Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12652)
Onpa täällä taas puheenaiheet. Itse meinasin tulla kertomaan kuinka Suuri kuunteli taas minua ja antoi rauhan itkun keskellä mutta eipä se ketään kiinnosta. Se tunne on parempaa kuin mikään huume.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sua aina.
Mistä etsit vai kadotitko yöhön?
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja kulli ovat kumpikin niin rumia, että en ole koskaan halunnut nähdä kuvia sellaisista. Mutta kaivatun tissit. Aah. Niistä voisin ottaa pari privakuvaa, kiitos.
Minustakin ne on rumia, mutta kaksi rumaa sopii yhteen. 😂
Varsinkaan kun se ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Pimppi voi olla todella kaunis. Pimpiksi. Itsetuntoa nyt ylös naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niin häntä. Hänelle menee biisi Kirka - Pyydä vain.
Joku tunniste?
S
Onko S molempiin suuntiin ja seinäddä väärin perin
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja kulli ovat kumpikin niin rumia, että en ole koskaan halunnut nähdä kuvia sellaisista. Mutta kaivatun tissit. Aah. Niistä voisin ottaa pari privakuvaa, kiitos.
No ei pinit ainakaan ole rumia jos seksistä tykkää. Ihme juttua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pimppi on kaunis, ainakin minulla
Tietysti.Kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Voitasko joskus ees moikata?
Sinähän sen lopetit. Katsoit ohi, kun en lähtenyt mukaasi. Varmaan aloitat sitten uudestaan, jos siltä tuntuu.
Mulla on kuitenkin noita kaverimiehiä silleen ennestäänkin. Ja he osaavat olla kavereita myös naisten kanssa. Se on vaan niin jotain 80-lukua, että mies ja nainen ei muka voi olla kavereita.
Tajuan kyllä jos mua pidetään tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan kyllä jos mua pidetään tyhmänä.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kyllä mitään kauniita ole, vaikka seksistä pitäisikin. Ihan syystä esim. Alien -universumin facehuggereiden vatsapuoli on mallinnettu ihmisvaginan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Mitä asiaa?
T. möhömahainen karvanaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kyllä mitään kauniita ole, vaikka seksistä pitäisikin. Ihan syystä esim. Alien -universumin facehuggereiden vatsapuoli on mallinnettu ihmisvaginan mukaan.
Sinä et sitten vaan ymmärrä hyvän päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on söpö pimpsa 🥰
Juu, niin mullakin jonkun mielestä. Minun mielestäni ei, mutta ei sen tarkoituskaan ole olla nätti vaan ajaa asiansa.
On niitä toki myös vähemmän kauniita. Kaikki ei ole yhtä onnekkaita siinäkään asiassa! Jos sulla on ruma, toisella ei välttämättä.
Pimpin tehtävä ei ole olla kaunis vaan kiihottava. Se vetoaa johonkin alkukantaiseen.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle