuttuni lävähtivät täällä hänen eteensä ja hän suhtautui niihin sellaisella puhtaalla asenteella kuin isä tyttäreen ja auttoi niissä sekä huolehti. En voi tietenkään selittää tähän mitä hän teki, mutta pelasti mut ihan kunnolla. Olen ikuisesti kiitollinen siitä. Jos haluat tietää kysy häneltä. Miehesi myös auttoi toista miestä jota tapailin paikkaamalla minun kylmää käytöstäni. Nyt tämä siis selviää samalla Akullekin etten kirjoittanut ihan kaikkia kauniita viestejä itse, vaan osan kirjoitti Ilmari. Hän kirjoitti vain asioita joita tiesi mun tuntevan, niin olisin voinut kirjoittaa itsekin, mutta Ilmari tiesi että oon hankala enkä kuitenkaan kirjoita ja halusi auttaa. Toivoi varmaan myös, että päätyisin nopeasti yhteen jonkun hellän miehen kanssa, jotta tää ketju palautuisi normaalitilaan, vaimoaan ajatellen. Tällaisen puhdassydämisen toiminnan vuoksi alkoi sitten kaatua lokaa hänen niskaan.
Että sellaista. Oikeesti kannattaa miettiä. Tää ketju on hirveä paikka ja olis syytä miettiä noin 500 kertaa ennen kuin alkaa rageemaan tän takia kellekään irl. Miehesi on ehkä ainoa ihminen, joka handlaa tän hullun paikan. Mestari ei tarvi opettamista ja kun hänellä on sellainen sydän kuin hänellä on niin ei valvomistakaan. Mutta jos haluat itse pilata oman suhteesi kohtelemalla häntä ikävästi, niin se on sitten itsesi kontolla. Voisin kuvitella että tuntuu kaamealta syyttely kun on tehnyt paljon hyvää. Ei vain mulle, vaan ylipäänsä kauniilla ajatuksillaankin. Kellään ei ole sellaista sydäntä kuin hänellä. Ja koska on tosi väärin kohdella ikävästi häntä jonkun ketjuharhan takia, niin sen verran oon kyllä total bitch, että luon nyt tähän oman viritelmän kuolleen miehen kytkimestä. Eli jos haluut jatkaa hänen kohtelemistaan ikävästi ja pilata kaiken siten ITSE, niin otan hänet heti kun vapautuu enkä tod anna takaisin. Miehesi ei tunnu sitä tajuavan, mutta kyllä me kaikki naiset se tajutaan että hän on saalis. Kannattaa sunkin muistaa se ja kohdella kauniisti ja arvoisellaan tavalla.
Kerroin tämän miten tähän tilanteeseen päädyttiin, koska tuskin edes uskoisit jos hän yrittäisi asiaa selittää. Enkä usko että hän edes yrittäisikään enää selittää silloin kun syytökset on ilmoilla. Kukapa silloin enää jaksaisi. Kenelläkään ei kuitenkaan ollut tarkoitus loukata sua.
Mene terveyskeskukseen ja näytä tämä kirjoittamasi viesti heille, niin alkaa helpottaa ja saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin huomenna saada Anttia mut en tiedä haluanko 😜😍 mikä mullekin on tullut kun m*na ei yhtäkkiä kelpaa!
Funny stuff. Käynkö tuomassa tuoreempaa matskua pisteelle vai kuinka? :P
G pisteelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli lähettää kuva sulle siitä eilisestä tentistä..😀
Mihin alaan liittyy?
Se oli vaan yks pakollinen kurssi it-asioihin liittyen, että kaikki pikku mussukat osaa varmasti käyttää tietokonetta ja ohjelmistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittamisessa ei ole niin mitään järkeä. Lopetetaanko yhteisellä päätöksellä?
Koo mutta mitä tilalle? Korvaushoito välttämätön.
Pyydetään syntien anteeksiantoa ja lausutaan ave Mariaa.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisin sun seurassa vaikka tästä ei tuliskaan romanttista. Oot mulle tärkeä. Toivottavasti tulee jonkinlainen yhteinen tulevaisuus.
Kauniisti ajateltu. Mutta tämä on kyllä ollut 100% romanttista ensimmäisestä sekunnista saakka.. 💕 (sivusta)
Mitäs Pasi on tänään mieltä asioista?
Vierailija kirjoitti:
ole varovainen ja huolehdi terveydestäsi. voin ainoastaan lähettää suojelusenkeleitä luoksesi. h:lle. 🙏
Onko tässä hänelle jotain uhkailua kenties. Ei vaikuta kovinkaan hyväntahtoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi saa elää, sitä enemmän mahtuu sävyjä mustan ja valkoisen väliin..
Juu ja mitä vanhemmaksi saa elää, tajuaa myös sen että täällä ei olla ikuisesti. Siksi ei haluaisi tuhlata aikaa turhuuksiin tai epätyydyttäviin suhteesiin.
En haluaisi tuhlata aikaa näiden "jonninjoutavien" pohdintojen ja kalkatusten selailuun, mutta kaivatun vuoksi, kaivatun vuoksi. Nainen sivusta
Juupa juu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet harmaalla alueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisäkirjaimia
H K I F Y N O G
mihin kirjaimeen päättyy ja monta kirjainta.
4/i tai 5/a, i, u tai 6/s tai 8/e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet harmaalla alueella?
Harmaan sävyjä?
Vierailija kirjoitti:
Moikataanko ees kun tavataan. Kamala ikävä T: sivupeilisähläri
Toivon todella että edes moikataan. Kerään siihen rohkeutta. Mutta tämä on varmaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisin sun seurassa vaikka tästä ei tuliskaan romanttista. Oot mulle tärkeä. Toivottavasti tulee jonkinlainen yhteinen tulevaisuus.
Kauniisti ajateltu. Mutta tämä on kyllä ollut 100% romanttista ensimmäisestä sekunnista saakka.. 💕 (sivusta)
Mulla on tuo sama (eri sivusta tämä). Nuo ensimmäiset sekunnit ja tunnit olivat ihmeellisiä. Pidin näitä juttuja satuina ja sekopäiden houreina, kunnes osui kohdalle yli nelikymppisenä. Täysin ennalta tuntematon tyyppi pöydän ääressä kiinnitti heti huomioni kun löysin itselleni paikan pöydän toiselta puolelta. Välittömästi pidin häntä viehättävänä eikä se ole hälvennyt koskaan. Sen sijaan on tullut paljon lisää. Jo samana päivänä se alkoi. Meillä jotenkin klikkasi välittömästi ja tunneissa oltiin kuin vanhoja tuttuja ja notkuttiin mielellään yhdessä myös vapaaehtoisesti, kahdestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Olen täys luuseri.
Ai kun oot rakastunut kaivattuusi etkä pysty eroamaan puolisosta?
Vierailija kirjoitti:
🐆🔥🧡🐅
T💕L myös
H K I F Y N O G