Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (9268)
Ohoh, haluat sittenkin nähdä vielä 💛 En tosin tiedä ehdinkö tällä viikolla, mutta pitää varmaan viimeistään ensi viikon maanantaina koittaa. Ehkä tällä viikollakin saattais torstaina ehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko jo olla me 💘
Miten se koskaan onnistuisi? Haaveissa me oltaisiin niin hyvät yhdessä, mutta todellisuudessa tuskin.
Mikä todellisuudessa ongelmana?
Kyllä sinä tiedät
Mä mietin, että onko mun kaivattu passiivinen siksi, kun ajattelee itsekin näin. Mä en ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät uskalla ryhtyä tekemisiin kanssani. Pelkäävät, että sen jälkeen laittaisivat all in.
Guukkeloipa itsepetos tai defenssit tai ihan sama mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen aavistus, että kaikki ei vielä ollut tässä.
Ei ollut. Mitä aavistelet tulevaksi?
Että me vielä kohdataan. Ja vähintäänkin jutellaan tämä läpi. Enempää en uskalla toivoa ja ennustaa.
Olisi ollut huomattavasti helpompaa, kun olisi juteltu jo silloin, kun yritin lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se koskaan onnistuisi? Haaveissa me oltaisiin niin hyvät yhdessä, mutta todellisuudessa tuskin.
Kyllä sinä tiedät
Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät uskalla ryhtyä tekemisiin kanssani. Pelkäävät, että sen jälkeen laittaisivat all in.
Guukkeloipa itsepetos tai defenssit tai ihan sama mitä
Tietävät etteivät voi manipuloida tai kontrolloida minua niin kuin tahdottomia lapasiaan, jotka ovat valinneet ja sitten tulleet tyytymättömiksi, kun eivät voi aidosti arvostaa miehiään.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Pitäisin sua sylissäni. Silittelisin päätäsi. 🥰 Suukottelisin sinut ihan puhki. 😍
Tsiissus. Mun reiden ympärys on jo 56cm. Mä kävelen aika paljon portaita ylös alas monta kertaa päivässä 4 kerrosta kun pelkään hissejä. Välillä on 20 kiloinen koira sylissä. 😁 Mä jaksan nostaa 20kg kahvakuulan yhdellä kädellä mikä yllätti minut. Koitin huvikseen. En ole treenannut moneen kuukauteen. 😄
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus ollut varatun kanssa. Nuorena ja tyhmänä. Ja pääasia oli vaan kaataa miehiä niin paljon kuin kerkes. Villit nuoruus vuodet. En mistään hinnasta enää olis varatun kanssa. Meinaan et aika öklöä. Toveri on edellisiltana uittanut vaimonsa eritteissä kaluaan. Joo ei kiitos. Ja joo joo, niin niin niinhän ne kaikki sanoo ettei vaimon kanssa ole seksiä. Ihan vaan saadakseen pesää heltiämään 😂
Yleensä ihmiset käy päivittäin pesulla ja erikseen vielä seksin jälkeen. Aika ällöjä olet tapaillut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen aavistus, että kaikki ei vielä ollut tässä.
Ei ollut. Mitä aavistelet tulevaksi?
Että me vielä kohdataan. Ja vähintäänkin jutellaan tämä läpi. Enempää en uskalla toivoa ja ennustaa.
Olisi ollut huomattavasti helpompaa, kun olisi juteltu jo silloin, kun yritin lähestyä.
Ei siinä koskaan tullut sopivia tilanteita
Huomenna kysyn sinulta kysymyksen, joka on avain, jos sen minulle ojennat.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, haluat sittenkin nähdä vielä 💛 En tosin tiedä ehdinkö tällä viikolla, mutta pitää varmaan viimeistään ensi viikon maanantaina koittaa. Ehkä tällä viikollakin saattais torstaina ehtiä.
Mistä niin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi tänne eilen : **a 😍
Kysyisinkin onko tämä henkilö paikalla täällä nyt ? Osuu.
Se voi olla vaikka Kia, Mia, Ria, Ana, Ola...
Tia Lia Tea Rea Pia
Rea, Tea, Mea, Nea
Lea. Leppua on kaivattu ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät
Ikä?
Kieltämättä se on yksi merkittävistä erottavista tekijöistä
Tosi ihana kuulla, että jotkut naiset on jättänyt positiivisia muistoja/kokemia, jotka positiivisesti ajatuksen tasolla kantaa jälkeenpäin. Mullakin on muutamasta viimeisimmästä miehestä tuollaisia kokemuksia. Yks heistä kirjaimellisesti rakasti mua eheämmäks jälleen 🥰😍