Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (8214)

Vierailija
8181/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua 🤍

Vierailija
8182/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä kertonu sen norsuvitsin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
8183/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätköhän sä musta vielä. Kunpa mä saisin nukkua sun kainalossa. Nuku hyvin rakas. 

Vierailija
8184/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kun eroatte, jättäkää miehelle kirje, jossa mainitsette rehellisesti suhteen huonot puolet ja toimimattomuudet, mutta jättäkää myös positiivinen kommentti, mikä lievittää miehen erokriisiä ja vahvistaa hänen itsetuntoaan. Esimerkiksi tyyliin: "Olit kyllä sängyssä tosi hyvin, ihan loistava suorastaan, mutta meidän suhde ei vaan enää toiminut, koska..."

HAhaaaaaa en ole jättänyt koskaan erokirjettä, mutta olen tässä nyt hengaillut jonkin aikaa yhden miehen kanssa ja jos olen sanonut sille jotain negatiivista palautetta, niin olen aloittanut kehumalla ensin xD

Se on oikein. Olemme vastuussa toistemme mielenterveydestä. Eronkin voi pyrkiä hoitamaan niin, että toinen tuntee olonsa arvostetuksi. On taito erota niin, että se tuntuu siitä toisestakin hyvältä idealta. 

No, mä en ole ikinä eronnut kenestäkään enkä tiedä osaisinko sellaista miten hyvin hoitaa. Mutta en halua loukata enkä luoda epävarmuutta tai pskaa ilmapiiriä.

Vierailija
8185/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
8186/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on ihan hauska.

Vierailija
8187/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Mihin kijoitatte kaivatuille kun tämä palsta lopetetaan? 

Plussalle olen kirjoittanut silloin tällöin

Vierailija
8188/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, P!

Vierailija
8189/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐭🧡🐵

Vierailija
8190/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta nainen ihan älyttömästi. Oltaispa joskus sellaisissa puheväleissä kuin aiemminkin. Olit mulle tärkeä tuki niinä rankkoina vuosina. Haluisin ajatella, et koit samoin mun suhteen.

En tiedä keneltä viesti oli mutta kaipaamani oli mulle tärkeä tuki tietämättään. Olin jo silloin uupunut mutta pinnistelin eteenpäin. Hänen näkemisensä ja ne pienet hetket antoivat todella paljon voimaa. Kun tiemme erkanivat tahtomattani niin sitten romahdin. Oon yrittänyt saada takaisin niitä puhevälejä mutta toistaiseksi ei ole onnistunut sattuneesta syystä. Toivoisin saavani tietää jos hänellä on lämpimiä tunteita. 

Meillä oli enemmän kuin pieniä hetkiä. Me oltiin yhteydessä ihan koko ajan. 🙂

Vierailija
8191/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Ei varmaankaan nähdä pitkään aikaan, mutta siihen on hyvin tottunut. 

Vierailija
8192/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Pitkä halaus ja suukko.

Vierailija
8193/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta nainen ihan älyttömästi. Oltaispa joskus sellaisissa puheväleissä kuin aiemminkin. Olit mulle tärkeä tuki niinä rankkoina vuosina. Haluisin ajatella, et koit samoin mun suhteen.

En tiedä keneltä viesti oli mutta kaipaamani oli mulle tärkeä tuki tietämättään. Olin jo silloin uupunut mutta pinnistelin eteenpäin. Hänen näkemisensä ja ne pienet hetket antoivat todella paljon voimaa. Kun tiemme erkanivat tahtomattani niin sitten romahdin. Oon yrittänyt saada takaisin niitä puhevälejä mutta toistaiseksi ei ole onnistunut sattuneesta syystä. Toivoisin saavani tietää jos hänellä on lämpimiä tunteita. 

Meillä oli enemmän kuin pieniä hetkiä. Me oltiin yhteydessä ihan koko ajan. 🙂

Oikeastaan tiesin että ei ollut kaipaamaltani. Tunnistan hänen kirjoitustyylin. Vastasin vain niin kuin hänelle 

Vierailija
8194/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8222 ei minun.

Poistun.

Tykkään susta, 

nuorempi mies.

Tykkään todella.

Nevertheless.

🥸

Vierailija
8195/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos norsu on hauska, sitä sanotaan elefantiksi. Jos norsu on tyylikäs, sitä sanotaan elegantiksi.

Vierailija
8196/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle 🤍 kivoja tulevia keväisiä päiviä ja terveyttä. Olet tärkeä minulle. 

Vierailija
8197/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis jo näin monen vuoden jälkeen ymmärtää se, etten mitään haluaisi niin paljon kuin sut. Mikään sussa ei epäilytä yhtään vaan kaikki on oikeaa ja tiedän että olisin onnellinen sun kanssa. Mun elämässä myös on tilaa. Se on vaan ne ulkoiset esteet mitkä tuntuu pahoilta. Oon melko jumissa tässä kaupungissa jne jne jne. Siksi tulee epäröityä edes juttelemista. Kun sun seura vie mut mukanaan ja tuntuu sitten siltä etten haluais olla ilman sua. Vaikka paineeton se tunne kuitenkin on, mutta liikkuu ehkä kuten luonnonvoimat 

Vierailija
8198/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Mihin kijoitatte kaivatuille kun tämä palsta lopetetaan? 

Lopetetaanko kokonaan? 
WA kirjoitan tarv. ympäri vrk

Vierailija
8199/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkejä 0 täältä.

👋 OGhandu

Vierailija
8200/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri ja norsu meni rannalle. Hiiri sanoi, voi ei, unohdin uikkarin. Norsu sanoi, ei haittaa, voit lainata mun uikkaria kunhan et venytä sitä.