Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7720)
Ei me rakastuta kuin kerran. Se on kun löytää sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Ei me rakastuta kuin kerran. Se on kun löytää sen oikean.
Tai kerran oikeasti, kun löytää sen oikean.
Rakastuin viidessä sekunnissa kun loin katseeni käytävällä ekan kerran, ainakin melkein
Katoin sua peilin kautta hississä eilen, keltapaitainen komistus.
Juon siideriä ja sinua ja elämää mietin. Varmaan itseäni eniten. Oikeastaan en jaksa(isi) miettiä. Haluaisin olla kainalossa, haluaisin vaikka vain ystävyyttä.
Mikähän sun ongelma on. Niinku oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ai mun? Voidaan mennä yhdesä terapiaan miettimään
Vierailija kirjoitti:
Niinku kenelle?
Monet rakastuu pari-kolme kertaa elämässään, toiset vieläkin useammin. Jotkut ei rakastu koko elämänsä aikana. Kai se täytyy ottaa lahjana, että on saanut rakastua. 💗
Vierailija kirjoitti:
Juon siideriä ja sinua ja elämää mietin. Varmaan itseäni eniten. Oikeastaan en jaksa(isi) miettiä. Haluaisin olla kainalossa, haluaisin vaikka vain ystävyyttä.
Menisit mielummin lenkille ja tekisit haluamasi asian eteen jotain.
Kuka haluaa kumppanikseen perässävedettävän, joka ei tee suhteen eteen oma-aloitteisesti mitään?
Onko yhtään itseaiheutettu tilanne sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛
Näin on <3
Toisen kaivattuni pelkkä hymy sytyttää valon sieluun. Sen kaltaiset ihmiset ovat harvinaisia aarteita. Jotkut osaavat kohdella ihmisiä siten, että heidän kanssaan asiointi tuntuu lahjalta taivaasta.
Kuinka monta kaivattua sulla on?
Yleensä kolme tai neljä, kaksi näistä ovat täysin platonista.
Loput asiakassuhteita?
Ei tosiaankaan, kysy siltå K:lta, minä en ole koskaan myynyt seksiä.
Mitä ihmettä sä tenttaat?
Kaipaan täällä sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en ole enää suorissa tekemisissä, vaikka joskus olin ja heistä pidin tai heihin ihastuin.
Tuo sattuma. Sivusta
Joltain osin tuntuu että on myöhäistä. Mutta ei se vielä pidä paikkaansa. Tai mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Monet rakastuu pari-kolme kertaa elämässään, toiset vieläkin useammin. Jotkut ei rakastu koko elämänsä aikana. Kai se täytyy ottaa lahjana, että on saanut rakastua. 💗
Ei rakastu.
Täällä voi jokainen kuvitella kaikenlaista omasta halustaan.
Elämäni on täynnä epäsuotuisia sattumia.
Saisit kaiken, jos vain tekisit asian eteen jotain.
Haluttomuutesi suhteen eteen ja vähäinen aktiivisuutesi tarttui, lakkasin minäkin tekemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo monesti tullut niin kaunista tapausta vastaan siinä ammatissa, muutaman kerran enkä kyl enää muista miltä ne muut näytti..
Oot ällötys
Haukut väärää.
Vierailija kirjoitti:
Joltain osin tuntuu että on myöhäistä. Mutta ei se vielä pidä paikkaansa. Tai mistä minä tiedän.
Varmaan jotain loitsunoita pahoja asioita tapahtuu, jos kysyy asiallisesti. Mitäs veikkaat
F) Työskentelin asiakaspalvelussa erittäin vaativien asiakkaiden parissa.
Miten niin? Ei ole mun vika et eräs on siinä ammatissa ja satuin paikalle