Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (9269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt suut auki ja kerro tunteista kaivatulle. Elämä on liian lyhyt kärvistelyyn!
Aina ei vain saa mahdollisuutta, vaikka kuinka toivoisi sitä. Silloin pitää kärvistellä, kunnes aika hoitaa.
"Sadan vuoden päästä ei tunnu enää missään" 🥹
Vierailija kirjoitti:
Pusu kaivattuni siskolle!
Pusu kaivattuni komealle pikkuveljelle!
Kerron sinulle että rakastan sinua. Sinä epäilet mutta minä kerron ja näytän sinulle miksi minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sellainen rakastaa, joka valaa uskollisuutta puolisolleen, mutta selän takana kertoo rakastavansa toista?
Vastasit itse kysymykseesi, oletko palsta tollo?
Se, että sanoo rakastavansa, ei kerro yhtikäs mitään. Kyse oli siitä, että vaikka kokisi rakkauden tunnetta vaikkapa montaakin kohtaan, mikä lopulta on rakkautta?
Älä aloita. Rakkauden tunnetta varsinaisessa merkityksessä ei voi kokea montaa kohtaan samanaikaisesti. Jokainen ihminen kokee sen erilailla, mutta jotka ovat kokeneet, osaavat erottaa sen vaikka ihastumisesta.
Et sinä toisten puolesta voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sellainen rakastaa, joka valaa uskollisuutta puolisolleen, mutta selän takana kertoo rakastavansa toista?
Se, että sanoo rakastavansa, ei kerro yhtikäs mitään. Kyse oli siitä, että vaikka kokisi rakkauden tunnetta vaikkapa montaakin kohtaan, mikä lopulta on rakkautta?
Älä aloita. Rakkauden tunnetta varsinaisessa merkityksessä ei voi kokea montaa kohtaan samanaikaisesti. Jokainen ihminen kokee sen erilailla, mutta jotka ovat kokeneet, osaavat erottaa sen vaikka ihastumisesta.
Eli jos henkilöllä on kaksi lasta hän voi rakastaa vaan toista?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekäs ja tunteeton.
Kun olen omistanut elämäni toisten palvemiseen, en kuvailisit sitä itsekkyydeksi. Tunteita on yli tarpeiden, myös empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle että rakastan sinua. Sinä epäilet mutta minä kerron ja näytän sinulle miksi minä rakastan sinua.
Hienoa. Varmaan ymmärrät, että epäilylle on perusteensa. Olisin valmis hullujenhuoneelle, jos olisin varma asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta tämäkään kommentti. Kai tämä on sentään aikuisten palsta. Jos vertaat aikuisen rakkautta toiseen aikuiseen ja aikuisen rakkautta lapseen ja pidät niitä samanlaisina, joko sinulla ei ole lapsia tai olet sairas paska mieleltäsi ja tarvitset välitöntä hoitoa.
Miten niin kahta ei voi rakastaa samaan aikaan? Polyamoriaa on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus punnitaan teoissa eli siinä kenen vieressä henkilö pysyy. Jos joku pysyy sinun vieressäsi kaikista maailman houkutuksista huolimatta, anna hänelle lämmin hali ja rakasta häntä hänen ansaitsemallaan tavalla. Elämä ei ole helppoa.
Mitähän se puoliso tykkää, jos henkilö ajattelee koko ajan toista ja pitää yhteyttä toisen kanssa mutta pysyy kuitenkin puolisonsa rinnalla kertomatta tunteista ja yhteydenpidosta toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Varmaan ymmärrät, että epäilylle on perusteensa. Olisin valmis hullujenhuoneelle, jos olisin varma asiasta.
Ymmärrän että sinulla on vaikeaa itsesi kanssa ja haluan auttaa sinua ymmärtämään sekä kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kahta ei voi rakastaa samaan aikaan? Polyamoriaa on olemassa.
Ei edes tarvitse olla polyamoriaa. Voi rakastaa useampaa samanaikaisesti. Eikä edes polyamoria takaa että rakastaa useampia vaikka suhteita olisikin useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus punnitaan teoissa eli siinä kenen vieressä henkilö pysyy. Jos joku pysyy sinun vieressäsi kaikista maailman houkutuksista huolimatta, anna hänelle lämmin hali ja rakasta häntä hänen ansaitsemallaan tavalla. Elämä ei ole helppoa.
Mitähän se puoliso tykkää, jos henkilö ajattelee koko ajan toista ja pitää yhteyttä toisen kanssa mutta pysyy kuitenkin puolisonsa rinnalla kertomatta tunteista ja yhteydenpidosta toisen kanssa?
Pitäisikö sun käydä kysymässä siltä puolisolta sen sijaan että lässytät samaa päivästä toiseen anonyymipalstalla kuin joku vähä-älyinen kakara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pahempaakin on kuin yhteydenpito. Paljon on ihmisillä laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia hienoja julistuksia saisi tulla enemmänkin luentojen sijasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta tämäkään kommentti. Kai tämä on sentään aikuisten palsta. Jos vertaat aikuisen rakkautta toiseen aikuiseen ja aikuisen rakkautta lapseen ja pidät niitä samanlaisina, joko sinulla ei ole lapsia tai olet sairas paska mieleltäsi ja tarvitset välitöntä hoitoa.
Meneekö romanttiset tunteet ja seksuaalisuus nyt vähän sekaisin sulla itselläsi kuitenkin? Eri
Ihanaa kun tulee lämmintä ja kevät. Saa kevyempää vaatetta. Täytyy katsoa jos löytyisi uusi takki, ehkä joku pirteämmän värinen jopa.