Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12401)
Ohispaskahäiriköt ääliöitä
minä en viihdy
👋
Kutsutteko ketjulaiset vieraaksi häihin🤭
Jos huomenna ehditte.
Vierailija kirjoitti:
Jos huomenna ehditte.
Ei kerkee😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 🧡 T.
Rakastan sinua syvästi L ja haluan sut vaimoksi.
Toivottavasti, olisi hieno nähdä kun vuosia toisiaan kaivanneet ja rakastaneet saavat vihdoin toisensa ja ovat kaikista esteistä selvinneet.
Olipa kauniit silmät kassaneidillä💚
Vierailija kirjoitti:
Tää keväinen sää +10c🌞 🐦🐦
Täällä sataa ja on harmaata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää keväinen sää +10c🌞 🐦🐦
Täällä sataa ja on harmaata
Anna hymysi loistaa😀
Hyvää iltapäivää järkevin / fiksuin kaikista.
Kauhee vauvakuume eikä oo naista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää järkevin / fiksuin kaikista.
Järkevin/fiksuin kaikista? 🤔 miten tämä tulee hänessä esille? Miten todennettu? Maapallolla paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseekohan joku jossakin työhön ihmistä joka osaa hoitaa kaiken mitä normaaliin elämään liittyy, osaa monipuolisesti kaikkea ja ymmärtää monipuolisesti vähän kaikesta, ainakin kaikesta hyödyllisestä? En tiedä. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen. Teen työtä sydämellä ja intohimolla sekä oikealla asenteella.
Joo, voit tulla mun kotiin työskentelemään.
Kauhee kaivattukuume mut ei oo kaivattua saatavilla
Ehkä se työ johdattuu jotenkin. On tylsää olla tekemättä mitään yleishyödyllistä. Kunpa näkisit potentiaalini, olen huipputyyppi ja minusta on pidetty työpaikoissa joissa olen päässyt työskentelemään.
Eilen vaimoni 46 v ja minä saatiin vieraita kun mun kolme kaveriani tupsahti ilmoittamatta kyläilemään , olivat ottaneet viinaa niinkuin mekin . Onneksi meillä oli viinaa ihan tarpeeksi kaikille . Olimme justiin tulleet saunasta ja vaimolla oli päällään vain aamutakki ja ohut sellainen . Hän ei vaihtanut vaatteita vaikka tiesi että siitä näkyi osittain läpi niinkuin huomasin kuinka kaverit katselivat vaimoani , vaimohan oikein höysti ja oli välillä jalat levällään että varmasti pillu näkyisi , no hän oli jo aika kännissä . Istuttiin kuunneltiin musiikkia ja juteltiin, kun viinaa kului niin puheet alkoivat olemaan aika levottomia , varsinkin vaimostani puhuttiin . Yksi ehdotti pullonpyörittämistä kun olohuoneen pöydällä oli tyhjä pullo . Minun ehdotus oli että otetaan vain tehtävä ja kaikki suostuivat , tehtävät olivat kyllä aikamoisia yksi hävinnyt joutui riisumaan alastomiksi, kun vaimoni hävisi niin aamutakki lähti päältä ja vaimo oli alasti . Kohta oli toinenkin kavereista alasti . Kun vaimo hävisi niin tehtävä oli tanssia kaikkien kanssa , olise rietasta kun alastomat miehet oikein pitivät vaimoani kunnolla kiinni ja hinkasivat kulleillan alavatsaa , kyllähän semmoisessa touhussa kulli alkoi heräämään ja antamaan merkkejä mitä haluaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseekohan joku jossakin työhön ihmistä joka osaa hoitaa kaiken mitä normaaliin elämään liittyy, osaa monipuolisesti kaikkea ja ymmärtää monipuolisesti vähän kaikesta, ainakin kaikesta hyödyllisestä? En tiedä. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen. Teen työtä sydämellä ja intohimolla sekä oikealla asenteella.
Joo, voit tulla mun kotiin työskentelemään.
Jos se on palkallista työtä niin johan voidaan aloittaa työhaastattelulla minun puolestani ainakin.
Kyllähän vaimo huomasi kun seisova kulli alkoi painaa vatsaa hän oikein hieroi vatsallaan kullia . No tanssi loppui ja jatkoimme pyörittämistä , kun suu osoitti minua niin ei muutakuin vaatteetpois . Ajattelin mitähän vaimo ajattelee jos seuraava osuu alastomaanmieheen niin saa tehdä jotain ja niinpä osui . Sanoin menehän ja suutele ( nyt sanon vaimoni nimen Päivi ) Päiviä ja koita tissejä ja kokeile onko pillu märkänä. Kaverihan meni ensin suuteli eikä Päivi estellyt yhtään ennemminkin toisinpäin , kaveri puristeli ja imi nännejä sekä työnsi sormensa pilluun ja heti sanoi kyllä Päivin pillu on ihan märkänä on kyllä pantavaksi kunnossa , Kysyin vaimolta onko pillu pantavassa kunnossa . Päivihän sanoi on ja kullia vailla , Kysyin kavereilta miten on annetaanko Päiville mitä hänen pillunsa tarvitsee , kyllä tuli myönteisiä vastauksia . Sanoin Päiville menehän kontillesi siihen matolle me pyöritämme pulloa kuka täyttää pillun sillä mikä sinne kuuluu . Kaveri jolla oli vielä vaatteet päällä riisui ne äkkiä . Pyöräytin pulloa ja se osui kaveriin jolla valmiiksi oli kulli pystyssä ei muutakuin hommiin . Kaverhqn työnsi heti kullin pilluun ja nussi menemään , vähänaikaa työnneltyään spermat lensi pilluun , spermat näköjään pysyi pillussa kun vaimo oli pyllypystyssä ja tissit lattiassa , kun ensimmäinen oli pannut niin heti meni toinen tilalle naimaan . Päivi nautti nussimisesta oikein paljon , kuului huohotusta ooh ja kun toinen nussi niin tulee tulee eli sai orgasmin , toinenkin tyhjensi spermat pilluun nyt vähän tuli pillusta ja pyyhin vaimon aamutakkiin ne . Kolmas meni nussimaan ja tyhjennettyään pallinsa oli minun vuoro , minun kullini oli seissyt kokoajan mitä vaimoa oli nussittu ja painoin kullini tosi liukkaaseen pilluun , nussin menemään ja päästin spermani toisten joukkoon . Kun vaimo nousi niin pillusta lorhati aikamoinen määrä spermaa matolle mutta väliäkö sillä . Vaimo totesi , tälläisiä pelejä haluan toistekin. Tänään sitten juteltiin eilisestä ja sanoin mehän taidettiin naida paljaalla miten kun sulla kumminkin on ainoa joskus mutta harvoin kuukautiset voitko tulla raskaaksi vielä kun oot 46 vuotta vasta. Vaimo siihen en voi kuukautiset on niin epäsäännölliset etten voi .sanoin ok , haluatko ottaa uusiksi eilisen joskus ja vaimo hymyili ja sanoi kenties olihan se kokemus ja miellyttävä .